Mitsubishi Lancer 1.8 CVT vs .....

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Ian 30, 2012 1:06 am

Eu informatiile mi le iau din memorie in cazul masinilor care nu se mai fac de ceva ani, ca daca la luam cu google nu-mi scapa Z18XER de care am uitat.. Mercedes-ul ala are 200cp cat ai spus. Nu l-am scos din burta... insa tu nu ai precizat decat ca e nou. 300cdi nu mai e in oferta lor fiind inlocuit cu ala de care vorbeam eu. Datele de la BMW se pot verifica usor pe site-ul fabricantului(7,6s nu 7,5). Daca ma uit in postul tau... oare cine se uita la 0,3 secunde cand isi evalua timpii, pornind de la 8s ale MB-ului? Iar filmarea aia e facuta exact cum spun. Oricum, e bine ca incepi sa te apropii de realitate spunand ca poate aia nu au stiut sa conduca, nu i-au "dat" masinii cat poate, etc. Eu cred ca poate nici nu stiau ca te intreci cu ei. Nu eu spun ca un Mitsu de 1.8 M/T are demaraj mai bun(nu-mi aduc aminte sa ma fi exprimat cu "pilaf") ci.. chiar producatorul(care cu siguranta stie cel mai bine), care da 1secunda diferenta in favoarea celui manual. Secunda care in viata reala, nu la NFS, o castigi dupa ce modifici ceva pe la masina(de mai mult de 3 secunde nici nu mai comentez).. Probabil cei care schimba inclusiv motoare cu totul pentru a scadea timpul de 0-100km/h de la 11,4 la 8 secunde sunt fraieri. Tot ce trebuie e sa o calci tare si se duce. "Ii faci" pe toti, unul nu scapa. Mai ales ca nici din rapiditate in schimbarea vitezelor si a lucrului cu ambreiajul nu poate fi vorba sa castigi, ca masina in cauza e CVT (deoarece timpii aia cu f putin mai buni decat in fisa tehnica pe care ii poate scoate un sofer bun dintr-o masina manuala de acolo provin). Bagi doua aproximari si calcule diferentiale si ai Ferrari. Daca tot ce conteaza pentru tine e "sa ii faci" pe aia cu masini de "99999EUR" macar fa comparatii in cadrul unor puteri/capacitati cilindrice/transmisii asemanatoare. Sau spune-le ca te intreci cu ei.. Oricum, eu am incheiat discutia aici.

Avatar utilizator
widoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 04, 2011 2:11 pm

Mesaj de widoo » Lun Ian 30, 2012 1:59 am

Eu zic a nu mai incerci sa te mai scuzi dupa ce ai spus unele prostii asaaa.. din memorie..
Bun incheiem discutia ce deja o dam in nesimtire si nu-mi plac chestiile astea, PUNCT! Am inteles substratul cu NFS.. Stai linistit ca nu sunt vreun retardat de copil cu masina lu taticu', care ii da de o rupe ca asa face el in NFS..

O ultima chestie.. MLul acestui prieten al meu este masina noua, totul este in regula la ea si este in toate mintile. El i-a dat cat a putut, eu m-am tinut dupa el, la o masina in spate CLAR (fiind mult mai puternic si avand cuplu mult mai mare - probabil ca vei zice, da domne, dar emai greu cu x kilograme..). La fel si cel cu Opelul, omul i-a dat, masina a putut cat a putut, 1-0 pentru Mitsubishi.. Deci niste teste le-am facut bine!

Avatar utilizator
widoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 04, 2011 2:11 pm

Mesaj de widoo » Lun Ian 30, 2012 2:15 am

PS: Nu zic ca nu ai avea dreptate, sigur timpul meu de accelerare este mai mare, dar in niciun caz timpul dat de producator. Si chestia asta se masoara cu aparatura adecvata, nu dintr-un filmulet si nu din presupuneri de unghiulatie a filmarii, diametru roti. DA, toate chestiile astea conteaza, dar sa nu ne dam cu presupusul, fiindca fiecare secunda conteaza.
Cand voi avea ocazia chiar o sa masor cum trebuie acceleratia 0-100, am pe cineva la un service, sa vedem cand are timp sa ma ajute cu chestia asta.
Eu n-am vrut sa se faca atata valva cu filmuletul postat de mine, dar te-ai aprins in discutie fara rost.
Ramane sa vedem timpii oficiali cand se topeste zapada, sa fie uscat pentru ca testul sa decurga ok.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Ian 30, 2012 10:52 am

S-au cam incins spiritele, sa deschida cineva un geam ca avem destui cu minus afara, va rog!

Cu siguranta am savura discutii in contradictoriu bine argumentate si fara atacuri la persoana. Daca se poate continua in acest mod, va rog sa o faceti, altfel opriti-va aici.

Multumesc!

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Lun Ian 30, 2012 12:06 pm

Ok, revin si eu in discutie, dar fara a fi patimas.
Stiu si eu ca producatorul da 11,4 sec. la Lancerul 1.8 CVT, insa as fi curios cum au obtinut acest timp: in mod auto sau in mod sport?
In plus, am toate motivele sa cred ca 1.8 CVT e mai rapida decat 1.6 MT, pentru ca le-am condus pe amandoua. Totusi, producatorul da un timp mai bun pentru 1.6 MT, si anume 10,7 sec. Iar acest lucru mi se pare ciudat si ma face sa ma intreb din nou cum a masurat producatorul acest timp la 1.8 CVT: mod auto sau mod sport?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 30, 2012 1:29 pm

Din ce am citit CVT au accelerare f buna in conditii normale de mers. Adica mergi cu masina (ai niste viteza, oarecare) si cand o calci se infige de parca ar avea mai multi cai de cat are.

De pe loc totusi, demarajul e la toate mai slab decat la cele manuale, mai ales ca majoritatea masinilor cu cutie CVT au motorul de-tunat un pic,macar cifra de cuplu maxim limitata.

Cum nimeni nu ia 1.8CVT pt liniute, cred ca primul aspect e mai important, si anume cum accelereaza masina in mers, nu de pe loc. Si acolo exceleaza CVT-ul.

Avatar utilizator
widoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 04, 2011 2:11 pm

Mesaj de widoo » Lun Ian 30, 2012 2:04 pm

Intr-adevar de pe loc CVT pleaca mai greu, din mers este cu totul altceva. Eu am facut teste cu masina in mod Drive plecand de pe loc. Nu cred ca e vreo diferenta intre mod Drive si Sport, la cel din urma avand doar posibilitatea de a schimba manual treptele de viteza. nicidecum nu capata masina "aripi" si fuge mai tare ca ar fi in mod sport..
Mie in ambele moduri mi-a rezultat acelasi timp de accelerare.
Mi-am adus aminte ca in primele zile cand am luat masina, acum 1 an era echipata cu aceleasi roti pe care le am acum (aceleasi jenti de 16 si a aceleasi gume) si prindea 100km/h in aproximativ 10sec cronometrat in masina si apoi dupa un filmulet. Acum cu aceleasi roti, in aceleasi conditii (aer rece), acelasi tip de cronometrare clasica cum poate face orice om de rand, imi ia 100km/h cu aproximativ 2sec. mai repede. REPET am cronometrat manual in masina si apoi acasa, am taiat filmuletul in Premiere de la primul frame cand acul vitezometrului o ia din loc si pana ajunge in dreptul cifrei de 105 m-am gandit eu (fiindca nu am tinut aparatul perfect perpendicular pe cadranul ceasului).
Un lucru am inteles din toata povestea asta: conteaza foarte mult cum mergi cu masina, cum o obisnuiesti, ce benzina ii bagi si ce modificari ii aduci. Eu nu i-am facut decat o schimbare de filtru de aer, care intr-adevar nu e un mit ci chiar imi da o oarecare putere la turatie mai mare si evacuarea finala care este mai mult pentru sunet.
Ma gandesc serios si la un chiptuning pentru a scoate tot din mivec-ul de 1.8, dar ma gandesc si mai serios la un Ralliart sau Evo X. Probabil ca voi lua o decizie dupa ce voi avea timp sa fac niste drive-test-uri cu cei doi bolizi

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Ian 30, 2012 10:07 pm

QUOTE (widoo @ Jan 30 2012, 01:59 AM) Eu zic a nu mai incerci sa te mai scuzi dupa ce ai spus unele prostii asaaa.. din memorie..
Bun incheiem discutia ce deja o dam in nesimtire si nu-mi plac chestiile astea, PUNCT! Am inteles substratul cu NFS.. Stai linistit ca nu sunt vreun retardat de copil cu masina lu taticu', care ii da de o rupe ca asa face el in NFS..

Sa fac ... ce? Sa ma scuz? Pentru "unele prostii"? Care prostii? Alea pe care le scrii tu de la primul post referitor "facut masini" si liniute? Si in care vad ca persisti cu incantare? Eu am omis UN motor ce a echipat o masina care nu se fabrica de 4 ani. Nu am spus o prostie. De prostii (pluralul de la prostie, sa nu se inteleaga altceva) nu mai comentez... Referitor la "datul in nesimtire" te-as invita sa citesti primul meu post din topicul acesta(care este 100% la obiect si este 100% adevarat) si sa iti analizezi putin tonul si continutul raspunsului pe care l-ai dat. De asemenea, reciteste fraza cu NFS si cu siguranta vei realiza ca ce am vrut sa spun nu are nici un substrat... Se refera strict la castigarea in performante in viata reala.. Scuze de offtopic.
In alta ordine de idei si on topic, nu vrei sa pricepi ceva elementar, si anume ca nu exista fizic posibilitatea de a scoate fara modificari mecanice un timp cu 3,1-3,2 secunde mai bun decat ce da constructorul.. Mai ales in cazul unei masini cu transmisie automata. In cazul unei manuale timpul declarat poate fi imbunatatit (fara modificari de ordin mecanic )cu ceva gen maxim 1 secunda la o masina cu 0-100km/h facuta in 11-12s (cum e si a ta cu 11,4 si a mea cu 11,6..). Asta din faptul ca un sofer foarte bun va opera ambreiajul/cutia de viteze mult mai bine decat un "average driver". Masina ta scoate timpi mai buni in mod sport comparat cu drive. In mod drive, cutia tip cvt are o gramada de avantaje (este cu adevarat de exceptie), dar sportivitatea nu e printre ele. In ceea ce priveste Evo si Ralliart.. alegeri exceptionale, 100%.

@sabin.b - 1.8 cvt are reprize mai bune decat 1.6 m/t, intr-adevar. Dar pe sprint 0-100km/h, pornire de pe loc, 1.6 m/t va scoate un timp mai bun. Sunt doua lucruri diferite, cum spunea si Alex44. Incerca sa mergi si cu un 1.8 m/t si ai sa vezi diferente fata de cvt dpdv dinamic.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Lun Ian 30, 2012 10:31 pm

haha.
se aprind spiritele aici. nu mai comparati mercedesuri si bmw-uri cu lancer. nu are rost.
si daca vreti masini rapide cumparati de alea sport. nu are rost sa le omoriti pe astea daca nu pot mai mult.

lancerul meu de 2.0 CVT avea parca 9 sec date de producator. ceea ce era destul de mult ptr o masina de 2 litri, CVT-ul pleca incet insa se misca decent in mers. acuma sunt sigur ca producatorul putea face masina mai rapida insa asta insemna si un consum mai mare. era ok ptr o masina de zi cu zi si cine vrea mai mult are la dispozitie rallyart sau evo. mesajul de la Mits mi se pare foarte clar.
asta e, nu putem sa le avem pe toate. si masina ieftina si cu consum mic si sa mai ia si suta in 6 sec.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Mar 15, 2012 5:00 pm

@widoo, eu spun sa gasesti pe unul cu vre-un Murcielago si sa faceti liniuta. Daca ala are o blonda in dreapta si are treaba cu ea, e posibil sa il faci. In momentul ala clar Lancer-ul e cea mai tare masina ever.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori