Noul Subaru Impreza Vs. Noul Lancer 2008
- mihai.danciulescu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:48 pm
Am vazut si eu Subaru Impreza WRX pe strada, era de teste si de culoare alba. E superb pot sa spun, insa la interior e aceiasi calitate de doi bani ca la Lancer. Ca forma a bordului imi place la Impreza cum se continua pe usi, insa cel mai bine arata la WRX STi. La SIAB cand am fost nu mi-a placut pozitia la volan din Impreza.
Un comparativ interesant intre cele doua modele, din care Lancerul iese castigator.
Sunt comparate versiunile de baza.
http://www.promotor.ro/articol/2313983/ ... ru-impreza
Sunt comparate versiunile de baza.
http://www.promotor.ro/articol/2313983/ ... ru-impreza
Un Subaru Impreza in varianta de baza intr-adevar nu ofera f mult in ceea ce priveste dotarile. Lancer-ul ofera mai mult la bani mai putini. Insa la Subaru se plateste ceea ce se gaseste sub tabla. Adica AWD, motorul boxer care stim cu totii ca are unele avantaje, reductor HI/LOW. Sa nu uitam ca un sistem de tractiune integrala se plateste la alte marci in jur de 4000 sau 5000 de eur. Impreza are asta la 18.000.
In ceea ce priveste desing-ul, sunt de acord ca nu este unul reusit. Insa e singurul aspect al masinii care nu este 100% japonez sau traditional pt Subaru. Motorul, transmisia, calitatea interiorului sunt la nivelul obisnuit Subaru. Lancerul arata al naibii de bine, insa la toate celalalte capitole, masina s-a europenizat si asta nu e un aspect pozitiv.
Cu toate ca risc sa fiu subiectiv (lucrez la dealer-ul Subaru din C-ta), fac aceasta comparatie dupa ce am studiat si am mers cu ambele masini. Lancerul ofera raport pret-dotari mai bun, insa daca nu asta primeaza, Impreza e de luat pt cineva care vrea sa aiba o masina si nu neaparat dotari.
P.S. Acceleratia 0-100 pt modelul de 1,5 de la Impreza data de producator este de 14 sec. Am cronometrat personal si a rezultat 12, 1. Deci e bine sa nu ne luam intotdeauna dupa ce declara producatorul.
In ceea ce priveste desing-ul, sunt de acord ca nu este unul reusit. Insa e singurul aspect al masinii care nu este 100% japonez sau traditional pt Subaru. Motorul, transmisia, calitatea interiorului sunt la nivelul obisnuit Subaru. Lancerul arata al naibii de bine, insa la toate celalalte capitole, masina s-a europenizat si asta nu e un aspect pozitiv.
Cu toate ca risc sa fiu subiectiv (lucrez la dealer-ul Subaru din C-ta), fac aceasta comparatie dupa ce am studiat si am mers cu ambele masini. Lancerul ofera raport pret-dotari mai bun, insa daca nu asta primeaza, Impreza e de luat pt cineva care vrea sa aiba o masina si nu neaparat dotari.
P.S. Acceleratia 0-100 pt modelul de 1,5 de la Impreza data de producator este de 14 sec. Am cronometrat personal si a rezultat 12, 1. Deci e bine sa nu ne luam intotdeauna dupa ce declara producatorul.
- andrei6510
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm
(o sa mi-o iau pentru ce voi spune dar ma bag si eu)
Am condus noua Impreza. Nu si noul Lancer.
Imi pare rau dar eu nu pot sa conduc o masina japoneza cu motor de tractoras. Am zis-o.
Astept cu nerabdare sa vina motorul de 1.8.
Asadar, am condus varianta 2.0R Sport adica cu motor de 2 litri aspirat 150 de cai si cu dotari mai smechere; adica pornire din buton, scaune sport, un body kit foarte discret si placut si alte chestii placute soferului.
Pentru ca am fost la dealerul din Bucuresti de pe Pallady (aproape de iesirea spre A2) si am si dat pentru un inflacarat vanzator si iubitor al marcii (de mult n-am mai intalnit un astfel de om de vanzari!) am dus-o pe autostrada si am si dat un pic in ea. Si am luat si niste curbe interesante pe acolo.
Ca sa nu lungesc m-au impresionat pozitiv:
- stabilitatea impecabila;
- lipsa vibratiilor la viteze mari (chiar prea mari...);
- zgomotul motorului boxer (foarte interesant, merita macar pentru asta sa conduceti un Subaru!);
- suspensiile bine legate si deloc zgomotoase sau brutale pe liniile de tramvai, de exemplu;
Nu prea mi-au placut:
- ambreiajul - prea moale si prea sus pentru o masina mai spre sport;
- cutia - m-am obisnuit greu cu ea; mizez pe faptul ca masina de teste avea doar vreo 200 km;
Acum, la interior (pentru l-am pipait si pe cel de la Lancer) ambii producatori au aceeasi viziune - postul de conducere dedicat soferul nu vrea sa distraga atentia acestuia de la drum cu nici un bling-bling cromat sau mai stiu eu ce aspect de lemn, ca idee. Ceea ce mi se pare o logica foarte buna. Altfel pentru ceilalti pasageri, cuvantul de ordine, si la Impreza si la Lancer, este: practic. Si materialele folosite si in general interiorul merg pe ideea asta. Ceea ce unora (care au mai avut masini japoneze) le place, altora (daca vin de pe masini franceze mai ales) nu prea. Nu zic ca e bine sau ca e rau. E o chestiune legata de modul in care vezi o masina.
Las deschisa comparatia pentru a o completa cand voi conduce si Lancerul 1.8.
Am condus noua Impreza. Nu si noul Lancer.
Imi pare rau dar eu nu pot sa conduc o masina japoneza cu motor de tractoras. Am zis-o.
Astept cu nerabdare sa vina motorul de 1.8.
Asadar, am condus varianta 2.0R Sport adica cu motor de 2 litri aspirat 150 de cai si cu dotari mai smechere; adica pornire din buton, scaune sport, un body kit foarte discret si placut si alte chestii placute soferului.
Pentru ca am fost la dealerul din Bucuresti de pe Pallady (aproape de iesirea spre A2) si am si dat pentru un inflacarat vanzator si iubitor al marcii (de mult n-am mai intalnit un astfel de om de vanzari!) am dus-o pe autostrada si am si dat un pic in ea. Si am luat si niste curbe interesante pe acolo.
Ca sa nu lungesc m-au impresionat pozitiv:
- stabilitatea impecabila;
- lipsa vibratiilor la viteze mari (chiar prea mari...);
- zgomotul motorului boxer (foarte interesant, merita macar pentru asta sa conduceti un Subaru!);
- suspensiile bine legate si deloc zgomotoase sau brutale pe liniile de tramvai, de exemplu;
Nu prea mi-au placut:
- ambreiajul - prea moale si prea sus pentru o masina mai spre sport;
- cutia - m-am obisnuit greu cu ea; mizez pe faptul ca masina de teste avea doar vreo 200 km;
Acum, la interior (pentru l-am pipait si pe cel de la Lancer) ambii producatori au aceeasi viziune - postul de conducere dedicat soferul nu vrea sa distraga atentia acestuia de la drum cu nici un bling-bling cromat sau mai stiu eu ce aspect de lemn, ca idee. Ceea ce mi se pare o logica foarte buna. Altfel pentru ceilalti pasageri, cuvantul de ordine, si la Impreza si la Lancer, este: practic. Si materialele folosite si in general interiorul merg pe ideea asta. Ceea ce unora (care au mai avut masini japoneze) le place, altora (daca vin de pe masini franceze mai ales) nu prea. Nu zic ca e bine sau ca e rau. E o chestiune legata de modul in care vezi o masina.
Las deschisa comparatia pentru a o completa cand voi conduce si Lancerul 1.8.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori