L200 Vs Isuzu Dmax

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Dum Dec 11, 2016 9:51 pm

Cu motorul mic astept sa vad si eu cum se comporta. Nu ma intereseaza asa mult 0-100 km\h ca timpi. Ma intereseaza sa fie confortabila, sa fie capabila pentru soft offroad stock (n-am s-o modific pentru offroad hard) si sa fie cat mai economicoasa. L200 este o masina foarte buna, eu momentan imi fac research din punct de vedere fiabilitate. Ca si exemplu am avut weekendul asta o Navara de 190 cp pe mana, foarte mistoaca masina acum ( am luat-o la 2000 de km ) dar din pacate Nissan cu Navara au o reputatie proasta, cel mai grav cu ambreiajul care pica des. Asta cu masina americana si nu japoneza, faci o mica confuzie. Americanii isi fac masina lor pe aceeasi platforma cu Isuzu, in rest si Dmax si L200 sunt tailandeze. Nu vad ce treaba are Antara cu Dmax si din ce am vazut pe net, nicaieri nu scrie ca motorul de 2.2 este facut de sau impreuna cu Isuzu https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_Z_engine .

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Dum Dec 11, 2016 9:55 pm

Legat de garda la sol , pt ca tu vorbesti din specificatii . Eu am mers 230000 km pe Nissan Navara si garda la sol era cea mai slaba . Am dat-o de pamint de zeci de ori . Avea si un scut de doi lei . Lucrand in comunicatii am ajuns cu ea in orice conditii acolo unde nu o sa-ti permiti sa-ti bagi masina proprie . Nu garda la sol te impiedica ci aderenta sistemul de tractiune cauiucuri rampe etc. Nu ai tu drumuri atat de multe de facut in asa fel incat sa ramin suspendat . Am ceva experienta ca sa pot compara si la acceleraie Navara 174 CP actual L200 156CP si totusi L200 actual cel cu 156 CP accelereaza mult mai bine decat Navara . Ar trebui deasemenea sa te interesezi deoarece am inteles ca nu vrei hardtop care e greutatea puntii spate vs puntea fata . De ce? Pt ca mai tot timpul mergi cu puntea spate . Stabilitatea pe sosele noastre denivelate e importanta in curbe . Colegii din Vodafone pe Nissan NP 300 au pus saci cu nisip in spate ca sa nu derapeze masina . Asta tot pt ca nu avea hardtop spate . Nu stiu daca ai controlul tractiunii si cat de eficient e la Isuzu dar daca nu ai hardtop si puntea spate are mai mult de 100kg mai putin decat cea fata apar probleme de stabilitate in curbe la regim de acceleratie. Hylux , L200 si Navara nu au aceasta problema diferenta e sub 100kg intre punti . Daca mai pus si un hartop de 80 kg practic greutatea este distribuita egal pe punti si masina e echilibrata . Sunt probleme pe care vad ca nu le stii , vorbesti in special de pe site-uri . Ai spus ca nu are scut metalic . Cred ca dupa ce dai 29000 EU pe o masina poti da 800 lei pe doua scuturi de otel si sa rezolvi problema . Toate masinile au din fabrica scuturi de 2 lei . Si la Isuzu daca vrei sa iesi in teren iti trebuie un scut atfermarket sau de aluminiu. Cel aluminiu este insa de la 300 EU in sus . Eu pe vechiul L200 am avut unul original de aluminiu care a costat 400 EU foarte bun dar prohibitiv ca pret . In 6 ani am dat L200 doar de 3 ori e pamintin 155000 km . Nu stiu unde e facut Isuzu, L200 e facut in Thailanda Hylux in Africa de sud si Nissan Navara in Spania . De aici probabil diferenta de pret intre cele trei . Cand faci Thailanda pretul de productie e sigur mai mic decat in Spania De aceea sunt mai ieftine . Pickup-urile sunt foarte asemanatoare . Dintre toate care au aparut singura noutate e la Nissan care are suspensia spate pe arcuri elicoidale deci are o sarcina mai mica pe spate . In rest Niciuna nu aduce nic o noutate . Restul multimedia nu cred ca pe mine m-a interesat asa ceva . Am pus pe masina alarma Viper , Deflectoare de aer, hardtop bullbar, carlig deci cred pot sa mai dau 2200 lei si sa pun un Blaupunkt cu navigatie . Iti masina sa lucrezi cu ea sau sa te dai pe sosea . La mine optiunea e dubla fac treaba si ma relaxez . Daca nu vrei sa lucrezi deloc cu ea nu iti recomand pickup.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Joi Dec 15, 2016 9:36 am

http://www.autoexpress.co.uk/mitsubishi ... bishi-l200
La fel e si in Germania cel mai vandut SUT din 2016.

Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Vin Dec 16, 2016 9:31 am

Vad ca vorbesti de Navara veche, eu mai sus am spus de noua Navara. Conducand si L200 si Navara ( o zi L200 si vreo 300 km si un weekend navara si vreo 1200 km ) pot spune ca motorul de pe Navara este o idee mai puternic, pe reprize cel putin, dar ambele masini sunt foarte ok ca si motorizare. Cum am spus si mai sus, nu cred c-o sa aleg Navara deoarece mecanica Renault/Nissan nu-mi inspira incredere. QUOTE Americanii isi fac masina lor pe aceeasi platforma cu Isuzu, in rest si Dmax si L200 sunt tailandeze, deci si Dmax tot in Tailanda este produs. Nu stiu de unde ai inteles ca nu vreau hardtop, din contra, am nevoie de portbagaj mare. La genul asta de masina nu ma misca in mod particular informatiile 0-100 km/h, ma intereseaza sa fie confortabila la condus pe distante mari si sa pot face decent o depasire la nevoie. N-o sa fie niciodata un criteriu asta, masina x are 0-100 mai rapid cu o secunda sau 2 si din motivul asta o aleg. Daca ma interesa asta nu ma orientam spre genul asta de masina. M-am orientat catre pick-up, deoarece am nevoie de calitati offroad, spatiu si fiabilitate . QUOTE Sunt probleme pe care vad ca nu le stii , vorbesti in special de pe site-uri - intr-adevar, nu am mai detinut astfel de masina pana acum si pana acum un an nici nu prea ma interesau, dar de pe site-uri am dat doar specificatii tehnice, pe care le poti gasi si in cartea masinii si am mai zis ce pareri am gasit de la utilizatorii masinilor respective pe diverse forumuri ( in Europa la englezi am gasit forumuri mai complexe si am mai gasit Australia, dar acolo sunt alte motorizari fiindca n-au limitarile impuse de UE ) . Cam acelasi lucru il fac si aici, caut pareri de la utilizatorii acestor masini

Merci!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori