Achizitie Masina Sh - 15.000 Euro Lancer Vs....

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Feb 20, 2012 6:23 pm

QUOTE (DaniD25 @ Feb 20 2012, 05:56 PM) 2dor, aici nu este chiar asa: la un buget de 10-15.000 ai o discutie, la un buget de peste 40.000lucrurile stau altfel. Se poate gasi cineva sa spuna ca daca ai 40000euro trebuie sa fii intr-un fel sa nu-ti iei masina noua...nu-i asa. Lucrurile tin acum de punctul de vedere al fiecaruia. O masina care are 50k nu mai noua indiferent cata garantie mai are. Vizez aici trenul de rulare si toate comnitatiile de mecanica-electronica spre exemplu. Fiecare e liber sa aleaga dar...in fine...oricum nu cred ca o masina noua de 80000, dupa un are are valoare la jumatate. Poate ca mai are si "altceva".

Acum intre constructorii japonezi eu nu as fi asa drastic sa arunc mitsu pe locul 4. Toate au avut modele tare reusite. Cate rele am auzit eu si de avensis si de acord...Eu cred ca lancerul clasic si noul lancer vor fi niste modele care vor "dura" peste ani din toate punctele de vedere. Poate cei de la mitsu nu vand asa de mult ca altii (ar putea fi si aici o discutie) dar fac masini cel putin in linia celorlalti.

Asa e situatia cand dai enorm de mult pe o masina. Preturile cad mult mai mult decat la o masina de 20000 euro. O masina care are 50000 km luata din Germania, este inca noua, crede-ma. Nu vorbim de masini din Romania. Si ca spui tu, la 40000 de euro, nu iti iei E 350 4Matic cu niste dotari impresionante, din moment ce a fost 80000 de euro noua. Masina aia merita fiecare banut, si nu merita de noua, aia e clar. Oricum in legatura cu garantia, poti sa ai tu cat vrei, daca vor ei tot te fac de cacao ca nu stii sa mergi si ca ai stricat-o tu nu stiu cum. Si eu am gandit candva ca si tine, si apoi am vazut niste masini cu diferiti km de la diferite persoane. Evident persoane care au luat masinile cum trebuie si de unde trebuie. Vorbim de dealeri din Germania seriosi. Toate aceste masini au mers si inca merg, fara complicatiile pe care le-am vazut la masini noi luate din Romania. E normal ca si dealerii din Romania trebuie sa traiasca si trebuie sa imprastie vestea ca masinile SH sunt praf si mai ales din Germania. Lucru total pe dos, eu mi-as lua o masina europeana noua de oriunde in afara de Romania. Sau as face o configuratie pe care sa mi-o construiasca in 4-5 luni in cat timp se face o masina. O masina luata de pe stoc din Romania, are mari sanse sa fie din lotul cu probleme pentru TARILE BABUINE (Romania included).

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Feb 20, 2012 7:13 pm

QUOTE (2dor @ Feb 20 2012, 05:43 PM) Da, ai dreptate, dar vezi ca exista masini cu 5-7 ani garantie. Esti de acord cu mine ca si 2 ani garantie la o masina este foarte ok. Inseamna ca daca iau o masina SH cu 10000 de euro acum, timp de 2 ani, nu ma doare capul.

Ai perfecta dreptate in ce spui, numai ca acum 4 ani (2008) marcile care ofereau garantie extinsa de la 2 ani spre 3 - 5 ani, erau Kia si Hyundai, daca imi amitesc bine. Asta face ca orice marca de masina cumparata de noua in 2008, care acum se situeaza in jurul pretului de 10 - 12.000 euro, sa iasa din garantie anul acesta, in cel mai bun caz. Desigur, la 10.000 de euro gasesti si masini fabricate in 2010, care mai au garantie inca un an sau doi, dar acestea nu prea sunt pe interesul colegului nostru (si aici vorbesc despre Laguna III, Kia Ceed, Citroen-uri - in special masini care au folosit garantia extinsa ca metoda de marketing, in fata dotarilor suplimentare sau a fiabilitatii, ori a calitatii masinii in general.

Parerea mea!

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Feb 20, 2012 9:04 pm

2dor: Tu ai dreptate in mai multe privinte: sunt masini care au mai multi km care arata si se prezinta mult mai bine decat altele cu mai putin km, chiar si cu garantia e loc de intors pentru dealer dar acum sa spui ca masinile luate de afara merg bine-merci si alea de la noi sunt pline de probleme e putin exagerat.

Acum 80.000euro este mult intr-adevar pentru o masina dar revin: nu cred ca intr-un an pierde jumatate din valoare numai prin varsta si cativa zeci de mii (poate nici atat) de km. Ideea de baza e corecta: cu cat e mai scumpa cu atat pierde mai mult dar nici chiar asa: am lua toti numai sh de un an.

Iti respect fara doar si poate parerile si in aceste conditii nu pot decat sa ma bucur pentru tine de cate ori iti vei lua masina "de oriunde in afara de Romania."

In final iti fac si eu o marturisire: SUNT UN NOROCOS!!! Sunt la a 6-a masina luata de noua in Romania (inclusiv serviciu - Franta, Germania, Japonia - chiar in ordinea asta - o evolutie evidenta si fireasca as spune eu si cunoscatorii adevarati stiu asta) si n-am avut nicio problema majora cu niciuna. (3 nu le mai am, nu plang dupa nici una dar uneori, cand e umed pe jos si merg pe piatra cubica suspin sincer dupa BMW).

Salutari!

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Lun Feb 20, 2012 9:10 pm

2dor are dreptate, poate nu oferind exemplul cel mai bun al unui mercedes de 40000 euro dar, intr-adevar, un sh germania cu 50k este ca nou..poate ca are 6-8luni vechime...so what...sa alergi masina avand carburantul, uleiurile si drumurile lor nu este totuna cu a rula 50000 in Romanica.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Feb 20, 2012 9:58 pm

Verificati si voi pe mobile.de. Am gasit un E din August 2011. Pret de nou 88209 euro, ei il vand la 53445 net, respectiv 63600 gross. Masina are 11437 km. Deci in 6 luni a cazut 24609 euro. Oare intr-un an cat credeti ca o sa cada pretul? Masina o vinde dealerul Mercedes din Berlin, deci nu puteti spune ca e teapa. Masina pe care am luat-o noi este in leasing pe firma, deci TVA pica. Asa ca pretul ala este, oricat nu va vine sa credeti.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

In legatura cu garantia, stiu pe cineva care si-a luat un BMW 318i in 2010, masina e din 2008 si are 5 ani garantie. Deci cand a luat-o a avut in continuare 3 ani garantie, suficienti spun eu.

Masina noua mi-am luat si eu din Romania, Lancer clasic, facut in Japonia. Insa ei nu au politica cu masini pentru Europa de Est, producatorii europeni o au.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Lun Feb 20, 2012 11:25 pm

Masina noua mi-am luat si eu din Romania, Lancer clasic, facut in Japonia. Insa ei nu au politica cu masini pentru Europa de Est, producatorii europeni o au.
[/quote]

din pacate asa este ...

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mar Feb 21, 2012 6:34 am

QUOTE (AndreiS @ Feb 20 2012, 09:10 PM) 2dor are dreptate, poate nu oferind exemplul cel mai bun al unui mercedes de 40000 euro dar, intr-adevar, un sh germania cu 50k este ca nou..poate ca are 6-8luni vechime...so what...sa alergi masina avand carburantul, uleiurile si drumurile lor nu este totuna cu a rula 50000 in Romanica.

Subscriu! Nu se compara km de la noi cu cei de la ei, am mai spus asta. Ei au autostrazi, tara e mare, km se aduna repede, mult mai repede ca la noi. Si cu carburantul sunt de acord, cu uleiurile - nu stiu. La exemple de masini de genul asta sunt tare rare (eu am avut o laguna 2 cu care am facut mult, mult, mult a2, masina nu avea 2 ani si avea 90.000km - si tot nu se compara cu ce e prin Germania), practic nu se iau in calcul.

2dor: Nu prea m-am uitat atent la linkul pus de tine (e dim si intarzii ) dar imi pare ca masina a fost de showroom:

Estate Car, Demonstration Vehicle
FR 08/2011
11,437 km
Diesel
195 kW (265 PS)
Automatic transmission

Daca nu am inteles eu prea bine, imi cer scuze anticipat!

Poate din cauza asta o fi scazut pretul mai mult. Nu caut polemica!!! Dar nici nemtii nu sunt cazuti in cap sa cumpere pe gramezi si sa vanda pe nimic.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mar Feb 21, 2012 9:47 am

vb degeaba de masini de 80.000 de euro. principiul reducerii cu 30-40% dupa un an nu se aplica si la masinile mai ieftine, asa cum au zis si alti colegi.
parerea mea, masina aia care a fost noua 80.000E si acum e 50.000 dupa un an nu-si merita banii nici noua, nici SH. Cu banii pe care ii dai pe ea SH iti iti iei Touraeg nou. si nu numai.

sfatul meu, e bine sa ai in vedere 2 modele de masini cand te duci sa cumperi in germania ptr ca e SH conteaza mult starea masinii. cumperi masina care e in starea cea mai buna.

Avatar utilizator
arsenal17
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 28, 2010 1:18 pm

Mesaj de arsenal17 » Mar Feb 21, 2012 7:15 pm

Am si eu colegi care ma bat la cap ca in banii astia, 15 k sa iau un seria 5 sau un audi a6. Eu nu sunt de acord; masinile alea au lejer peste 100k km, pot lua un Accord cl7 sse, un lancer... pe benzina mitsu instyle 1.8 benzina si 2.0 accord executive/ sse. Acuma, ce-oi gasi. Prima pt mine e Accord; totusi as vrea sa raman aici pe forum, nu ma impac asa de bine cu cei de pe hondafan ca si cu voi... toti mi-ati sarit in ajutor si m-ati sfatuit f bine , dincolo am fost luat la misto de un domn caruia am preferat sa ii fiu indiferent si sa mi se spuna sa imi iau un EG.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mar Feb 21, 2012 8:33 pm

Arsenal, nici eu nu mai am mits insa nu m-a dat nimeni afara dupa ce-am schimbat masina. asa ca alegere cu incredere masina care-ti place cel mai mult, oamenii sunt buni aici.
ia masina care iti place in primul rand. vad ca pendulezi intre accord si lancer. du-te in germania si vezi ce gasesti. gasesti un accord bun la bani tai, il iei. daca nu cumperi un lancer aproape nou cu 10-20k km.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori