Pagina 1 din 2
Scris: Joi Ian 31, 2008 10:27 pm
de ienicer
sal. am urmatoare nelamurire:
Diferenta de pret intre avensis 2.0 D(luna-varianta de mijloc-dar are tot ce iti trebuie) si noul lancer tot 2.0 D(Invite A80-si el are tot ce-ti trebuie), avand aceasi motorizare, performante(consumul de catalog la avensis e putin mai mic), aceleasi echipari, este de 1700 euro, cu tot cu promotia de 1000 euro la avensis . Si totusi lancer e model nou, arata mai bine.
Care-i spilul? este avensisul supraevaluat sau mitsu ascunde ceva(desi ma indoiesc)?
Inca ceva: un coleg care este reporter la o emisiune tv(deci stie ceva) mi-a zis ca platfotma tehnica de la noul lancer va fi folosita si la alte modele(nu neaparat mitsu, deci ei au vandut platforma si s-au recuperat din costuri)+ motorul si cutia de viteze sunt de la VW, si cica n-ar fi investit in cercetare. Deci costuri mai mici si isi permit preturi mai mici. E adevarat?
Va multumesc.
Scris: Joi Ian 31, 2008 10:54 pm
de zeus_anoxia
Compari dou? ma?ini din clase diferite, Avensis face parte din clasa medie pe c?nd Lancer este o compact? (av?nd ca rival direct pe Corola). Diferen?a de pre? se poate explica ?i de imaginea de marc?. Toyota ?ncerc? s?-?i dea aere de ma?ini premium ?i te poate face s? crezi c? folosesc materiale superioare calitativ. Aceea?i diferen?? ?ntre un BMW 120i ?i un Lancer, practic, dai banii pe emblema de pe capot?.
Dac? m? ?n?el, a?tept s? fiu corectat.
Cu stim
Scris: Joi Ian 31, 2008 11:14 pm
de ienicer
faptul ca toyota are o imagine si o taxeaza inteleg. dar totusi avensis e model din 2003, lancerul e model nou. Unde mai pui ca avensisul e facut in UK(nu plateste vama)asa au zis dealerii , ca am inteles ca e fabrica si in africa de sud si astea din romania de acolo sunt
Care e diferenta intre clasa medie si compacta??Doar dimensiunile? Ca pt 10 cm in plus 1700 euro e mult?? (avensis e mai lung cu 10 cm, in latime sunt la fel). Tot sedan sunt ambele.
M-ar interesa mai mult chestia cu motorul si cutia de viteze daca sunt de la vw?
Scris: Joi Ian 31, 2008 11:17 pm
de Sfinxul
zeus_anoxia, a punctat foarte bine de unde provin o buna parte din diferente. Probabil ca si ceea ce spune prietenul tau are un sambure de adevar desi, de folosirea platformei de catre alti competitori nu am auzit. Despre motoarele diesel de 2l, am auzit si eu ca sunt de la VW.
Scris: Joi Ian 31, 2008 11:34 pm
de zeus_anoxia
QUOTE (Cristi)The new Mitsubishi Lancer is based on Mitsubishi’s new GS Platform, which is also the underpinings for a few other models like the latest Mitsubishi Outlander as well as the Dodge Caliber, Jeep Compass and others.
The European version will come with 5 engine options, including a 140hp 2.0 liter common rail turbodiesel from Volkswagen AG.
Dac? nu te descurci cu engleza se g?se?te cineva s?-?i traduc?.
De asemenea, c?nd ai pu?in timp liber frunz?re?te ?i topicul dedicat Lancer:
http://mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
E cam mult de citit dar g?se?ti foarte multe informa?ii despre noul Lancer de la oameni bine informa?i.
Cu stim
Scris: Vin Feb 01, 2008 12:07 am
de paul.todea
mitsubishi a preluat de la VW motorul, si da la schimb sasiul.(mai pe scurt)
Scris: Vin Feb 01, 2008 8:46 am
de goangaus
Eu am avut de ales intre Lancer si Avensis, dar variantele pe benzina, 1.5 si 1.6. Avensisul foloseste materiale mai bune la interior, asta e clar, insa designul...lasa de dorit. Se vede ca este un model gandit in 2003, plus ca este mult prea cuminte, atat la interior cat si la exterior. Cel mai rau ma enerveaza la o masina schimbatorul de viteza gen facalet, lung...parca mergi cu dacia 1300... Avensisul are asa ceva, senzatie de sportivitate zero.
Plus ca are un spoiler care nu trece nici peste cea mai mica bordura. Combina asta cu lungimea de aproape 4.70 si o sa ai foarte multe batai de cap.
Am ales Lancer si sunt incantat de alegerea facuta!
Scris: Vin Feb 01, 2008 11:20 am
de Cristi
Lancerul 1.5 este cea mai ieftina masina de pe piata din clasa ei, la ceea ce ofera, ce stie sa faca si cum se prezinta.
Intre 15.500 DDP - 16.500 DDP este OK...hai 17.000 DDP, dar nu mai mult.
Legat de calitate, finisaje, interior...este sub restul japonezelor din clasa sa...practic e lucrata in stil european...insa la banii astia + dotari + design + performante, nu se mai poate comenta nimic.
Sa nu mai zic ca pentru o motorizare "de plecare" este vizibil superioara multor marci/modele concurente.
Majoritatea pleaca de la sub 100CP, cat despre alte dotari care sunt standard la lancer, nici vorba si per total costa si mai mult.
In concluzie cine doreste o masina ieftina, dar care sa ofere suprize placute, sigura, stabila, suficient de performanta incat sa conduci relaxat indiferent de conditiile de drum/trafic....fara stres in curbe, in depasiri, etc. Lancer bate tot.
La drum intins zgomotul motorului, suspensia, si alte maruntisuri din astea...pot deveni neplacute cateodata...poate vrei ceva mai mult liniste cateodata...
Daca vrei o suspensie confortabila, silentiozitate, interior de calitate, plus de fiabilitate...atunci vezi toyota.
Daca peste toate acestea vrei sa adaugi si performanta, vezi honda.
Si tot asa...
LE.Acum acum vazut ca te refereai la varianta DIESEL.
In cazul asta nu am ce comenta...un drive-test si gata.
Scris: Vin Feb 01, 2008 12:38 pm
de goangaus
QUOTE (Cristi)Legat de calitate, finisaje, interior...este sub restul japonezelor din clasa sa...practic e lucrata in stil european...
Aici te contrazic.
Inainte de Avensis am comparat Lancerul cu noua Corolla, care este sub Lancer la calitatea interiorului, dupa parerea mea.
Scris: Vin Feb 01, 2008 12:43 pm
de Cristi
da, asa este, ai dreptate