Lancer X 1.8 Cvt Vs. Autoturisme Diesel Din Aceeasi Clasa.

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mar Sep 06, 2011 4:32 pm

eu am vandut deja lancerul, tocmai din nevoia de spatiu si am vrut ceva confort in plus. initial am vrut sa iau ceva din clasa urmatoare: Mazda 6 etc. insa pe urma m-am gandit mai bine si o sa iau un SUV/4x4.

cum au zis si altii, greu de gasit un Passat dotat asa cum vrei tu, la banii aia si diesel pe deasupra.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mar Sep 06, 2011 6:54 pm

@wall - cu Bora am avut 90.000 de km in 4 ani, cu Passat-ul am avut 60.000 de km in 2 ani, iar cu Lancer-ul am facut de cand o am si pana in prezent (adica in 10 luni) 14.000 km de km. Intr-adevar, drumurile sau mai rarit si scurtat, ca sa spun asa, dar undeva intre 15.000 - 20.000 de km m-as incadra, in medie, pe an.

Pe de alta parte problema pe care o ridici tu, aceasta legata de samsari si masini second hand, care de foarte multe ori sunt tepe, este si unul din motivele pentru care as pastra Mitsubishi-ul. Acestuia ii cunosc tot istoricul, are doua revizii facute de mine, stiu cum s-a mers si cum am mers cu ea si nu m-a lasat niciodata pana acum. De asta are o bila alba, in fata oricarui diesel SH care se vinde in tara. Iar varianta cu rude, prieteni, cunoscuti care sa isi vanda masinile este putin probabila, pentru ca inca suntem in criza si majoritatea asteapta "mutarile" guvernului ca sa faca si ei, la randul lor, "mutari/permutari/stramutari".

@mircanu - argumentele tale sunt si argumentele mele in toata aceasta problema pe care am ridicat-o. Si eu caut acelasi lucru, mai mult confort, spatiu in plus, consum mai mic, intretinere mai rentabila...

Sa stii ca si in calculele mele intra ca optiune un SUV, numai daca acesta reprezinta o afacere buna, in comparatie cu Lancer-ul si chiar daca datele problemei s-ar schimba putin. Cat despre Passat, diesel si cu dotarile dorite de mine, la preturi pana in 13.000 de euro gasesc sigur, chiar am salvate cateva oferte, dar tare mi-e teama sa ma apuc sa cer si sa verific VIN-uri, ca doar stiu prin ce am trecut anterior.

Ps: am gasit un A3 din 2008, 1.8 T, 180 CP, pachet S-line, 35.000 km, destule dotari, pret bun - asta ar fi un compromis pe care l-as accepta, desi nu sunt un adept al masinilor sport, o bijuterie ca asta as accepta-o contra Lancer-ului. Si da, imi da peste cap toata teoria, insa macar as lua ceva ce imi place foarte mult. Tot ce strica povestea e consumul, 18-20% urban.

Multumesc!

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Sep 06, 2011 7:01 pm

in legatura cu spatiul interior de multe ori marimea exterioara, nu inseamna si spatiu interior mare. de ex: am mers eu cu doi colegi intr-un bmw seria 5 an 2002, aceeasi 3 intr-un audi a4 an 2004, dupa care ne-am urcat si in lancerul meu si am constatat ca aveam mai mult loc in spate la lancer decat in celelate doua masini.
eu am 1,86 m inaltime, 95kg si uneori pe bancheta din spate in spatele meu statea cumnatul meu 1,85m 100kg, si avea destul loc la drumuri lungi: mare, munte etc.
legat de spatiu cel mai bine sa verifici nu neaparat sa te iei dupa dimensiunile exterioare sau dupa specificatiile producatorilor, pentru ca s-ar putea sa ai surprize.
legat de dotari in 2008 cand am luat eu masina lancerul batea orice masina din clasa sa -in special la siguranta, functionalitate.
ce pentru o masina din clasa medie este o dotare de top, la clasa mare poate este standard, este normal si pretul difera.

Avatar utilizator
neophitus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 10, 2009 1:45 pm

Mesaj de neophitus » Vin Sep 09, 2011 2:20 pm

Cand mi-am luat Outlanderul, cu banii jos, m-am gandit pentru cateva minute si la altceva. Cu 20000 de euro la SH aveam de ales intre foarte multe alternative insa nu era ceea ce imi doream eu si aveam o sansa de teapa enorma. Si batai de cap fara numar. Nu cred ca m-am uitat 5 minute la alte masini in afara de Outlander (pe care il iubeam si il iubesc) si asta spune multe despre ce e important: daca nu iei masina din familie sau de la prieten bun, care sa iti spuna toate problemele avute cu ea, mai bine iei nou, ce iti permiti. Am un dispret maxim pentru cei ce isi cumpara masini SH, dar pe care nu sunt in stare sa le intretina corespunzator, vor sa arate ca au alt standard de viata decat cel real. Din punctul asta de vedere mi-am scos palaria in fata surorii care cu 6000 de euro in mana (bani strans cu greu din salariul ei de bugetar) si-a luat Logan nou si nu altceva (chiar daca si-ar fi luat orice altceva de la SH nu si-ar fi permis sa intretina corespunzator masina). Eu am cautat si oferte de Outlander de la SH, dar m-am lasat repede. Aveam enorm de multe alternative (inclusiv un 2.2 diesel full options de la sfarsitul lui 2008, cu 29000 km, la primul propietar cu reviziile la zi si 2.5 ani garantie ramasa, luat din RO), insa am spus un nu hotarat. Mi-am luat ce mi-am permis, fara sa imi asum vreun risc. Citind forumul m-am ingrozit cand am vazut ce nebunii fac unii posesori (si mai zic ca e normal, doar e masina sport).
Ca idee, intotdeauna mergi pe masina noua sau in cel mai rau caz de la cunoscuti.

Si apoi, masina ta e facuta in Japonia, multe din masinile germane sunt facute in Turcia sau prin alte parti. Am multi colegi cu masini germane si unii stau doar prin service-uri. Pot spune ca nu dau 2 bani pe majoritatea masinilor germane si pe buna dreptate, multi sunt innebuniti cu problemele lor. Unii tac si inghit in sec, neaga problemele doar pentru ca traiesc in lumea lor unde masina lor e cea mai tare, insa cei mai multi sunt obiectivi. Am vazut ca in lista ta amesteci masini franzusesti cu Skoda Octavia si altele. Imi pare rau, insa masina ta NU se poate compara cu ele. Tu ai o masina japoneza, care are alte calitati.

Revenim si la partea financiara: chiar crezi ca iei 11000E pe masina? Vad de cand te chinui sa o vinzi. Cand m-am uitat dupa Outlander i-am contactat pe propietarii de Outie-uri SH, care aveau masini care m-au atras. Dupa scurte discutii, cand au vazut ca sunt hotarat, stiu ce probleme au, care sunt plusurile, ca am banii am ajuns la pret. Au lasat foarte mult desi si primul pret mi se parea interesant. Cred ca vei vinde foarte greu masina, mai ales la un pret bun, iar asta e inca un motiv in plus pentru a ramane cu ea. Iar acesta este si sfatul meu: tine masina si strange bani pentru urmatoarea, care musai sa fie noua sau din familie/prieteni foarte buni.

PS: momentan sunt de mai mult de 3 saptamani in Frankfurt (business trip), voi merge si la Salonul Auto. Dintre toate masinile germane imi place doar Opel Insigna (avea in RO pret cinstit pentru ce ofera, reducerile erau mari acum 6 luni, cam cu 25% fata de pretul de catalog), in rest voi sta multa vreme la standurile japonezelor, pe care le gasesc extrem de "cinstite".
Ca idee, ce pot sa spun si despre masinile de aici: de la hotel la job fac 10-12 minute pe jos, timp in care trec zilnic pe langa 3 Mitsubishi Outlander model 2007 diesel Invite, un ASX si 2 Colt-uri tot modelul fara face lift. Mai vad multe Honda si Toyota (Accord, Jazz, Aigo si Yaris). Si normal, multe masini germane. Mie densitatea de masini japoneze imi spune multe si imi confirma what if-ul meu (care este: What I would buy if I will live in Germany? - raspunsul este simplu: Outlanderul pentru sotie si Pajero sau Evo X pentru mine ).

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Sâm Sep 10, 2011 6:19 am

Aceeasi mutare vreau sa o fac si eu pana undeva in primavara. Rationamentul este acelasi + ca am nevoie de o masina ceva mai mare si care sa-mi ofere un confort mai bun. Nu spun ca sunt un mare cunoscator al domeniului auto dar avand in vedere ca din 1997 si pana in prezent am adunat peste 2000 de publicatii auto pe care evident le-am si parcurs, pot spune ca ma pricep cat de cat. Am renuntat rapid la ideea de a achizitiona un autoturism care sa nu fie fabricat de "oamenii cu ochii oblici". Imi pare rau ca o spun, dar atat din experienta proprie cat si a multora de langa mine, daca masina nemteasca nu face parte din categoria premium, mai bine iei Logan ca e mai fiabil. Si, ajungand la un aspect care e foarte important pentru mine, fiabilitatea, si aici Japonia le da peste nas nemtilor. Una peste alta, am de ales intre Honda, Toyota si Subaru, deoarece doar la ele gasesc un sedan mare sau un Suv OK. Nu ma mai uit la Outlander sau ASX doar din prisma faptului ca au acelasi interior ca Lencer-ul meu pe care-l conduc de 4 ani aproape si m-am plictisit, vreau altceva. In plus, sunt adeptul exclusivismului, iar in GL sunt destule Mitsu. Astfel, cautand Avensis/Rav4, Accord/CR-V si Legacy/Outback/Forester diesel, nu mai veche de 1,5-2 ani cu max 70.000km pana in 20.000, am descoperit o oferta destul de vasta. E adevarat ca toate au motoare cu cilindree peste 2000 (2.2) in afara de Subaru si e o diferenta la cheltuieli, dar macar stiu ca luand o astfel de masina la S-H nu prea pot gresi.
Eu spun ca, in cazul tau, dupa ce ai condus Passat, e normal sa vrei sa revii la aceeasi clasa si confort si sa vinzi Lancer-ul. Incearca sa faci drive-test la dealer, aratandu-te interesat de cumpararea unui autoturism nou, cu cat mai multe masini care iti plac si la care te incadrezi la bani. Cere preturi la revizii si informatii despre piese si sigur iti vei da seama in acest od ce masina sa iti cumperi. Spor...!

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Sep 12, 2011 12:18 pm

Va multumesc pentru interesul aratat topicului meu.
O sa incerc sa raspund la toate aspectele ridicate de voi, astfel:

@neopihtus - legat de primul tau paragraf, in care subliniezi ideea ca o masina noua (sau una SH de la un cunoscut) nu se compara cu nimic altceva din ce exista pe piata de autoturisme la mana a doua, iti dau perfecta dreptate si daca observi mai sus, faptul ca nu doresc masina noua (din diverse motive, chiar si financiare, dar majoritatea de alt ordin) este un punct in plus acordat Lancer-ului. Acesta are istoricul real si il cunosc foarte bine, iar masina nu are nicio problema. Cat despre sora ta care a cumparat un Logan nou, cu banii cu care putea sa isi ia altceva SH... prefer sa nu comentez prea mult, pentru ca am o parere foarte diferita si o conceptie total opusa si as risca o polemica, ce nu face obiectul topicului meu.

La al doilea paragraf iti pot raspunde ca sunt perfect constient de problemele care pot aparea la masinile cu care (in conceptia mea, compar Mitsubishi-ul, fie ele si masini frantuzesti), insa asta nu exclude de la probleme Lancer-ul, doar pentru ca, asa cum subliniezi tu, este o masina japoneza - desi mai stiu si faptul ca au o fiabilitate foarte buna.

Despre pret si depre faptul ca o am de multa vreme la vanzare, iti pot spune ca am anumite motive sa cred ca pretul de 11.000 euro cerut de mine este unul corect si unul pe care o sa il primesc de la persoana potrivita la momentul potrivit. Masina, la ceva vreme dupa ce am luat-o, am pus-o la vanzare cu pretul de 12.000 euro (acum 6 luni) si am primit doua oferte de 11.500 euro pe care le-am refuzat. Motivul nu a fost diferenta de bani dintre cerere si oferta, ci faptul ca de la primirea ofertelor, timp de o saptamana am cautat Passat-uri, Jetta si Octavia, pe toate site-urile de profil din tara. Tot ce am gasit am verificat la dealer si am constatat ca toate aveau probleme majore (ca exemplu, iti pot spune despre un Passat care arata impecabil, dar care avea pana si pedalierul schimbat, ceea ce dupa spusele celor de la service/dealer insemna ca masina a suferit un impact frontal care a facut ca motorul sa fie impins in habitaclu). Asa incat, dupa o vreme de cautari si dupa nenumarate dezamagiri, am hotarat sa nu o mai vand (pentru acel moment), plus ca o alta problema pe care o aveam, cea a lipsei banilor pentru nunta ce urma, se rezolvase.

@allexino - schimbarea pe care urmaresc sa o fac este justificata in primul post si argumentata ca atare. Nu urmaresc sa imi iau un Logan nou, asa cum nu urmaresc sa fiu singurul din oras cu un anumit model de masina. Stiu masini noi care dupa 5.000 - 10.000 de km au ajuns in service pentru probleme grave, desi au fost cumparate de noi. Imi plac SUV-urile si ideea de ceva "mai mare pe asfalt", dar ma gandesc practic, daca pot intretine o astfel de masina, pentru ca desi nu m-am interesat foarte mult, stiu ca revizia si consumabilele, placutele de frana sau cauciucurile (nu mai vorbim de alte eventuale probleme) costa mult mai mult la o masina mai mare.

Ps: urmaresc la fiecare 3 zile, site-urile de vanzari auto din Romania, in speranta ca voi gasi o masina care sa ma tenteze (nu sa o cumpar, macar sa ma faca sa il sun pe proprietar pentru detalii) si nu am gasit pana acum nimic interesant. Probabil cand va aparea ceva pe gustul meu si voi fi sigur ca merita investitia, voi lasa din pretul Lancer-ului cu scopul de a-l vinde mai repede si voi efectua schimbarea, insa pana la acel moment nu am de ce sa stau stresat. Masina o voi vinde cu siguranta, daca asta imi propun, la un pret care sa imi convina, dar in special, pentru a face loc alteia care sa ma multumeasca mai mult decat o face Lancer-ul in prezent.

Cu toate acesta, intrebarea ramane in picioare: Mitsubishi Lancer 1.8 CVT 2008 sau diesel peste 1.9, mai nou de 2008 si cu mai multa ... clasa?

Bafta!

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Lun Sep 12, 2011 12:55 pm

Depinde cati bani mai vrei sa pui pe langa cei 11.000 pe care spui ca ii vei primi pe Lancer. Spre exemplu, am vazut cateva Skoda Superb din 2009 care incep pe la 14.000 euro. Sunt diesel, 140 sau 170 cai, au dotari multe (xenon, scaune incalzite, senzori de ploaie, de parcare etc.). Stiu ca tu ai mentionat Octavia, dar intrucat Superbul se apropie mai mult de Passat decat Octavia, am zis sa ti-l sugerez.
Intr-adevar, nu sunt multe oferte de Superb, dar merita sa cauti. Oricum, cu banii de pe un Passat vei gasi un Superb din acelasi an, cu aceeasi motorizare, insa fie mai ieftin, fie tot la acelasi pret dar cu mai multe optionale pe el.
Acuma, daca nu iti place cum arata Skoda Superb...atunci ignora sugestia mea
Uite, acesta e 14.999 euro http://www.autovit.ro/skoda-superb-C20572856.html
Sau asta, are 170 cai, cutie automata, dar e mai scumpa (16.900 negociabil) http://www.autovit.ro/skoda-superb-C20488914.html

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Sep 12, 2011 1:15 pm

Iti multumesc pentru sugestii, insa daca as avea disponibili 17.000 euro (varianta a doua din ce ai propus tu) as lua usor un audi A4 2010 sau un BMW 320 2009 cu destule dotari. Insa nu sunt dispus sa mai pun peste ce iau pe Lancer, decat maxim 2.000 euro si asta in cazul in care:

1. masina mi-ar placea foarte mult si ar respecta cel putin cerintele mele medii de confort;
2. acesti 2.000 de euro sa nu reprezinte taxa de prima inmatriculare a unei masini aduse din afara (ex: BMW 320d, 2008, < 90.000 km, dotari medii, 11.000 euro + 1.800 euro taxa).

Avatar utilizator
dumi_id
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 28, 2010 7:53 pm

Mesaj de dumi_id » Lun Sep 12, 2011 6:59 pm

Ce vrei tu aici este foarte greu...la 13k nu vei gasi vreun passat "curat" dupa 2008. Poate din 2006-2007, dar ele au avut binecunoscutele probleme cu injectoarele si turbina (motoare BKD). Incearca o Laguna 3, 2.0 dci/150CP care la 13-14k are si piele, istoric verificabil.
Gandeste-te ca tu vrei sa schimbi o masina de 20k E (noua) pe una de 30k E (noua) din acelasi an fara sa dai prea mult diferenta. Ti se pare ok?
Si eu sunt in aceeasi situatie ca tine, cautand o masina din clasa medie, stiu ca este o decizie foarte grea

Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Lun Sep 12, 2011 8:00 pm

Salut RRR,

daca tot doresti diesel de ce nu vinzi mitsu pe care il ai..si cu 13.000 max 15.000 iti cumperi tot o mitsu diesel instyle?
Sunt proprietar de diesel instyle din 2008 - 80.000 km pana acuma.
Nu am schimbat nimic la masina pana acuma. (consumabile: 3 seturi de placute fata - spate + filtre + ulei si neaparat motorina )

Te`ai gandit la aceasta varianta pana acuma?

Bafta!

Închis

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori