The old war: EVO vs. STi

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
keny
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 14, 2007 11:04 pm
Contact:

Mesaj de keny » Vin Noi 16, 2007 8:31 pm

Lancer EVO MR vs Impreza STI SpecC / 1/4 mile Zeroyon Battle

>>link<<

Avatar utilizator
Marius
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 02, 2008 5:08 pm

Mesaj de Marius » Sâm Feb 09, 2008 2:51 am

EVO pt ca sta mai bine in curbe si decat un murcielago http://www.youtube.com/watch?v=n_ALKKBr5zQ
dar daca as avea bani le`as lua pe amandoua

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Lun Mar 03, 2008 10:30 pm

sincer m-as multumi cu oricare dintre impreza si evo, dar parca mai bine imi place evo

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Iul 01, 2008 8:40 am


Avatar utilizator
sharkone
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 7:53 pm

Mesaj de sharkone » Mar Iul 01, 2008 9:53 pm

Salutare!
Ati vazut careva episodul 2 din seria 11 la Top Gear?
Ei acolo desfinteaza clar subarul si declara mult mai bun noul evo.
Daca sunteti curiosi gasiti pe net acest episod, cred ca si pe youtube.
Bafta si vizionare placuta!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Iul 02, 2008 11:11 am

Dar in afara de ce scrii tu, mai citesti si altceva?

Ca sunt linkurile cu un post mai sus, si culmea ca or desfiinta ei Subaru ca nu le place, dar macar bate EVO pe circuit.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Sâm Iul 05, 2008 10:47 am

QUOTE (sharkone)Salutare!
Ati vazut careva episodul 2 din seria 11 la Top Gear?
Ei acolo desfinteaza clar subarul si declara mult mai bun noul evo.
Daca sunteti curiosi gasiti pe net acest episod, cred ca si pe youtube.
Bafta si vizionare placuta!

Daca te uiti la testul facut de Top Gear, o sa observi ca lucrurile nu stau chiar asa cum zice Clarkson, care s-a cam contrazis. A laudat mult EVO X, care apropo era in varianta FQ360, adica 360 CP, disponibila numai in Anglia, ca si in lui Evo IX. Insa la proba de circuit Impreza, in varianta standard, de 300 CP, a fost mai rapida decat Mitsu. Atunci de ce sa spui ca o masina este mult mai buna decat alta daca la rapiditate pierde teren? Pt ca pana la urma asta e scopul principal al acestor masini...sa mearga repede, nu?

Am mers cu noul STI si intr-adevar nu mai e ce era. Nu iti mai da acel feeling de rally car precum vechea Impreza si mi se pare mult mai "civilizata" decat vechiul model. Insa lucrurile care conteaza cel mai mult, motorul boxer( care de vreo 3 sau 4 ani tot castiga premiul de cel mai bun motor la categoria 2.0-2.5 litri) si sistemul AWD sunt acolo si isi fac treaba ca si pana acum.

Asa ca sincer nu prea inteleg de ce atata dezamagire fata de noul STI si pareri cum ca EVO X e mult peste. Sunt, ca si pana acum, doua masini cu performante de invidiat si comportament dinamic excelent. Parerea mea e ca in cazul acestor noi generatii s-a diferentiat modul de abordare a problemei de catre cei 2 producatori. Atata tot.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Iul 05, 2008 12:56 pm

Si mai e ceva de spus, nici EVO nu mai e ce era, acum are navigatie, computer de bord, este mai uman. Deci pana la urma nici STI si nici EVO nu mai sunt ce erau, niste bestii care nu aveau decat motor, cutie de viteze si un 4X4 performant. In rest nu conta nimic.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Dum Oct 12, 2008 11:45 pm

Salut din nou...

Din pacate n-am avut ocazia sa merg cu STi, dar cu evolution, adica evo x, am avut ocazia sa merg..destul de mult...pe circuitul amkart...atat in dreapta unor piloti, dar si eu in persoana la volan...atat pe versiunea cu transmise manuala cat si pe cea sst-tc.
Si am putut vedea urmatoarele - cat timp masina a avut cauciucurile in stare buna statea impecabil pe traiectorie, ca si cum af fi mers pe sine de mountaigne rouse...
Mai tarziu, dupa ce s-au uzat cauciucurile (slick) si a dat un pic de ploaie ... a fost alta poveste...au fost posibile derapaje, facute cu apel...etc..

Si in plus, la cei aproape 300 cp masina face fata cu succes unui fratior mai mic (evo IX) un pic dopat cu steroizi)

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Oct 13, 2008 8:49 am

QUOTE (2dor)Si mai e ceva de spus, nici EVO nu mai e ce era, acum are navigatie, computer de bord, este mai uman. Deci pana la urma nici STI si nici EVO nu mai sunt ce erau, niste bestii care nu aveau decat motor, cutie de viteze si un 4X4 performant. In rest nu conta nimic.

Un adevar foarte dureros. O asa masina nu trebuie sa fie "umana". Tre' sa fie bestie si atat. La ce dracu iti trebuie navigatia intr-un viraj strans cu motorul turat la maxim? Dar asta e adevarul: modelele de strada care au ca stramosi modele de circuit se transforma din ce ince mai mult in masini de strada.

Bogdan eu te cred ca masina este o adevarata bestie pe circuit dar ar trebui sa se relanseze si in WRC.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori