Scris: Lun Sep 05, 2011 4:39 pm
Salut!
O parte dintre voi s-au obsinuit cu mine, ca fiind 66RRR - cel care posteaza in orice alte arii, dar nu in cele tehnice.
Si asta pentru ca nu ma pricep la tehnica sau automatica, electrica sau fiabilitate, etc.
Pe scurt, vreau sa va fac sa intelegeti care este treaba cu acest topic si prin urmare incep prin a va spune (asa cum scrie si in profil si in semnatura) ca detin un Mitsubishi Lancer model 2008, cu motorizare de 1800 cmc, pe benzina, cu cutie automata CVT si echipare Invite.
Asa cum spune si titlul topicului, de cateva luni urmaresc sa imi vand masina din diverse motive, unele obiective, dar majoritatea extrem de subiective si de aceea incerc sa obtin si parerile voastre in ceea ce priveste intentia mea, aceea de a vinde Lancer-ul si de a-mi lua un autoturism din aceeasi clasa (sau din clase apropiate, preferabil mai inalte), dar cu motorizare diesel, peste 1900 cmc.
O scurta prezentare a istoricului meu de sofer (lucru care va ajuta la intelegerea dorintei mele si implicit a nelamuririlor aparute) incepe cu faptul ca prima mea masina a fost un VW Bora, cumparat de nou in anul 2004, cu motorizare de 1.9 TDI, 90 CP, de care am fost foarte mandru si extrem de multumit. In anul 2008 am cumparat un Passat B6 nou, (model 2005) fabricat in 2008, diesel, tot 1900 cmc, de 105 CP. Aceasta masina a fost pentru mine o experienta placuta in proportie de 90%, intrucat cei 10% de insatisfactie constau in faptul ca masina era prea mare si prea grea pentru cei 105 CP, asta facand sa imi para mie o "balena lenesa pe 4 roti". Insa exceptand acest argument contra, plecand de la Bora si trecand intr-o treapta superioara cu Passat-ul am fost "atins de febra" masinilor nemtesti, atat ca design cat si in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite si (in cazul meu) a fiabilitatii masinilor, segment care nu m-a dezamagit. (Fiabilitatea pentru mine insemna ca masina sa mearga bine, sa nu se strice la ea piese importante si sa nu consume mult, in raport cu nevoile mele). Ajuns in anul 2010, am fost nevoit sa las Passat-ul la firma de leasing si printr-un concurs de imprejurari am ajuns proprietarul acestui Mitsubishi, cand avea 36.000 km si un an si ceva de utilizare. Masina a fost a unui prieten bun de-al meu care se afla in cautarea unui spatiu comercial, pe care (culmea) il detineam eu si asa ne-am inteles sa imi plateasca suma ceruta pe spatiu, in masina + diferenta de bani.
Tot timpul, de la intrarea in posesie a Mitsubishi-ului si pana in prezent, nu am facut altceva decat sa compar mere cu pere, adica Passat-ul cu Lancer-ul si toate rezultatele il scot in evidenta pe VW... era mai mare, era mai stilat, era mai economic, era mai confortabil, era mai luxos... etc.
Totodata, Lancer-ul m-a impresionat placut prin faptul ca are cutie automata si eu nu mai condusesem asa ceva (iar cei care spun ca daca te sui in "automata", nu mai vrei "manuala, au foarte mare dreptate), prin aspectul de "baiat rau" si... cam atat. Nu imi place design-ul interior, saracacios si asa cum ii mai spun eu "spartan", nu imi place portbagajul mic, nu imi place lipsa multor detalii pe care Passat-ul le avea in standard si pana acum cateva zile NU IMI PLACEA DELOC CONSUMUL. Consum pe care, dintr-o eroare, il vedeam ca fiind exorbitant, in comparatie cu... ati ghicit, Passat-ul. Eroarea consta in faptul ca eu consideram un consum foarte mic la VW (50 lei/saptamana) pe care il comparam (fara sa iau in calcul scumpirea carburantului) cu consumul Mitsubishi-ului de astazi (200 lei/saptamana).
Totusi, facand cateva calcule, dupa un post al unui coleg, am ajuns la concluzia corecta ca Passat-ul, astazi, ar fi consumat 100 lei/saptamana, in timp ce la Lancer nu am nevoie decat de 150 lei/saptamana... ceea ce mi se pare extrem de rentabil si linistitor.
In acelasi timp, am discutat cu o parte din colegii de aici, despre costul reviziilor periodice si am ajuns la concluzia ca pe mine la Lancer, fata de un diesel cu filtru de particule si tot ce se impune pentru o masina fabricata dupa 2008 (asa cum intentionez eu sa imi cumpar), o revizie ma costa cu pana la 50% mai putin. Acest lucru fiind tot in favoarea mea, ca proprietare de Lancer pe benzina.
Acum, tinand cont de cele spuse mai sus si avand ca argumente contra Lancer-ului - consumul usor mai ridicat, in raport cu km parcursi de mine; interiorul nu foarte stilat, spatiul mult mai mic al habitaclului si mai ales al portbagajului (pe care il folosesc des); diferentele de orice natura intre el si o masina nemteasca; dar si argumente pro Lancer - cum ar fi faptul ca este o masina cu istoric cunoscut, verificat si corect 100%; cutia automata extrem de interesanta; pretul reviziilor; look-ul placut si agresiv, etc. ... se merita sa mai vand masina asta, pentru a ma intoarce la "prima dragoste" : masina nemteasca si diesel?
Astept parerile voastre pro sau contra intentiei mele de a da "sotia" pe "amanta" (si aici vorbesc doar de masini).
Multumesc, 66RRR.
O parte dintre voi s-au obsinuit cu mine, ca fiind 66RRR - cel care posteaza in orice alte arii, dar nu in cele tehnice.
Si asta pentru ca nu ma pricep la tehnica sau automatica, electrica sau fiabilitate, etc.
Pe scurt, vreau sa va fac sa intelegeti care este treaba cu acest topic si prin urmare incep prin a va spune (asa cum scrie si in profil si in semnatura) ca detin un Mitsubishi Lancer model 2008, cu motorizare de 1800 cmc, pe benzina, cu cutie automata CVT si echipare Invite.
Asa cum spune si titlul topicului, de cateva luni urmaresc sa imi vand masina din diverse motive, unele obiective, dar majoritatea extrem de subiective si de aceea incerc sa obtin si parerile voastre in ceea ce priveste intentia mea, aceea de a vinde Lancer-ul si de a-mi lua un autoturism din aceeasi clasa (sau din clase apropiate, preferabil mai inalte), dar cu motorizare diesel, peste 1900 cmc.
O scurta prezentare a istoricului meu de sofer (lucru care va ajuta la intelegerea dorintei mele si implicit a nelamuririlor aparute) incepe cu faptul ca prima mea masina a fost un VW Bora, cumparat de nou in anul 2004, cu motorizare de 1.9 TDI, 90 CP, de care am fost foarte mandru si extrem de multumit. In anul 2008 am cumparat un Passat B6 nou, (model 2005) fabricat in 2008, diesel, tot 1900 cmc, de 105 CP. Aceasta masina a fost pentru mine o experienta placuta in proportie de 90%, intrucat cei 10% de insatisfactie constau in faptul ca masina era prea mare si prea grea pentru cei 105 CP, asta facand sa imi para mie o "balena lenesa pe 4 roti". Insa exceptand acest argument contra, plecand de la Bora si trecand intr-o treapta superioara cu Passat-ul am fost "atins de febra" masinilor nemtesti, atat ca design cat si in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite si (in cazul meu) a fiabilitatii masinilor, segment care nu m-a dezamagit. (Fiabilitatea pentru mine insemna ca masina sa mearga bine, sa nu se strice la ea piese importante si sa nu consume mult, in raport cu nevoile mele). Ajuns in anul 2010, am fost nevoit sa las Passat-ul la firma de leasing si printr-un concurs de imprejurari am ajuns proprietarul acestui Mitsubishi, cand avea 36.000 km si un an si ceva de utilizare. Masina a fost a unui prieten bun de-al meu care se afla in cautarea unui spatiu comercial, pe care (culmea) il detineam eu si asa ne-am inteles sa imi plateasca suma ceruta pe spatiu, in masina + diferenta de bani.
Tot timpul, de la intrarea in posesie a Mitsubishi-ului si pana in prezent, nu am facut altceva decat sa compar mere cu pere, adica Passat-ul cu Lancer-ul si toate rezultatele il scot in evidenta pe VW... era mai mare, era mai stilat, era mai economic, era mai confortabil, era mai luxos... etc.
Totodata, Lancer-ul m-a impresionat placut prin faptul ca are cutie automata si eu nu mai condusesem asa ceva (iar cei care spun ca daca te sui in "automata", nu mai vrei "manuala, au foarte mare dreptate), prin aspectul de "baiat rau" si... cam atat. Nu imi place design-ul interior, saracacios si asa cum ii mai spun eu "spartan", nu imi place portbagajul mic, nu imi place lipsa multor detalii pe care Passat-ul le avea in standard si pana acum cateva zile NU IMI PLACEA DELOC CONSUMUL. Consum pe care, dintr-o eroare, il vedeam ca fiind exorbitant, in comparatie cu... ati ghicit, Passat-ul. Eroarea consta in faptul ca eu consideram un consum foarte mic la VW (50 lei/saptamana) pe care il comparam (fara sa iau in calcul scumpirea carburantului) cu consumul Mitsubishi-ului de astazi (200 lei/saptamana).
Totusi, facand cateva calcule, dupa un post al unui coleg, am ajuns la concluzia corecta ca Passat-ul, astazi, ar fi consumat 100 lei/saptamana, in timp ce la Lancer nu am nevoie decat de 150 lei/saptamana... ceea ce mi se pare extrem de rentabil si linistitor.
In acelasi timp, am discutat cu o parte din colegii de aici, despre costul reviziilor periodice si am ajuns la concluzia ca pe mine la Lancer, fata de un diesel cu filtru de particule si tot ce se impune pentru o masina fabricata dupa 2008 (asa cum intentionez eu sa imi cumpar), o revizie ma costa cu pana la 50% mai putin. Acest lucru fiind tot in favoarea mea, ca proprietare de Lancer pe benzina.
Acum, tinand cont de cele spuse mai sus si avand ca argumente contra Lancer-ului - consumul usor mai ridicat, in raport cu km parcursi de mine; interiorul nu foarte stilat, spatiul mult mai mic al habitaclului si mai ales al portbagajului (pe care il folosesc des); diferentele de orice natura intre el si o masina nemteasca; dar si argumente pro Lancer - cum ar fi faptul ca este o masina cu istoric cunoscut, verificat si corect 100%; cutia automata extrem de interesanta; pretul reviziilor; look-ul placut si agresiv, etc. ... se merita sa mai vand masina asta, pentru a ma intoarce la "prima dragoste" : masina nemteasca si diesel?
Astept parerile voastre pro sau contra intentiei mele de a da "sotia" pe "amanta" (si aici vorbesc doar de masini).
Multumesc, 66RRR.