Pajero Vs Pathfinder Vs Murano Vs Land Cruiser Prado Vs Mercedes Glk

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Sep 02, 2011 1:29 pm

QUOTE -Variable Power Steering (nu stiu exact cum functioneaza asta)

Termenul este utilizat de obicei pentru a descrie un sistem de directie electric variabil functie de viteza de deplasare..
cu cat viteza de deplasare creste, cu atat directia devine mai "greoaie" pt a preveni incidentele ce ar putea sa apara la viteze mari..
insa la utilizare preponderent urbana cu viteza mica directia este foarte usor de manevrat..

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Vin Sep 02, 2011 2:37 pm

aha.merci tanaka.
banuiam eu, insa nu stiu exact cum e sistemul asta la toyota. am cautat putin pe net, am gasit ceva pe un forum, zice a e un sistem care e electric, nu are nici un fluid de shimbat, deci nu necesita intretinere periodica.

am cautat pe net mai multe info despre modelul asta de masina si sunt cam greu de gasit. in america vand acceasi caroserie sub marca Lexus gx 470, cu un motor de 4.6 V8, si ptr ca e lexus, dotarile interioare sunt mult superioare. e uimitor cum isi adapteaza producatorii masinile in functie de piata/regiunea geografica.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mar Sep 06, 2011 1:49 am

Ieri am fost sa cumpar masina, insa nu a iesit pasenta.
Ca sa iau Land Cruiser nou tre sa astept aproape o luna asa ca am cautat o alternativa. Astfel, din discutii cu dealerul aflasem cu cateva zile in urma ca e unul care vrea sa vanda masina, veche de doar 3 luni. Un Land Cruiser din 2011, cu 5000km. M-am intalnit cu omu, am vazut masina, am testat-o si ma intelesesem cu ala si la bani. era exact modelul pe care voiam sa-l iau de nou, mai ieftin cu 1500 de euro.

Ieri dimineata ma duc la banca, scot toti banii necesari si ma duc sa ma intalnesc cu el la politie sa facem actele si transferul de propietate. Inainte, il sun si ii zic sa treaca pe la dealer sa stampileze cartea de service caci facuse revizia la 5000km si nu avea stampila. se duce omu sa puna stampila si aia de la Toyota il intreaba daca o vinde. El zice ca da si ii ofera un pret mai mare cu 300 de euro decat al meu.
Eu asteptam in timpul asta sa vina sa afcem actele. Il sun si imi da vestea ca deja a vandut masina inpoi la dealer. Ii zic prostului ca ii dadeam si eu aia 300 de euro daca imi zicea, ba si 100 in plus caci imi trebuie masina, ca nu am cu ce sa umblu.
Astfel, am ramas fara masina al carui proprietar deja ma visam.

Trecand peste atacul de icter mecanic imi place sa ma amagesc ca totul se intampla ptr un motiv. Asa ca maine ma duc sa vad care e termenul de livrare la Murano, care dupa idelungi dezbateri cu nevasta, a redevenit o optiune. e mai usor de condus ptr ea (atunci cand va folosi si ea masina) si vine foarte dotat. de fapt, cel mai dotat dintre optinile luate in calcul. e mai ieftin decat LC cu vreo 3000 de euro.
acu sa vad sa cat cat le ia astora sa livreze masina si pe urma ma decid la care ma bag.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Sâm Sep 10, 2011 10:01 pm

Castigatorul e Nissan Murano. 3.5 V6, AWD, CVT.
E second hand, din 2011 (cumparat de nou in aprilie), cu 5500km rulati. are cam tot ce-i trebuie: piele, scaune si volan electrice cu memorie, tiptronic, sistem Bose cu 11 difuzoare, camera video, xenoane, cruise control, oglinda cu antiorbire (asta chiar e misto noaptea) si multe alte optiuni in a caror detalii nu mai intru.
Are si pachetul DVD cu ecran in plafon care se deschide ptr locurile din spate. (nu as fi optat ptr dotarea asta, insa cum masina e second hand nu poti face nazuri).

Ce Nu are fata de varianta cea mai scumpa: moonroof, navigatie si deschiderea electrica a haionului. Cum nici una din acestea nu sunt esentiale ptr mine nu au reprezentat o problema.


va multumesc ptr raspunsurile voastre. cu siguranta m-ati ajutat.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Sep 11, 2011 9:20 am

Felicitari si la cat mai multi km fara probleme!

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Sep 11, 2011 11:55 am

Merci sabin,

masina o am de doua zile si sunt impresionat de ea. in primul rand se infige mai tare decat Lancerul meu de 2.0 pe care l-am avut. nu ma asteptam. are insa cam 135cp pe tona. motorul V6 suna foarte bine si are rezerva de putere si la peste 120km/h. la performante nu am ce sa-i reprosez.
la confort sunt foarte multumit de asemenea, scaunele sunt foarte confortabile, merge foarte lin (zgomot f mic in interior) si spatiul este decent. As zice ca masina e axata pe confort si la clasa ei are putine rivale, ptr ca interiorul e aproape identic ca la Infinity FX35.
confortul insa vine cu pretul a multor sisteme electrice si rscul ca acestea sa se strice in timp. Insa de asta am luat masina japoneza sa nu se strice ca altfel luam germana. in fine, o sa vad in timp, cativa ani buni.
un alt lucru care e foarte folositor este cheia inteligenta. nu mai apesi pe cheie sa deschizi masina si nici nu o mai bagi in contact (de fapt nici nu o scoti din buzunar). masina simte cheia si se deschide si masian porneste atunci cand apesi pe buton.

ca nu am la ea este bluetooth, si ala ar fi fost bun si util. optiunea asta venea numai la modelul premium, cel cu navigatie si moonroof.
pana acum cred ca ca am facut algerea corecta insa o sa vedem pe parcurs cum se cumporta si ce hibe are.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori