Pajero Vs Pathfinder Vs Murano Vs Land Cruiser Prado Vs Mercedes Glk

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Joi Iul 28, 2011 3:52 pm

Outlanderul iese din discutie. este disponibil cu motorul de 2.4 si 3.0 aici, insa la interior este acelasi cu Lancerul. practic mi-as lua un Lancer mai inaltat si mai puternic. L-am incercat, mi se pare o masina super ptr romania unde ai nevoie de ceva mai inalt (ptr gropi) si eventual 4x4 si ptr mers iarna.
Ptr mine, ptr ca acum am Lancer nu mi-a oferit nimic special, in plus, sa fiu sincer. Nu e o masina rea, insa nici nu o vad sa ma tina 7-8 ani asa cum mi-am propus. vreau ceva f dotat si fiabil, durabil, sa nu fi nevoit sa mai schimb masina. sa nu fie depasita in 3-4 ani.

cand am zis de finisajele la Pajero m-am referit in principal la plasticaria din interior. mi se pare ca modele vechi aveau plastice mai bune, mai dure. la fel si vopseaua nu mi se pare de cea mai buna calitate.

Merci de raspuns.
Tu care Pajero vrei sa iei? ce motorizare?


Referitor la mersul prin desert, am cunostinte care merg in weekend pe dune. Majoritatea au Land Cruiser si FJ Cruiser. Mai sunt si unii cu Nissan Patrol. Mits Pajero am vazut mai rar prin desert si daca am vavzut erau modele vechi in 3 usi. Ptr mine e clar ca cine isi ia Pajero, aici, nu si-l ia pentru desert.
Mie mi-ar fi mila sa bag masina pe dune ca o faci varza pana la urma. Intra nisip peste tot pe la incheieturi si cu cat o fortezi mai mult e probabil sa apara si probleme. asa ca mai bine nu.

Avatar utilizator
neophitus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 10, 2009 1:45 pm

Mesaj de neophitus » Vin Iul 29, 2011 9:41 am

Urmatoarea mea masina va fi in mod clar un Pajero 3.2 (e suficient pentru mine, sunt un melc in trafic) full options. Insa vor trece ceva ani, de abia am luat Outlanderul (am 2 luni), pe care il iubesc, e masina perfecta pentru tara noastra. In Romania 3.2 e criminal la taxe si nici veniturile (lucrez in IT) nu imi permiteau achizitionarea, in afara situatia era (cand lucram acolo) si va fi alta (cand voi pleca din nou). Voi urmari cu atentie threadul, sunt curios ce iti vei lua (parerea mea ca Pajero dotat exact cum vrei tu ).

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Lun Aug 01, 2011 6:40 pm

Faptul ca iau atatea masini in calcul vorbeste de la sine ca sunt destul de nehotarat.

Azi am fost sa fac test-drive cu Pathfinderul insa nu am gasit e tot nici unu iar (out of stock) si ptr ca tot eram acolo am luat ptr o tura un Nissan Maxima. vreau sa spun ca sunt fascinat de masina asta. acelasi motor de pe 350z si Murano este si pe maxima. e bestie, e mare si lunga insa se infige, ia suta in 6-6.5 sec.
fiind din clasa premium saloon, vine de baza cu jde mii de optini. are aceeasi consola centrala ca la Infinity.
cum nu se inghesuie lumea la cumparat masini acum, pana reusesc sa vand Lancerul meu o sa mai tot incerc sa vad ca variante mai am si care ma convinge cel mai tare.


pun si doua poze cu maxima ca sa vedeti despre ce vorbesc.
sursa pozelor este carviews.net si best-car-pictures.com

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Sâm Aug 27, 2011 10:25 pm

Sper sa nu va plictisesc cu topicul meu.
O actualizare: Murano a cazut de pe lista din cauza pretului mare si spatiului redus fata de celelalte. la dotari si motor sta insa cel mai bine.

Am ramas la Pajero, Pathfinder si Prado. Avantaj in acest moment il are Pajero care este cel mai ieftin din lista si este facut in Japonia (ca si Prado).
Problema pe care o am cu Pajero este ca modelul de 3.5 este prea lent (184cp) si are cutia automata in 4 trepte. Cel care se merita cumparat este cel de 3.8(250cp), care vine cu cutia automata in 5 trepte. de curiozitate m-am uitat pe site-ul Mits in romania si am constat ca nu se vinde pajero pe benzina la noi in tara.

O intrebare ptr cine stie: vopseaua de pe Pajero este la fel de proasta ca pe Lancer?

.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Aug 28, 2011 6:06 pm

cum decizia de a cumpara masina asta e importanta ptr mine astazi am facut un tur la Nissan, Toyota si Mits. Am stat la show room peste o ora in fiecare caz si am analizat si intors pe toate partile Pajero, Pathfinder si Prado.
Variantele testate de mine sunt pe benzina, cu piele la interior (acesta fiind una dintre cerintele/criteriile mele). eu am testat masina dpdv al omului care ia masina ptr oras si cand are chef sa mearga putin off road, asa ca detaliile tehnice strict legate de off road nu sunt importante in cazul meu.
impresiile legate de handling/condus sunt bazate pe un test drive scurt asa ca opiniile mele despre condusul acestor modele nu sunt cele mai bune.


1. Nissan Pathfinder 4.0 V6. (am testat varianta de echipare cea mai scumpa) 266CP
Bune: are motor puternic, masina se misca bine ptr marimea ei, vine dotat cu sistem Bose si camera la spate. arata bine la exterior (parere subiectiva), dublu clima, cruise control, comenzi pe volan, trapa. powered front seats. navigatie, subwoofer etc.

Rele: cand stau pe scaunul soferului aproape ca ating plafonul, trebuie sa-l las minim jos. (am 1.80m). bancheta din spate are in singur loc confortabil (stanga spate). celelalte sunt prea mici (spatarul spate este compartimentat ciudat ptr rabatare). spatiu la picioare, ptr pasagerii din spate nu e nici el f mare ptr ca s-a facut loc ptr un al treilea rand de scaune in portbagaj (care si ele se rabateaza la randul lor). cadranele de bord mi se pare invechite.

2. Mits Pajero 3.8 V6. (am testat varinata de echipare cea mai scumpa) 250CP
Bune: asta e cel mai mare disponibil motor pe pajero aici si singurul care e potrivit ptr masina. ai nevoie de putere sa misti magaoaia. Spatiu interior generos si multe dotari (cam tot ce-ti doresti la o masina). confortabil atat in fata cat si in spate (ai aproape dublu spatiu fata de Pathfinder as zice). calitatea plasticelor as zice ca este acceasi ca la PF insa PF-ul mi se pare mai inchegat. vine dotat cu sistem audio Rockford cu subwoofer, dublu clima, comenzi pe volan, volan de lemn, trapa. powered front seats, navi. etc

Rele: nu mi se pare o masina finisata foarte bine desi are foarte multe dotari stralucitoare, de lux. Am tras putin de tetiere si de scaune si toate se misca. cabd inchizi usa se aude un zdranganit, nu un zgomot surd, infundat. La PF totul e bine fixat si ferm in interior. cadranele de bord la Pajero arata ca la o masina de jucarie, un fundal argintiu ciudat. designul mi se pare si el invechit la pajero (parere subiectiva). ca si comportament pe sosea este sub PF, valseaza mai mult (am tras putin de volan stanga-dreapta).

3. Prado 4.0 V6 -am testat una dintre variantele medii de echipare (271CP)
Bune: desi este mai simplista la interior decat celelalte doua totul este cu o clasa peste la calitatea materialelor. Plecand de la plastice, pana la pielea de pe scaune. la condus este o placere, peste Pajero si PF. spatiu interior este peste Pajero si PF, si totul pare gandit mai bine. imi place ca poti ridica geamul la spate (portbagaj) fara sa trebuiasca sa deschizi haionul. la celelalte doua nu se poate. vine de asemenea cu dubla clima, trapa, cruise control. are in plus fata de celalate doua cool box.
Rele: e mai scumpa decat celelalte. varianata aleasa de mine vine cu sistem audio toyota, la o masina asa scumpa ma asteptam sa puna ceva mai bun si pe variantele de mijloc. nu are powered front seats. (Abia varianta urmatoate de echipare vine cu JBL, navi etc.). designul bordului este ciudat/uratel, usor spartan.

sper ca experienta mea sa fie de folos si altora. o sa va tin la curent, daca aveti comentarii la cele postate, le astept cu interes.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Lun Aug 29, 2011 11:27 am

Hop si eu cu o intrebare... Daca nu vrei sa folosesti masina deloc in off-road, de ce iti iei o hardughie mare, cu sistem 4x4 superperformant? Mai ales pentru oras?
Ai avea atatea variante de limuzine care sa te tina 7-8 ani, mult mai comode, mai eficiente si mai ieftine. Sau chiar crossovere si SUV-uri, daca vrei ceva mai inalt.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Lun Aug 29, 2011 8:13 pm

Pai daca iti iei un A8, sau un BMW seria 7 crezi ca e mai potrivit pentru oras? E chiar mai mare: e si mai lung si mai lat decat Pajero spre exemplu. Si e tot 4x4. Deci..... diferenta e la impresie: adesea ai impresia ca e mai mare masina care e mai inalta, insa adevarul este altul.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mie Aug 31, 2011 1:11 am

@las ruinas
mi-am vandut Lancerul ptr ca vreau o masina cu mai mult spatiu. La crossovere spatiul este intre sedan si SUV. Murano si GLK-ul pe care le-am avut in vedere sunt foarte misto, insa nu-mi ofera pe deplin spatiul care imi trebuie.
sistemul 4X4 performant vine la toate modelele alese de mine, asa ca e irelevant. ideea e ca nu o sa fie un criteriu dupa care o sa aleg masina. de ex sa zicem, pajero are 4x4 mai bun decat PF, gata PF-ul cade de pe lista. explicatie este ca o sa folosesc masina 90% pe sosea si 10% sa ma duc in desert in week-end. nu o sa omor masina, o sa am grija de ea, asa ca nu o sa ajung sa imping sistemul 4x4 la limita, orice masina o sa aleg.

in plus, sa ai SUV e un stil de viata. Acopera cam tot ce ai nevoie (spatiu, confort, utilitate) si iti ofera acces la anumite activitati pe care nu le poti face cu un sedan sau o masina sport. pretul benzinei nu reprezinta o problema, nu se plateste impozit la masini, nu exista TVA, asa ca un SUV devine alegerea perfecta.

@sabin b. sedanurile de lux cad de pe lista. un seria 7 este mai scump decat fiecare dintre cele trei masini la care m-am oprit eu. spatiu cargo este sub toate cele trei modele asa ca nu se justifica in nici un caz ptr mine. totusi daca ar fi fost sa iau sedan as fi luat un Nissan Maxima de 3.5 V6.


In proportie de 80% m-am decis sa iau Prado, din mai multe motive. tre sa mai decid daca iau nou sau unul vechi de cateva luni. am gasit unul la 5.000km, din 2011. o sa vad daca obtin pretul pe care-l vreau eu, daca nu, ma reorientez.

va multumesc ptr opinii.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mie Aug 31, 2011 8:19 am

QUOTE (cristibna @ Jul 27 2011, 08:48 PM) Stiu ca si Zimbet isi cauta la un moment dat Prado sau V8 , si sunt destui posesori de Pajero care-si pot dat cu parerea . Si nu numai ei

intr-o saptamana intra taicamiu in posesia masinutei... la test drive s-a comportat super...
ne-am oprit la o complectatie medie, gen Luxury A/T 3.0 D...
revin cu impresii... stiu ca vor fi pozitive

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Vin Sep 02, 2011 12:20 pm

salve zambet
Intr-o sapt sper sa am si eu masina.
Am ales un model intermediar la dotari. ptr ca, asa cum am zis, nu o iau in principal ptr off road, nu am setarile MULTI-Terrain system (adica sa alegi MUD, SAND etc), KDSS si Active Height control suspensions.
Toyota s-a gandit foarte bine la asta si a bagat la vanzare modele care nu au toate "gimicurile" necesare ptr hard-core off-oad. e configurata ptr exact ce vreau eu, masina de familie, in principal de sosea, cu un sistem 4x4 decent ptr escapade mai rare in desert.

Fara sa intru in detalii, cam astea sunt dotarile principale:
-jante aliaj, discuri ventilate pe toate rotile
-cutie automata 5 trepte cu tiptronic
-dual automatic A/C
-cd changer, bluetooth, 9 speakers (marca toyota, abia urmatoatrea echipare primeste JBL)
-scaune piele, volan piele, cu comenzi pe el
-cheie inteligenta
-doar 2 airbaguri frontale (abia varianta urmatoare de echipare primeste laterale, un punct slab aici)
-faruri halogene si proiectoare
-sensori de parcare la spate (abia varianta urmatoare vine cu camera video la spate)
-ABS, Vehicle Stability Control si Traction Control (cu asistenta la coborare si urcare de dealuri)
-cruise control si trapa actionata electric
-coolbox
-Variable Power Steering (nu stiu exact cum functioneaza asta)
-al treilea rand de scaune, care se rabateaza in podeaua masinii
-oglinzi electrice, cu optiune de rabatare din interior

Masina nu e f dotata, abia varinata urmatoare de echipare vine cu tot ce vrei si nu vrei insa e mai scumpa cu inca vreo 10.000 de euro (nici nu aveam banii astia si nici nu consider ca se merita in cazul meu). in banii astia diferentele majore sunt: sistem audio JBL cu 17 difuzoare, navigatie, airbaguri laterale si ptr genunchi, scaune reglabile electric, camera la spate si laterale, senzori de parcare fata si spate, KDSS si Active Height Air Suspension.

singurele lucruri pe care as fi vrut sa le am ar fi: camera video la spate (mult mai usor de parcat, insa sper ca senzorii de parcare sa fie suficienti) si airbagurile laterale (insa sper ca sa nu am vreodata nevoie de asa ceva, o sa conduc mai prudent cu magaoaia).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori