Focus Vs Lancer

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Noi 03, 2011 10:37 pm

QUOTE (chacha @ Nov 3 2011, 07:57 PM) Fara sa pornesc o polemica, eu zic sa te gandesti de 2 ori daca vrei o masina noua in conditiile in care inca nu ai permis, asta in conditiile in care o vei folosi tu majoritar.
Nu mai insist pe ce am zis anterior, mai bine intreaba si prietenii despre asta. Si aici nu ma refer pe cei de la bloc: moah, ce masina smechera ai!!! Deci nu categoria aia. Masina noua inseamna costuri mult mai mari de intretinere si tu vei fi predispus la julituri (sau mai rau) in parcare, dar aici inchid povestea.


Ideea este ca Fordul e pe hartie super, la fel in bord dar nimeni nu garanteaza dupa cat timp apar greierii la imbinari de plastic, masiniile dupa minim 2-3 ani de la aparitie, si macar 50.000 km daca nu 100.000 km, le dai o nota referitor la fiabilitate. Altfel, o alegi cu sufletul cum au facut multi proprietari de Citroen C4 pe vremuri . Intelegi ce vrei de aici, dar eu raman la ideea ca este riscant sa mergi pe un model nou. Poate sunt eu mai precaut.

Iarasi, cai putere multi la inceput este discutabil, vei avea impresia ca poti orice pe sosea, nu ai nevoie de asta in primii 10-20.000 km (sunt chiar un dezavantaj). Poate un 1.6 pe Lancer este mai pragmatic si oricum este o masina pasionala sa zic asa, din punct de vedere a design-ului. Kilometri banuiesc ca vrei sa faci max 15-20.000 pe an, devreme ce te-ai uitat direct la benzinar. Mitsubishi are o garantie mult mai mare a fiabilitatii din punct de vedere a traditiei, raportata la Ford (asta nu inseamna ca Ford nu face masini bune din 2007-2008 insa modelul este prea nou). Stabilitate vei avea la ambele, vezi raportul cai putere/greutate la ambele, antifonarea la Ford (Lancerul nu sta grozav la asta), ce optiuni ai nevoie la o masina (desi posibil sa nu stii ce ai dori) ca sa nu platesti aiurea pe optiuni inutile dar nici sa nu regreti ca nu le-ai pus dinainte, estimarile de cost/revizie la Ford (la Mitsu le gasesti in valori REALE pe forum, adica estimare + 20-30% oricum), valoare polita Casco la ambele si daca se invart tot pe acolo, neaparat trebuie sa dai o tura ca SOFER cu ambele si dupa decizi...asta daca iei cu sufletul. Cu creierul, as merge clar pe Lancer, in ciuda interiorului mai anost, este o masina fara bube majore pe motoare pe benzina (discutabil ar fi doar 1.8 diesel).

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Noi 03, 2011 10:39 pm

Nu mai bine iti iei tu intai permis si apoi te apuci de drive teste + intrebari despre achizitionarea unei masini? Asta cu drive test din dreapta zau daca am mai auzit-o pana acum.... In general lucrurile se fac intr-o anumita ordine cronologica (parerea mea..).

Avatar utilizator
IRONICK
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:15 pm

Mesaj de IRONICK » Vin Noi 04, 2011 1:57 am

QUOTE (chacha @ Nov 3 2011, 10:37 PM) Nu mai insist pe ce am zis anterior, mai bine intreaba si prietenii despre astaLa modul cum a pus problema, 150 de cai, eleroane si jante de 18 ai impresia ca stie ce este aia o masina? Modelul nou are o rigiditate structurala mult mai buna, suspensia este pe masura, aia 150 de cai se simt din plin. Rezulta o masina cu o tinuta de drum destul de buna, pe mana cuiva care nici nu are carnet, dar viseaza ceva tare.
Referitor la model nou, sunt destule schimbari si discutabile. La motoare au schimbat ceva gen pompa de ulei cu geometrie variabila, injectoare cu 8 gauri, pompa de vid cu intertie mica, colector de esapament integrat in chiuloasa, cureaua de distributie trece prin baia de ulei, ceva carenaje suplimentare pentru aerodinamica, tratamentele acustice mai bune chiar si la nivel de vibratii si rezonante, calitatea aerului imbunatatita cu ionizator si parfum (au ei o vorba veche cu materialele si alergiile ...), etc
Referitor la calitatea perceputa, este peste Lancer. Aici imi pun paie in cap, dar pentru cineva impartial, castiga Focus.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Noi 04, 2011 9:28 am

Postul asta e la misto? sau ai luat niste date de pe net si le-ai tradus cu google ???

Avatar utilizator
IRONICK
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:15 pm

Mesaj de IRONICK » Vin Noi 04, 2011 9:41 am

Nu am de ce sa postez la misto, putem sa aprofundam si in mai multe detalii tehnice daca doresti. Si nici nu pierd timpul cu google.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Noi 04, 2011 10:20 am

am inteles ce ziceti voi si ..cam aveti dreptate,problema principala ar fi ca nu imi doresc un cotetz de cateva mii de euro , si in care mai tarziu..sa bag alte mii de euro.. ca ..asta e o masina la sh in romania.Asta ar fi motivul principal pentru care as prefera masina noua.Faptu ca am ales focusul nou,nu am facuto din ... placerea de a arunca cu bani ci pur si simplu ca mia placut:D.Va multumesc pentru raspunsurile la obiect si utile de asemenea. PS in general nu`mi plac HB`urile.mitsu in varianta HB e chiar urat pot spune.. mitsu ii sta bine cu eleron spoiler si ...dak te tine buzunaru jenti pe 18
[/quote]


Masinile noi nu se strica ? La noi garantia e praf in ochi, tot trebuie sa scoti din buzunar ceva. Sh nu inseamna ca trebiue sa aibe 15 ani vechime, poti lua o masina cu 3 ani vechime, inca e in garantie(ca tu asta vrei) are istoric de service, ai scutit o groaza de bani cu garantia si casco,daca ar fi avut vreo hiba aparea in 20000 km, devalorizarea de acum este mult mai mica si nu pierzi mult la revanzare ca oricum in 3 ani vei dori sa o schimbi. Si chiar daca ar fi sa pice ceva tot esti in castig.
Cat de spre cele 2, matematic iese Fordul dar pana nu mergi tu cu ele tot degeaba. Am ales si eu odata matematic si am schimbato dupa un an ca nu imi spunea nimic, japonezele iti lasa un zambet pe fata dupa ce cobori !
P.S. Corect este jante nu jenti !

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Noi 04, 2011 12:30 pm

QUOTE (IRONICK @ Nov 4 2011, 09:41 AM) Nu am de ce sa postez la misto, putem sa aprofundam si in mai multe detalii tehnice daca doresti. Si nici nu pierd timpul cu google.


Pompa de ulei cu distributie variabila???
Cureaua de distributie care trece prin baia de ulei??? ori reinventeaza ford mecanica auto ori tu nu ai idee despre ce vb. Inclin sa cred ca e a doua varianta

Avatar utilizator
IRONICK
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:15 pm

Mesaj de IRONICK » Vin Noi 04, 2011 12:37 pm

QUOTE (VooN @ Nov 4 2011, 12:30 PM) Pompa de ulei cu distributie variabila???
Cureaua de distributie care trece prin baia de ulei??? ori reinventeaza ford mecanica auto ori tu nu ai idee despre ce vb. Inclin sa cred ca e a doua varianta

QUOTE (IRONICK @ Nov 4 2011, 01:57 AM) pompa de ulei cu geometrie variabilaGeometrie mai, geometrie variabila.
QUOTE (IRONICK @ Nov 4 2011, 01:57 AM) cureaua de distributie trece prin baia de uleiCa sa intelegi pe indelete, uite un film de prezentare.

http://www.youtube.com/watch?v=Z5D4wBfDOcA

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Noi 04, 2011 1:45 pm

Distributia nu e in ulei. Cureaua aia din ulei e separata
Pompa de ulei e cu suprafata variabila (cred ca merge spus si geometrie dar parca e fortat) dar este o solutie complicata la o problema simpla
Daia' imi place mie Mitsu' - ca nu se complica aiurea.
De ex motorul 1.5T, 2.0T de la Mitsu este mult mai simplu si mai eficient decat cel de 2.0T de la VAG care e plin de valva senzori si sisteme complicate pentru probleme simple. Am facut comparatia la marcile astea 2 pentru ca detin cate un exemplar din ambele.

ON: As alege Lancerul fara sa ma gandesc de 2 ori.

Avatar utilizator
IRONICK
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:15 pm

Mesaj de IRONICK » Vin Noi 04, 2011 2:02 pm

Da, cureaua aia este pusa de forma, doar ca sa dea o tura prin ulei si gata. Te-ai uitat sa vezi ce actioneaza?
Suprafata? Suprafata la ce? Ca doar nu impinge suprafete. Isi misca corpul printr-o solutie simpla si eficienta. Pentru un debit variabil in functie de ...
Mai studiaza si asta: http://www.youtube.com/watch?v=tDk6nU0PbxY
Industrie Saleri a scos pe piata o pompa de apa cu debit variabil. A luat si premiu pentru asta. Dar probabil si aia o sa fie montata asa doar asa se invarta si sa faca impresie buna.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori