Renault Megane RS F1 Team vs. Mitsu Lancer 1.8 / 2.0 Instyle

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Vin Mar 21, 2008 7:43 pm

Duminica ma duc la drive test cu noua Laguna. Am ales varianta cu motor 2.0 dci si cutie automata. Mai aveam varianta 1.5 dci, dar nu mi s-a parut f atragatoare.

Masina mi se pare cel putin interesanta, iar in materie de confort cred ca va fi printre fruntasele clasei. Dupa ce merg cu ea, va impartasesc opiniile "la cald".

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Vin Mar 21, 2008 8:18 pm

asteptam cu interes.Oricum cred ca si eu le imping o vizita celor de la reenault sapt viitoare

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Mar 21, 2008 10:05 pm

Daca va plac spatiile mari intre bord si stalpi dupa 10k, daca va plac manerele de usi care se cojesc dupa prima vara, daca va plac volanele care dupa 20k de mers in oras arata ca dupa turul pe la Ecuator si mai ales daca va plac greierasii in usi la 15k LUATI-VA MEGANE ! O sa aveti experienta vietii voastre, mai ales vazandu-va ca aveti un anumit nivel de expertiza in ceea ce inseamna un finisaj sau un material de o anumita calitate. Am fost ( si sunt in continuare) forumist pe Reno, dar modul de a judeca folosind un dublu-standard ca pe forumul asta n-am vazut niciodata. STERS DE MODERATOR. FARA JIGNIRI Ar trebui sa multumesc ( si o si fac pe aceasta cale !) modului in care se poarta discutiile aici - a fost unul din principalele motive care m-au determinat sa trec de la Megane la Lancer.Dar, fratilor, intelegeti ca MOTORUL NU E TOTUL ! Mai ales bucurestenii nu sunt de inteles ; vorbim de cai, de torque, de reprize dar uitam ca ne invartim zi de zi precum un STERS DE MODERATOR. ATENTIE LA LIMBAJ intr-o caldare plina de masini. Vreti adrenalina ?! Mergeti fratilor la Tunari si dati-va cu karturile! In rest : treziti-va , nu sunteti nici Schumacher, nici Lauda si nici nu veti fi vreodata ! :cry:

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Sâm Mar 22, 2008 1:44 am

Eu as mai astepta un pic si l-aj baga in cursa pe Lancer Hatchback Ralliart - adica 240 CP + sistemul de tractiune de pe EVO IX.
Va surade ideea? :-D :-D :-D

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Mar 22, 2008 10:07 am

QUOTE (sobolanu')Daca va plac spatiile mari intre bord si stalpi dupa 10k, daca va plac manerele de usi care se cojesc dupa prima vara, daca va plac volanele care dupa 20k de mers in oras arata ca dupa turul pe la Ecuator si mai ales daca va plac greierasii in usi la 15k LUATI-VA MEGANE ! O sa aveti experienta vietii voastre, mai ales vazandu-va ca aveti un anumit nivel de expertiza in ceea ce inseamna un finisaj sau un material de o anumita calitate. Am fost ( si sunt in continuare) forumist pe Reno, dar modul de a judeca folosind un dublu-standard ca pe forumul asta n-am vazut niciodata. STERS DE MODERATOR. FARA JIGNIRI Ar trebui sa multumesc ( si o si fac pe aceasta cale !) modului in care se poarta discutiile aici - a fost unul din principalele motive care m-au determinat sa trec de la Megane la Lancer.Dar, fratilor, intelegeti ca MOTORUL NU E TOTUL ! Mai ales bucurestenii nu sunt de inteles ; vorbim de cai, de torque, de reprize dar uitam ca ne invartim zi de zi precum un STERS DE MODERATOR. ATENTIE LA LIMBAJ intr-o caldare plina de masini. Vreti adrenalina ?! Mergeti fratilor la Tunari si dati-va cu karturile! In rest : treziti-va , nu sunteti nici Schumacher, nici Lauda si nici nu veti fi vreodata ! :cry:

Pai daca tot spui ca stai si pe Renault, stii ca problema cojitului manerelor se rezolva pe garantie, si nu toate masinile au avut problema. Eu am mai spus ii stiu pe cei de pe daciaclub-reno si ma vad cu cativa posesori de Megane. Pai nu te supara masinile au ceva km si arata excelent, si volanele la fel, si nu spun Megane cu peste 150000 km cum merge si la care posesorul a schimbat doar baterii pana acum, e la a treia. Am mai spus nu sunt fan Renault, sunt convins ca nu imi voi lua Renault, decat Clio RS sau Megane RS eventual, dar totusi sa nu vorbim acum de interior la Megane versus Lancer nou. Lancer nu are ce cauta in comparatia cu Megane la interior, daca si cu Megane nu are ce cauta, Clio 3 chiar il face de rusine. Iar legat de ce spui tu, da motorul nu e totul, mai sunt si suspensia si sasiul. Acum sa nu o bagi pe aia cu stam in Bucuresti si de ce sa ne luam masina sport, atunci ia o Skoda Fabia 1.2 si gata ai rezolvat totul. Am mai vazut undeva postari din astea cum spui tu "pornite de jos"...

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Sâm Mar 22, 2008 3:53 pm

QUOTE (DeBogdan)Eu as mai astepta un pic si l-aj baga in cursa pe Lancer Hatchback Ralliart - adica 240 CP + sistemul de tractiune de pe EVO IX.
Va surade ideea? :-D :-D :-D


Ideea ne surade foarte mult, insa nu prea cred ca o sa ne surada pretul.In nici un caz nu se va apropia de 20.000 CIP precum Megane-ul. Aici comparatia era mai mult indreptata catre raportul pret/performante.

Avatar utilizator
ALX_MCD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 5:02 pm

Mesaj de ALX_MCD » Mar Iul 01, 2008 11:24 am

Stimati Domni,

Sunt fost vanzator de Renault si fost(din fericire) posesor de Megane 1.6 16V Privilege. Din fericire fiindca am avut majore probleme cu masina dat fiind faptul ca la 44K km mi s-a dus pe garla rola defazoare si a trebuit schimbata impreuna cu kit-ul de distributie(la 44k km!!! :evil: ). Pe langa asta probleme majore de directie si asta fara a lua in brate gropile Bucurestiului nostru mult iubit. Intr-adevar cojitul elementelor de interior e o majora problema pe langa uzarea prematura a pielii din interior. Aceste probleme se rezolvau in garantie dar dupa garantie ce costuri interveneau :shock: ... In plus, la rece vorbind, costurile de intretinere pentru un Mitsubishi Lancer sunt ceva(daca nu cu mult) mai mici decat pentru un Renault Megane. Din cunostintele mele este vorba 202 EUR fara manopera la Lancer iar la Megane mi-au "rapit" 1800 RON fara a sta mult pe ganduri(2600 RON cu tot cu manopera).

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Iul 01, 2008 11:51 am

Zau? Hai sa dam oamenilor posibilitatea sa se lamureasca cu pretul reviziei la Mitsubishi fata de Renault. Eu spun ca linkurile de mai jos arata ca la Renault e clar mai ieftina revizia de 10000-15000 km. Si e si normal acest lucru din moment ce sunt foarte multe service-uri Renault fata de cele Mitsubishi. Deci la mine la Lancer clasic 2.0, prima revizie este cam 750 RON...

http://www.reno.ro/index.php?showtopic= ... ie&st=1080

"Salut. Eu am un Megane II Sedan, Luxe Privilege, 1.5 dci, 85 CP.

I-am facut revizia de 10.000 km la sfarsitul lui aprilie 2008, la AMG, in Pantelimon. La telefon mi-au zis ca va costa aproximativ 5 milioane de lei vechi, dar eu ma pregatisem sufleteste pentru 6, 6 si ceva... rolleyes.gif

Mi-au schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de polen. Valoarea totala a facturii: 362 RON. Mi s-a parut super bine.

M-au lasat sa stau langa ea, am pus tot felul de intrebari pe acolo, mi-am clatit privirea cu tot soiul de privelisti pe care nu le vad prea des... bunaoara partea de dedesubtul masinii... smile.gif Aveau si o sala de asteptare, unde puteai bea o cafea si te puteai uita, de sus, in service, la masina ta, dar am preferat sa imi iau cafeaua si sa merg langa ea...


Uleiul schimbat dupa 9860 km era intr-adevar negru, dar mecanicul mi-a zis ca asta nu se datoreaza drumurilor din Romania, cum am auzit ca se vehiculeaza, ci motoarelor diesel. El mi-a zis ca i-a aratat asta unui client care se introsese revoltat ca era uleiul negru... i l-a schimbat din nou, cu bidonul desigilat in fata lui, dupa care a pornit motorul, l-a lasat sa mearga 5 minute, si uleiul cica era din nou negru...

Dar nu cred ca asta are importanta... Importanta e, dupa parerea mea, calitatea uleiului. Iar daca aici folosim acelasi tip de ulei ca in Franta sau in alta parte a lumii cred ca e ok. Asa ca eu unul o sa merg dupa recomandarile producatorului. Nu am de gand sa il schimb mai repede, sau sa ma apuc sa schimb tot felul de chestii mai devreme decat e cazul... De exemplu, filtrul de motorina... el mi-a zis ca nu e cazul sa il schimb acum, ca se schimba, conform cartii, o revizie da, una nu, si ca Renault raspunde de recomandarile pe care le face....

Deci, ideea era asta... 362 RON prima revizie... la diesel... So, nu va impacientati!"

http://www.reno.ro/index.php?showtopic= ... izie&st=60

Si o revizie de 45000 km...

"Revizie 45000 km, la IPSO Otopeni, 23.06.2008.

Piese schimbate:
Filtru ulei: 26,57+5,05 TVA
Filtru aer: 62,71+11,91 TVA
Filtru polen (habitaclu): 87,73+16,67 TVA
Filtru benzina: 32,05+ 6,09 TVA
Garnitura buson: 1,25+0,24 TVA
Placute frana (spate, pe fata inca le mai am pe cele originale): 198,49+37,71 TVA
Ulei ELF Competition 10W40: 21,39+4,06 TVA (asa scrie pe factura!)

Manopera: 78 lei/ora
Revizia curenta: 1,3 ore
Inlocuit filtru aer: 0,2 ore
Schimbat filtru habitaclu: 0,2ore
Schimbat filtru benzina: 0,3 ore
Inlocuit placute frana: 0,6 ore
Gresat trapa: 0,2 ore
Furnituri diverse: 12,97+2,46 TVA

Total: 661,56+125,68 TVA = 787,24 lei"

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Iul 01, 2008 12:06 pm

Bine ai venit pe forum, ALX_MCD!

E de-a dreptul imbucurator faptul ca numarul oficialilor mcar care citesc forumul creste, unii dintre ei chiar sacrificand timp pentru a ne oferi informatii cat mai aproapiate de realitate!
Nu ca noi am crede tot ce spuneti, dar oricum se pun bazele unei comunicari intre client si dealer/service/vanzator, comunicare ale carei beneficii se vor vedea mai taziu, de ambele parti...castig de incredere, respect reciproc, intelegerea problemelor clientului, de la idiot pana la expert, samd.
Sigur ca unul dintre scopuri ar fi promovarea marcii ceea ce este ok atat timp cat ideile si argumentele sunt reale si raportate la cererea/oferta pietei RO.

Marea majoritate a dealerilor incearca sa controleze forumurile "din spate" oferind beneficii de tot soiul moderatorilor si adminilor pentru a "face ordine" printre cei "neascultatori, nemultumiti". Din punctul asta de vedere sunteti corecti si nu vi se poate reprosa nimic.

Nu trebuie insa uitat ca transparenta, obiectivitatea, profesionalismul sunt 3 aspecte care fac diferenta...

Numai bine!

PS. Si totusi era vorba de Renault Megane RS F1 Team o masina SPORT la un pret EXTRAORDINAR pentru ceea ce ofera.
La pretul asta Mitsubishi ce ofera ?

Avatar utilizator
ALX_MCD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 5:02 pm

Mesaj de ALX_MCD » Mar Iul 01, 2008 12:15 pm

Intr-adevar pretul e super-tare!!! Tot acolo am facut si eu reparatia la Megane... si constat ca probabil m-au jecmanit in ultimul hal... Sau probabil ca natura problemei mele a facut sa-mi sara costurile pe pereti. Cert e ca masina mea n-a mai apucat revizia de 45k ca am si dat-o in urmatoarea saptamana. What-ever ! Am in schimb actuali clienti si fosti utilizatori Renault care au fost multumiti doar la livrare... Imi pare rau... E foarte posibil sa fiu eu mult prea subiectiv prin prisma a ceea ce am patit cu Megane-ul. In mod sigur este o masina foarte buna pentru cine se orienteaza catre Renault fiindca intotdeauna o persoana alege ce i se potriveste si automat ce i se potriveste este si bun.

Multumesc de urare Cristi. Bine v-am gasit Domnilor si sper sa avem cat mai multe topicuri in legatura cu un producator de traditie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori