Focus Vs Lancer

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Noi 04, 2011 2:22 pm

Nu e distributia in ulei. Cureaua aia pusa la misto sau nu...habar n-am Ce e acolo e doar un angrenaj in plus si anume: pinion de arbore, suprafata de etansare, alt pinion, curea,alt pinion. In mod "clasic: cureaua suplimentara si ultimul pinion dispare. Deci mecanismul asta combate o problema care dupa parerea mea umila nu exista.
Cred ca e mai mult marketing decat eficienta

Avatar utilizator
IRONICK
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 05, 2009 3:15 pm

Mesaj de IRONICK » Vin Noi 04, 2011 2:55 pm

Este vorba de silentiozitate, eficienta si durabilitate spre ce poate un lant. Dar cel mai bine cauta tu pe "google" si o sa gasesti date despre asa ceva. Inclusiv despre un arbore de echilibrare pentru motorul ala in trei cilindrii sub vilbrochen. Multi producatori izoleaza cureaua de distributie, sa nu mai aibe contact cu atmosfera, praf, umiditate, pentru o revizii cu km cat mai multi intre.

PS. Si nici nu mi-ai raspuns la punctele cu debitul variabil.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Noi 04, 2011 5:02 pm

Si dupa un anume timp ce se intampla cu cureaua respectiva?? Trebuie schimbata cumva ca si restul? Deci alti bani pe piese si pe manopera. Asta sa nu mai vb de riscul de rupere, prin urmare nu e mai eficient, nu e mai durabil si in primul rand nu e mai ieftin
. Imi mentin parerea ca este mai mult marcheting.
Nu am intalnit pana acum masini cu distributia"pe afara" referitor la ce ai zis cu izolarea distributiei. E normal sa fie inchisa
Referitor la pompa de ulei - nu stiam ca eram dator cu un raspuns. Din punctul meu de vedere este mai complicat sistemul decat o pompa clasica. Si nu am auzit sa fie probleme cu presiunea de ulei sau sa nu faca fata ungerii incat sa fie nevoie de o pompa cu volum modificabil .
Nu trebuie sa fi inginer auto sa vezi ca unele chestii suna COOL fara a fi si practice.
Acelasi lucru s-a intamplat si cu motorul cu injectie directa(benzina) si complicarea sistemului inutil. In momentul de fata problemele aparute datorita acestor complicatii sunt rezolvate prin kituri care transforma componetele"COOL" in sistemele clasice.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Noi 04, 2011 7:06 pm

VooN

Cred ca nu ai prins idea si tot bati spre ceva ce nu are rost. Idea e clara in cazul asta. Strategia a fost sa se optimizeze multe aspecte ale motoarelor. Si asa sunt foarte ineficiente din punct de vedere energetic. Au incercat sa scoata de aici, de dincolo cate o optimizare. Ca au facut over-engineering sau nu, timpul ne va spune, nu o dezbatere pe un forum.

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Noi 04, 2011 7:47 pm

Tocmai asta e, ca spre deosebire de altii eu am prins ideea prin propria experienta avand un motor care la vremea aparitiei lui a fost plin de tehnologie noua si inca mai avem de suferit de pe urma ei si daia' nu ma dau pe spate inovatiile astea
Exemple nagative exista si la marci mai cu pretentii - vezi SMART cu motorul de unica folosinta 0.8T benzina la care s-a si renuntat. Noroc ca i-a dus capul sa puna pe Brabus forfour motorul de CZT
Si da - ai dreptate se va vedea in timp si dupa cateva zeci de mii de km, in afara de asta dezbaterea nu e fara rost - tocmai asta e scopul forumului

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Noi 04, 2011 9:35 pm

Partea proasta e ca toate aceste inovatii inseamna si o atentie sporita acordata reviziilor ceea ca duce la costuri suplimentare si devii si sclavul reprezentantelor ( sa vedem cine iti mai schimba distributia spre exemplu ). Si oricat au testat ei motorul, in utilizarea reala mai sunt componente ce dau chix ( vezi 1.5 dci Renault 2004 la care picau injectoarele Bosch la 90000km si au trecut ulterior la Siemens). Astfel, eu as incerca aceasta tehnologie dar dupa vreo 2 ani de testare pe buzunarul altora.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Dum Noi 06, 2011 11:13 am

[quote name='avy' date='Nov 4 2011, 09:35 PM' post='98978']
Astfel, eu as incerca aceasta tehnologie dar dupa vreo 2 ani de testare pe buzunarul altora.

Cu asta nu prea sunt de acord...sa-mi placa o masina si cu toate astea sa astept 2 ani, doar de teama de a nu fi printre primii care o incearca...
Sa incercam sa lasam subiectivismul la o parte si sa recunoastem ca Focus-ul 2011 este o masina total diferita de generatia anterioara 2005 (nu vorbim aici de faceliftul 2007), cu tehnologii mult mai noi decat Lancerul 2008. Pe de alta parte, de ce as cumpara o masina care in maxim 1 an va fi inlocuita de o noua generatie de lancer...sau poate nici nu se va mai numi Lancer...

Parerea mea este ca argumentele trebuie sa fie altele, nu din genul:este prea noua, nu a apucat sa demonstreze, sau...are o distributie prea complicata, ce ma fac la schimbarea ei..?

Vreti sa va dau exemple de persoane care au cumparat Honda del sol cu extraordinarele motoare aspirate v-tec 1.6, 160cai si pentru care nu sunt 2 mecanici in tot Bucurestiul care sa le desfaca si sa le puna la loc...si sunt masini din 1995..?

Iti place o masina, fa test drive (la volan, nu in dreapta) si apoi decide!

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Dum Noi 06, 2011 3:19 pm

QUOTE (EmiSeven @ Oct 31 2011, 10:01 PM) FORD FOCUS 2011 vs MITSUBISHI LANCER SPORT SEDAN 2011(benzinare)

Simplu si la obiect,care va place si de ce

De luat in considerare:
motorul 1.6 ecoboost cu 150 de cai vs 1.8 140 de cai(consum mai mic , putere mai multa, pt ford) , a si cutia de 6 trepte vs 5 trepte ..
Interiorul,clar avantaj pt ford:) pt niste finisaje bine facute
exterior avantaj mitsu clar:)

pretul...depinde de la dealer la dealer insa ce pot sa remarc si sa va spun si voua, am fost la ambele showroomuri, la mitsu tipu era cam basinos si nu pre aavea el timp de intrebarile tale,pe cand la ford tipu mia zis , veniti luni si faceti un test drive, de mentionat ca nu am carnet iar tipul sa oferit sa mearga el cu mine

Astept cu nerabdare si parerile voastre:D

OFF TOPIC:

M-ai batut RAU! Mai ceva ca Bute... Mi-ai umplut neuronii astia doi de sange... Recunosc ca am ramas cu sechele permanente si cred ca voi cere analiza functionarii psihosociale corespunzatoare varstei la comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap.

ON TOIPIC:

Recunosc ca n-a aruncat nici macar o geana catre Ford. Am un motiv subiectiv: Ford F450.
Din cauza asta nu-mi permit sa fec decat o "aliniere" la spusele unora/altora: Cam prea multa tehnologie inghesuita gramada pe modelul asta nou de focus. N-as zice ca e rau... da' la vreo "chestie" mergi la plimbare cu loganul firmei cel putin 1 luna.
Pe partea ailalta... Lancierul a inceput sa imbatraneasca tehnologic vorbind. Iar nu-i rau, dar...

Comparativ aspectul celor 2 modele e o "chestie" de gust si varsta; acum 20'j de ani as fi mers pe focus... acum nu.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Noi 06, 2011 5:09 pm

Focusul asta nou are o gramada de tehnologie in el, motoare noi, ara binisor. EU zic ca depaseste lancerul laorice capitol mai putin aspectul exterior.
Cat priveste lancerul intradevar e cam invechit, arfi nevoie de un facelift la el sau chiar de un nou model. Motorele aspirate euro 5 pe benzina sunt de ultima generatie, la fel si cel diesel de 1.8, insa ar fi nevoie de un motor pe benzina de cilindree mica(pana in 1.6) turbo. Cam toti producatori se orienteza spre astfel de motoare. SUnt tare curios cum o sa arate urmatorul model de lancer si ce motoare va avea.

M-am uitat si eu pe situl ford la preturile focusului si la ce ofera. Intradevar ofera multe dar si pretul e pe masura. De exemplu versiune sport de echipare(adica cea de mijloc) cu motorul 1.6 ecoboost 150cp e 19.400euro ceea ce mi se pare cam mult pt un focus. Interiorul, mai precis bordul arata futuristic ceea ce mie unul nu prea imi place pus ca are multe luminite albastre care ma duce cu gandul la chinezisme. La cata tehnologie are in el e normal sa coste atat dar si asa mie tot mi se pare scump pt un small family car. Aceste motoare ecoboost pe benzina sunt atat de tehnologizate incat costa cat un diesel. Cred ca daca pica ceva la ele se chinuie 7 ani sa descopere defectul.

Eu zic ca nu putem compara lancerul care se fabrica din 2007 si contine tehnologia de acum vreo 4 ani cu un focus 2011, eventual putem compara lancerul cu modelul anterior de focus.

Avatar utilizator
EmiSeven
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 05, 2011 11:52 pm

Mesaj de EmiSeven » Dum Noi 06, 2011 8:56 pm

Da ) si titanium,care are aproape tot ,mai putin xenon si parcare automata --- Ecoboost 150 CP Start Stop -- M6 5 usi € 20,050.00,plus tichete nebunii afaceri ajunge la 17.900:P ,oferta facuta la ford:D.Intradevar,are multa tehnologie,dar pe mine m-a incantat strict aspectul interior,cel exterior este frumusel,dar ca la orice masina noua va dura pana se va obinui ochiul cu el.In ciuda varstei mele consider ca aduc niste argumente destul de potente si poate nu ar trebui sa criticati pana nu cunoasteti:D.Pun pariu ca oricui i-ar place un motor mai puternic.Daca vreti critici,duceti-va la baietii de bankeri cu bmwuri care omoara taximetristi nevinovati:),nu la mine care ma gandesc cum sa fac sa nu cheltui banii parinitilor pe o masina care ... nu ar merita banii.Recunosc exprimarea "full talpa" "eleron" "jenti pe 18" sunt de pusti,dar macar nu sunt gen "hai frate iati bmw de bulgaria","punei frate tub de bass ca e misto",chiar dak cade tabla de pe ea:).In fine , va multumesc pentru argumentele pro si contra si va astept si cu altele:D

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori