Scris: Joi Noi 03, 2011 10:37 pm
QUOTE (chacha @ Nov 3 2011, 07:57 PM) Fara sa pornesc o polemica, eu zic sa te gandesti de 2 ori daca vrei o masina noua in conditiile in care inca nu ai permis, asta in conditiile in care o vei folosi tu majoritar.
Nu mai insist pe ce am zis anterior, mai bine intreaba si prietenii despre asta. Si aici nu ma refer pe cei de la bloc: moah, ce masina smechera ai!!! Deci nu categoria aia. Masina noua inseamna costuri mult mai mari de intretinere si tu vei fi predispus la julituri (sau mai rau) in parcare, dar aici inchid povestea.
Ideea este ca Fordul e pe hartie super, la fel in bord dar nimeni nu garanteaza dupa cat timp apar greierii la imbinari de plastic, masiniile dupa minim 2-3 ani de la aparitie, si macar 50.000 km daca nu 100.000 km, le dai o nota referitor la fiabilitate. Altfel, o alegi cu sufletul cum au facut multi proprietari de Citroen C4 pe vremuri . Intelegi ce vrei de aici, dar eu raman la ideea ca este riscant sa mergi pe un model nou. Poate sunt eu mai precaut.
Iarasi, cai putere multi la inceput este discutabil, vei avea impresia ca poti orice pe sosea, nu ai nevoie de asta in primii 10-20.000 km (sunt chiar un dezavantaj). Poate un 1.6 pe Lancer este mai pragmatic si oricum este o masina pasionala sa zic asa, din punct de vedere a design-ului. Kilometri banuiesc ca vrei sa faci max 15-20.000 pe an, devreme ce te-ai uitat direct la benzinar. Mitsubishi are o garantie mult mai mare a fiabilitatii din punct de vedere a traditiei, raportata la Ford (asta nu inseamna ca Ford nu face masini bune din 2007-2008 insa modelul este prea nou). Stabilitate vei avea la ambele, vezi raportul cai putere/greutate la ambele, antifonarea la Ford (Lancerul nu sta grozav la asta), ce optiuni ai nevoie la o masina (desi posibil sa nu stii ce ai dori) ca sa nu platesti aiurea pe optiuni inutile dar nici sa nu regreti ca nu le-ai pus dinainte, estimarile de cost/revizie la Ford (la Mitsu le gasesti in valori REALE pe forum, adica estimare + 20-30% oricum), valoare polita Casco la ambele si daca se invart tot pe acolo, neaparat trebuie sa dai o tura ca SOFER cu ambele si dupa decizi...asta daca iei cu sufletul. Cu creierul, as merge clar pe Lancer, in ciuda interiorului mai anost, este o masina fara bube majore pe motoare pe benzina (discutabil ar fi doar 1.8 diesel).
Nu mai insist pe ce am zis anterior, mai bine intreaba si prietenii despre asta. Si aici nu ma refer pe cei de la bloc: moah, ce masina smechera ai!!! Deci nu categoria aia. Masina noua inseamna costuri mult mai mari de intretinere si tu vei fi predispus la julituri (sau mai rau) in parcare, dar aici inchid povestea.
Ideea este ca Fordul e pe hartie super, la fel in bord dar nimeni nu garanteaza dupa cat timp apar greierii la imbinari de plastic, masiniile dupa minim 2-3 ani de la aparitie, si macar 50.000 km daca nu 100.000 km, le dai o nota referitor la fiabilitate. Altfel, o alegi cu sufletul cum au facut multi proprietari de Citroen C4 pe vremuri . Intelegi ce vrei de aici, dar eu raman la ideea ca este riscant sa mergi pe un model nou. Poate sunt eu mai precaut.
Iarasi, cai putere multi la inceput este discutabil, vei avea impresia ca poti orice pe sosea, nu ai nevoie de asta in primii 10-20.000 km (sunt chiar un dezavantaj). Poate un 1.6 pe Lancer este mai pragmatic si oricum este o masina pasionala sa zic asa, din punct de vedere a design-ului. Kilometri banuiesc ca vrei sa faci max 15-20.000 pe an, devreme ce te-ai uitat direct la benzinar. Mitsubishi are o garantie mult mai mare a fiabilitatii din punct de vedere a traditiei, raportata la Ford (asta nu inseamna ca Ford nu face masini bune din 2007-2008 insa modelul este prea nou). Stabilitate vei avea la ambele, vezi raportul cai putere/greutate la ambele, antifonarea la Ford (Lancerul nu sta grozav la asta), ce optiuni ai nevoie la o masina (desi posibil sa nu stii ce ai dori) ca sa nu platesti aiurea pe optiuni inutile dar nici sa nu regreti ca nu le-ai pus dinainte, estimarile de cost/revizie la Ford (la Mitsu le gasesti in valori REALE pe forum, adica estimare + 20-30% oricum), valoare polita Casco la ambele si daca se invart tot pe acolo, neaparat trebuie sa dai o tura ca SOFER cu ambele si dupa decizi...asta daca iei cu sufletul. Cu creierul, as merge clar pe Lancer, in ciuda interiorului mai anost, este o masina fara bube majore pe motoare pe benzina (discutabil ar fi doar 1.8 diesel).