Pagina 7 din 8

Scris: Vin Iun 12, 2009 10:18 am
de SickneS
nu poti sa faci test drive cu evolution sau cu impreza wrx sti, sa fii tu la volan. doar in dreapta.
probabil prietenul tau e prieten cu cineva de la dealer de au acceptat.

oricum ideea este ca subaru are un avantaj in ceea ce priveste AWD si noi nu putem decat sa visam si sa speram la o versiune de lancer sport sedan cu tractiune intregrala.

Scris: Mar Iun 23, 2009 8:15 pm
de nini
daca s-ar putea monta pe lancer motorul de 2 l boxer diesel de la subaru, ar fi super adevarat!

Scris: Mar Aug 04, 2009 12:15 am
de voyager
exista lancer 4x4 dar se comercializeaza numai in japonia.

Scris: Mar Aug 04, 2009 10:44 am
de Danyutz
Si in State si in Australia, se va comercializa si la noi

Scris: Mar Aug 04, 2009 11:49 am
de Vibe
Adica Lancer TDI 4motion ?

Scris: Mar Aug 04, 2009 12:34 pm
de SickneS
QUOTE (Vibe @ Aug 4 2009, 11:49 AM) Adica Lancer TDI 4motion ?


gresit ...Lancer DI-D 4WD

Scris: Mar Aug 04, 2009 4:47 pm
de Danyutz
Si mai gresit ... Lancer 2.0 Mivec Ralliart s-awc

Scris: Dum Sep 26, 2010 1:03 pm
de florescu
Nu am testat Lancerul, decat m-am plimbat pe langa el si prin el dar pot spune ca este o masina frumoasa din orice unghi ai privi-o.
De cealalta parte a baricadei, Subaru are alte plusuri (vorbind strict de modelele de baza Impreza, nu WRX/STi). Fara kitul sport este extrem de urata Impreza, dar cu acel kit si cu scaunele sport deja lucrurile se schimba. Tot nu se ridica la nivelul lui Lancer, dar nici rusine nu imi este. La 2.0 (benzina si diesel) avem parte si de un difuzor de aer si de un cap de evacuare care arata decent. Nu stiu ce a fost in capul celor de la Mitsu cand au pus paiul ala pe post de evacuare. In cazul Imprezei, plusul cel mai mare il constituie insa motorul boxer si sistemul de tractiune integrala prezent chiar si pe modelul 1.5i.

Datoria asezarii cilindrilor Impreza este o masina joasa si stabila cu un balbait de boxer inconfundabil.

Ca ati vorbit si de diesel, ma bucur ca in sfarsit Mitsubishi a produs primul motor diesel si a renuntat la tractorul de la VW. Datorita cilindreei si taxele vor fi mai mici, si emisiile...

...dar trebuie sa incercati si boxerul de la Subaru care (comparandu-l cu dieselul de la Ford, Fiat si VW pe care le-am condus) mi s-a parut extrem de violent inca de la turatii joase si care nu moare pana la zona rosie (4750 fata de 4500 ca la majoritatea modelelelor diesel) iar de vibratii nici se discuta pentru ca nu exista. Din pacate, cutia de viteze e cam varza. E moale si agata grav. Aici +1 pentru Mitsubishi care ofera si o cutie automata (sper ca nu ma insel).

Scris: Dum Sep 26, 2010 3:18 pm
de SickneS
pe diesel-ul 2.0 DID nu exista cutie automata.

Scris: Lun Sep 27, 2010 9:57 am
de 2dor
QUOTE (florescu @ Sep 26 2010, 01:03 PM) Nu am testat Lancerul, decat m-am plimbat pe langa el si prin el dar pot spune ca este o masina frumoasa din orice unghi ai privi-o.
De cealalta parte a baricadei, Subaru are alte plusuri (vorbind strict de modelele de baza Impreza, nu WRX/STi). Fara kitul sport este extrem de urata Impreza, dar cu acel kit si cu scaunele sport deja lucrurile se schimba. Tot nu se ridica la nivelul lui Lancer, dar nici rusine nu imi este. La 2.0 (benzina si diesel) avem parte si de un difuzor de aer si de un cap de evacuare care arata decent. Nu stiu ce a fost in capul celor de la Mitsu cand au pus paiul ala pe post de evacuare. In cazul Imprezei, plusul cel mai mare il constituie insa motorul boxer si sistemul de tractiune integrala prezent chiar si pe modelul 1.5i.

Datoria asezarii cilindrilor Impreza este o masina joasa si stabila cu un balbait de boxer inconfundabil.

Ca ati vorbit si de diesel, ma bucur ca in sfarsit Mitsubishi a produs primul motor diesel si a renuntat la tractorul de la VW. Datorita cilindreei si taxele vor fi mai mici, si emisiile...

...dar trebuie sa incercati si boxerul de la Subaru care (comparandu-l cu dieselul de la Ford, Fiat si VW pe care le-am condus) mi s-a parut extrem de violent inca de la turatii joase si care nu moare pana la zona rosie (4750 fata de 4500 ca la majoritatea modelelelor diesel) iar de vibratii nici se discuta pentru ca nu exista. Din pacate, cutia de viteze e cam varza. E moale si agata grav. Aici +1 pentru Mitsubishi care ofera si o cutie automata (sper ca nu ma insel).

Am condus Impreza 2.0 aspirat si am stat in dreapta intr-unul diesel. Nu exista comparatie, varianta diesel nu prea are legatura cu numele diesel decat ca mananca motorina, trage nesimtit de bine, suna ca un WRX STi si in plus stiu unul cu powerbox care are 190 CP, de la 150 CP stoc. Masina este foarte brutala, de altfel cine a mers cu Subaru stie acest lucru, iar repet zgomotoul motorului diesel turat este zgomotul pe care l-am auzit la WRX STi. Chiar o sa vorbesc cu vecinul meu sa imi dea bestia sa fac o tura cu ea. Si daca stau sa ma gandesc la 19000 DDP cat a fost, tinand cont de ce facea cu ea asta iarna cu 4X4 iar eu nu puteam sa ies cu a mea ca e joasa, chiar merita. Si a lui e joasa dar combinatia cauciucuri de iarna cu 4X4 clar face diferenta.