Opel Astra (new) vs. Mitsu' Lancer (new)

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mar Apr 29, 2008 1:50 pm

Cine-i Guta ?

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Lun Sep 15, 2008 4:16 pm

QUOTE (mihai.danciulescu)Stie cineva unde as putea sa imi prepar masina, ceva bun ma refer, si cam cat m-ar costa sa o fac sa arate gen EVO X?
De ce vrei s-o faci sa arate a ceva ce nu este?

Avatar utilizator
andrei6510
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm

Mesaj de andrei6510 » Lun Sep 15, 2008 4:49 pm

Do not start this, fastcar...!!!!

A fost o discutie mai aprinsa, mai demult.
E pe zona cu tuning & stuff.

Ca sa raspund eu scurt la intrebarea ta (si a mea la vremea respectiva): pentru ca gusturile nu se discuta! Unora le plac daciile 1310 pe care scrie "M" (de la BMW...). De exemplu.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Sep 16, 2008 8:24 am

Ma scuzati, n-am stiut.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Oct 15, 2008 6:18 pm

Salut!
Am citit disputa Astra vs Lancer si va spun ca eu nu-mi dau Lancerul 1.6 SDN (Clasic) pe noul Astra, model la care s-au grabit sa-i schimbe doar design-ul, insa pe partea tehnica l-au lasat ca inainte, cu multe probleme banale, chiar jenante (am un prieten in Craiova care s-a plans ca i-a "murit" bateria in fata blocului, iar cand s-a dus la dealer i s-a spus ca "nu stie sa exploateze masina", ca daca o porneste trebuie sa o incalzeasca, apoi sa mearga nu stiu cati zeci de km ca sa se reincarce bateria... blah! blah!... Auzi tupeu!). S-a rezolvat pana la urma in sensul ca i-au schimbat bateria, insa cu insistente, nervi si amenintari ca ii da in judecata. Parerea mea e ca cei de la Opel stiu ce produse comercializeaza si probabil si-au pierdut si ei cumpatul, insa sa-i spui clientului ca nu stie sa exploateze masina e pur si simplu nesimtire.

Despre partea cu motorizarile, Mitsubishi nu are nicio vina! E tampenia celor de la M Car Trading ca nu importa si motorul de 2.0l (ES-cel cu cap piston de Al) si nu pot sa-i inteleg sub nicio forma; ar face ravagii la capitolul dinamica! In USA Mitsubishi Lancer se vinde foarte bine. Masinile sunt apreciate (vorbesc numai dpdv tehnic, nu despre design) in special pentru fiabilitate si pentru dinamica. Cea mai mica versiune e cea de 2.0l DE (standard), urmeaza 2.0l ES (cu cap piston de aluminiu ce permite exploatarea in conditii de siguranta la turatii de 7000rpm; pistoanele fiind mai usoare permit motorului o urcare mai rapida in ture), apoi mai sunt GTS de 2.4l aspirat, Ralliart de 2.4l turbo si cele 3 modele Evo X care sunt si la noi. Preturile pleaca de la $13990 (2.0 DE). http://www.edmunds.com/mitsubishi/lance ... index.html

Pentru cei interesati s-ar putea ca un Lancer luat din SUA sa coste mai putin decat unul luat din Europa. In SUA taxele sunt cam de 6.5% (in Florida), in timp ce in Romania dai 19% numai pe TVA. Transportul se poate efectua pe vapor, cu container; inchirierea unui container costa cam $3000; asta pana in Germania (Hamburg). E cam mult de umblat, dar pentru un Mitsubishi Enthusiast se merita.

Multa bafta!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Oct 16, 2008 9:01 am

E lasa ca nici cu Mitsubishi Romania nu imi e rusine...sa lasam Opel in plata lor si sa ne uitam si in ograda proprie. Iar Ralliart de 2.4 Turbo? Pe ce planeta e masina asta? Poate te referi la Ralliart pe caroserie de Lancer Clasic, care are motor de 2.4 aspirat si 170 CP.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Vin Oct 17, 2008 12:56 am

2dor,
1. Toti au probleme, insa unii mai multe, iar altii mai putine: Opel sta mai prost decat Mitsubishi, cel putin asta e opinia mea; o sa revin cateva date de pe unele site-uri.
2. Este vorba de Mitsu Lancer 2.0 Turbo Ralliart de 235CP http://www.thetorquereport.com/2008/01/ ... shi_l.html (pe alte site-uri arata 240CP) si de 2.4 Turbo Ralliart 245CP, care este adus la comanda cu kit-ul de aici: http://www.roadracemotorsports.com/stor ... ucts_id=88
Scuze ca nu am dat toat einformatiile de la bun inceput.
Numai bine!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Oct 17, 2008 8:46 am

Deci Mitsubishi Ralliart model 2006 este un Lancer Clasic cu motor de 2.4 aspirat si cu 162 CP. Kitul de la Road Race e un simplu kit turbo aftermarket care duce motorul la 245 CP si costa 4500 de dolari. Dar problema ramane aderenta ca si la al meu Lancer Clasic. Eu am 136 CP doar si fara nici un sistem electronic, evident ca pierde aderenta. Nici nu vreau sa ma gandesc la 245 CP cum face...

http://www.netcarshow.com/mitsubishi/20 ... _ralliart/

Avatar utilizator
IF 67 ELY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 15, 2009 1:04 pm
Contact:

Mesaj de IF 67 ELY » Vin Oct 16, 2009 11:31 am

coincidenta sau nu am un lancer si un astra h....pai nici nu se compara una cu alta...nu mai zic ca era sa iau foc cu opelasu' pe dn1...m-a costat 3000 de euro sa il fac si nu sunt singurul care ma plang...mai ama 2 prieteni cu astfel de probleme...in fine...la nemti opelu' e masina saracului...

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mar Noi 10, 2009 12:58 am

Nu vreau sa intru in detalii in schimb pot spune ca mitsu' meu s-a batut cot la cot cu un ASTRA GTC TURBO.

Prima a fost de pe loc unde s-a vazut ca soferu era pe nicaieri....a doua a fost din mers unde m-a cam prostit, ca a lasat-o moale la plecarea de pe loc sa cred ca nu se baga si dupa a dat puternic ....m-a lasat cu o masina si jumatate in urma, am recuperat in 150-200m distanta de o masina si a venit semaforul...daca mai aveam 100 m pot spune ca ii dadeam una si din mers ...asa de control...

Pana acum m-am cam ferit sa ma incordez la cei cu gtc-uri turbo...ca ma gandeam ca cei 200 de caluti ai lor pe benzina si greutatea le da un avantaj multtttt prea mare.

Cam asta este configuratia care apare la ei pe site :
2.0 Turbo ECOTEC?, 147 kW / 200 CP
147kW / 200CP Benzină 1998 cm3

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori