Opel Astra (new) vs. Mitsu' Lancer (new)

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
vvede
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 26, 2007 8:36 pm

Mesaj de vvede » Lun Ian 07, 2008 7:39 pm

Salutare,

Va propun un versus intre Astra H (eventual Sedan) si noul Lancer.
Ca si clasa, ambele sunt in clasa compacta.
Astra Sedan are o lungime de 4.58 in timp Lancer-ul are 4.57.
Ca si motorizari Lancer sta destul de slab comparativ cu Astra. In acest moment in Ro sunt aduse doar 2 motorizari (2.0 diesel 140 cp - patent VW dar facut in Japonia, si 1.5 benzina 109 CP integral Mitsubishi) conform site-ului oficial, iar din punct de vedere al optionalelor sunt cam lipsa la Mitsubishi (poti doar cumpara o varianta de echipare - disponibila functie de motorizare fara a putea adauga alt optional).
Eu m-am uitat la variata de 1.5 benzina (109 CP) versiunea de mijloc (Invite) si are cam tot ce iti trebuie. O sa incerc sa spicuiesc: (dar deja stiti mai bine )
- geamuri fata/spate electrice, oglinzi electrice
-ESP
-7 airbaguri
- volan in piele si comezi pe volan (inclusiv conexiune bluetooth)
- AC automat
-jante de aliaj (16" -> 205/60 R16) cu prindere in 5 prezoane.
- CD player cu MP3 (4 boxe insa cu 2 cai - zice dealer-ul 4 boxe + 2 tweetere - zic posesorii ) [la versiunile superioare CD MP3 cu 9 boxe Rockford Fosgate]
Ce nu are si as fi dorit sunt proiectoarele si tempomat (disponibile la versiunile superioare, sau montabile aftermarket in cazul proiectoarelor)
Ca si nivel de echipare consider ca este comparabil cu Enjoy-ul de la Astra.
Pretul la Invite este de 14697 eur fara TVA
Pretul la Enjoy Sedan (1.6 115 CP) este 13437 eur fara TVA insa se apropie vertiginos de pretul Lancer-ului Invite daca punem jante, ESP, geamuri electrice spate, Enjoy Plus.
Vitezele maxime sunt identice, la fel si demarajul 0-100 pentru cele 2 versiuni mentionate (cf specificatiilor producatorului)
Consumul combinat e mai mare la Sedan decat Lancer cu 0.2%.
De asemenea Lancer are cotiera fata/spate. Cea din spate are integrate 2 suporturi pentru bauturi. La fel in fata intre scaune este un locas pentru 2 pahare.
Spatiul in spate la Lancer este mult mai mare decat la H (in Astra Sedan nu m-am urcat ).
Designul exterior este mult mai interesant, dupa parerea mea, la Lancer decat la Sedan. Design-ul interior al consolei centrale este destul de slab fata de Astra. Materialele de la interior mi s-au parut putin mai slabe decat la Astra H
O chestie foarte tare: Lancer-ul are bara de rigidizare (parca asa se cheama :oops: ) in fata (la versiunile superioare) -> o bara de metal care se leaga in compartimentul motor intre amortizorul stanga si amortizorul dreapta - sper ca ati inteles la ce ma refer . De asemenea are suspensie spate multi-link -> chiar daca nu vom simti in viata de zi cu zi diferenta, este un plus.
Despre fiabilitatea masinilor japoneze nu cred ca e cazul sa mai scriu.
Costul reviziilor sunt in jur de 700 de ron si daca am inteles corect de la agentul de vanzari se face la 1 an sau 20000 km!
Nu am condus inca New Lancer insa am 22000 km cu Astra si sunt interesat de achizitia noului Lancer. Masina se comporta bine la o utilizare normala spre sportiva. Din punct de vedere fiabilitate insa... sa spunem doar ca masinile nemtesti nu mai sunt ce erau... :cry:
Asadar "ostilitatile" sunt deschise, va invit sa dezbatem

Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Lun Ian 07, 2008 7:52 pm

Salut! "sa spunem doar ca masinile nemtesti nu mai sunt ce erau... " pe ce temei spui asta ? eu nu am auzit pe nimeni sa se planga de clasa premium (Mercedes,Audi, Bmw). Opel-ul si Ford-ul sunt masinile omului mediu financiar in Germania .

Avatar utilizator
vvede
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 26, 2007 8:36 pm

Mesaj de vvede » Lun Ian 07, 2008 8:05 pm

Ady Opelul si nici Mitsu' (cu riscul de a va supara pe mine) nu sunt clasa premium. Eu vorbeam aici de modele din clase foarte apropiate de pret, un pret nu foarte mare cum e la Mercedes, BMW, Lexus etc.
Eu la a mea in 1 an si 9 luni am fost de mai multe ori in service :cry: pentru CD-player (posturile de radio se pierdeau), pentru baterie (daca nu merg 2 zile cu masina raman fara baterie), iar alti colegi cu Astra au mai avut si altele...

Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Lun Ian 07, 2008 8:33 pm

QUOTE (vvede)Ady Opelul si nici Mitsu' (cu riscul de a va supara pe mine) nu sunt clasa premium. Eu vorbeam aici de modele din clase foarte apropiate de pret, un pret nu foarte mare cum e la Mercedes, BMW, Lexus etc.
Eu la a mea in 1 an si 9 luni am fost de mai multe ori in service :cry: pentru CD-player (posturile de radio se pierdeau), pentru baterie (daca nu merg 2 zile cu masina raman fara baterie), iar alti colegi cu Astra au mai avut si altele...


O concluzie la care am ajuns ... Masinile sunt de 2 calitati: pt. Vest si pt. Est . Eu ce citest pe forumurile de la noi din tara ma ingrozesc ,cum pot aparea probleme atat de banale la masinile noi .

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Ian 07, 2008 8:52 pm

vvede, la design exterior, Lancerul 2008 este fara discutie castigator. E drept ca designul nu reprezinta totul la o masina (desi de cele mai multe ori acesta cantareste mult mai mult in decizia de achizitie decat orice alte caracteristica a masinii) dar la celelalte capitole nu ma pot pronunta pentru ca nu cunosc. Am studiat prea putin noul Lancer si deloc Astra H. Totusi, daca imi aduc bine aminte (fie am citit pe aici, fie am aflat de la dealerul local) noul Lancer are la baza o platforma modificata de Lancer 9 EVO. Cred ca si acest aspect puncteaza mult in favoarea lui Lancer. Poate doar faptul ca nu poti comanda o masina echipata custom sa-l depuncteze.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Ian 07, 2008 9:03 pm

QUOTE (Ady)O concluzie la care am ajuns ... Masinile sunt de 2 calitati: pt. Vest si pt. Est . Eu ce citest pe forumurile de la noi din tara ma ingrozesc ,cum pot aparea probleme atat de banale la masinile noi .

Aproape ca incep sa cred si eu ca e adevarat acest lucru, cel putin la modelele care se produc prin Europa. Inclin sa cred ca pentru Est, masinile sunt asamblate cu piese mai slabe calitativ. Ar explica intr-o anumita masura si nivel de pret mai scazut din RO fata de Europa de vest.

Avatar utilizator
adisor35
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 09, 2007 1:26 am

Mesaj de adisor35 » Lun Ian 07, 2008 10:06 pm

opel adica GM au fabrici in polonia si ungaria sau cam asa ceva, de aici si diferenta de calitate si pret. la interior plasticele sint de acelasi nivel. la exterior lucrurile se schimba, daca la astra ai ce culori sa alegi la noul lancer in afara de alb si negru nu prea se mai potriveste nimic , barbateste vorbind. nu vred ca ar da bine sa ne luam toti masini negre. mai astept pareri de la posesorii de lancer in ceea ce priveste cutia de viteze. bafta!

Avatar utilizator
mihai.danciulescu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:48 pm

Mesaj de mihai.danciulescu » Mar Ian 08, 2008 10:29 am

Tot ce pot sa va spun e ca modelul de 140 (pe care il si am ) este de nota 10. Dupa parerea mea (si a mai multor prieteni de ai mei cunoscatori de masini), nici nu se compara cu Astra...

In general am auzit ca Opel-urile cam au probleme....

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Ian 08, 2008 10:41 am

Sincer la interior nici nu pute Lancer-ul pe langa Astra H. Ca accesorii nu mai spun, la Astra sunt ceva optionale din care sa alegi. La Astra exista optiunea cu pachetul sport care e impresionant, la apasarea unui buton se intareste suspensia, volanul se simte altfel si motorul ar avea alte reprize. Astra GTC arata superb, chiar si Astra cu 4 usi e ok. Momentan Lancer-ul nou din punctul meu de vedere inca nu merita din cauza motorizarilor, nu imi plac tractoarele, si motorul VAG e de tractor, sau macar suna ca unul, iar ala de 1.5 mi se pare slab pentru caroseria aia. Merita daca aduceau motorul de 2.0 si 152 CP, ala chiar era ceva. Ca fiabilitate Opel-ul e ok, am un prieten cu un Astra H 1.6, si stiu mai multi cu Astra Classic de care sunt foarte multumiti. A si un coleg de munca are o bestie de Vectra Caravan cu motor de 3.0 CDTI si 170 CP, luata din Germania la 120000 km. A luat-o in 2006 in Octombrie si merge perfect. Dar asa e conteaza ca e luata din Germania si nu din Romania. Insa daca o iei din Romania si faci comanda la ea ai sanse sa fie buna masina, important e sa nu o iei de pe stoc. Nu e cazul masinilor japoneze spun eu.

Avatar utilizator
mihai.danciulescu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:48 pm

Mesaj de mihai.danciulescu » Mar Ian 08, 2008 10:55 am

2dor, tu ai mers cu ambele masini?
Eu am mers, si sincer iti spun, ca desi motorul se aude un pic cam tare, masina fuge de rupe pamantul...Si nu comparam cu GTC, ca nu are sens.
Si in plus, ce dealer iti da masina full options cu dvd si navigatie la pret de 25.000 EUR. Eu am facut un studiu de piata si vreau sa va spun ca la Mitsubishi raportul pret - calitate e cel mai bun.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori