Lancer sau Corolla ?

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Sâm Ian 05, 2008 9:08 pm

Eu cunosc foarte bine modelele Toyota, multa vreme am vrut sa cumpar Noua Corolla, care nu este asamblata in Turcia. Auris este facut in Turcia, Noua Corolla este facuta in Japonia, iar din 2008 am inteles ca o vor face in Africa de Sud. Eu am renuntat la Corolla pentru ca nu aveam loc in ea. Am 1.94 si 102 kg, masina este joasa si aveam plafonul la 1 cm de cap si stalpul lateral in dreptul ochilor, cu scaunul dat la maxim inspate. Spunea cineva ca are un design conservator, nu sunt de acord, este un design foarte futurist, probabil se referea la vechea corolla. Nu cred ca este superioara Lancerului la interior, plastic la fel de mult si tare la atingere, ba chiar mai sensibil la zgarieturi decat la Lancer.
Sfatul meu este sa mergi cu amandoua cat mai mult eu am facut test drive cu Corolla 1.6 si mi-a placut, dar e mai fun sa mergi cu Lancerul.

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Lun Ian 07, 2008 3:35 pm

Eu am vrut vreme de vreo 8 luni sa imi iau vechea corolla hatchback... intre timp a aparut noua corolla si aurisul... care in afara de pretul mai mare nu prea aduceau nimic nou... si asa am ajuns in showroom la mitsubishi...
Rezultatul: conduc acum un lancer si fabricantul de masini TOYOTA nu mai exista pentru mine... iar daca masina nu imi va aduce dezamagiri majore in urmatorii 2 ani, am sa raman fidel marcii si visez la un rallyart in viitorul luminos..
Tine foarte mult de ce astepti tu de la masina, insa daca inima iti e tanara si vie nu ai cum sa alegi altceva decat Lancer.

Avatar utilizator
QFWFQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 03, 2007 3:07 am

Mesaj de QFWFQ » Mar Ian 08, 2008 12:38 am

Mau, pui o intrebare delicata. Eu nu am Mitsu, e adevarat ca as dori sa-mi iau unul, fiindca si masina mea de acum a strins 7 ani, dar am inca ezitari fiindca, poate din noroc, am tras o masina foarte fiabila la care, in afara de consumabilele uzuale, nu am mai schimbat decit un bec. De aceea mi-e greu totusi sa renunt la o masina care ma slujeste cu credinta si mai ales cu costurile minime cerute de revizii si benzina. Masina mea este un Renault Megane I, faza 2, bicorp. Nu i-am dat numele ca sa-i fac reclama, ci vei vedea mai tirziu de ce. In primul rind, daca poti face un drive test cu Corolla si Lancer, atunci nu ezita sa le faci. In mod normal, prin definitie, Corolla ar trebui sa fie o masina cumintica, in stilul Toyota pentru marele public: o masina relativ terna, dar care nu creeaza senzatii soferilor obisnuiti. Acesti soferi obisnuiti sunt si cei mai multi, pentru care deplasarea cu masina inseamna a ajunge cu masina fara probleme din punctul A in punctul B, fara alte pretentii decit de fiabilitate si costuri de intretinere accesibile. De aici si un succes al Toyota la marea masa a soferilor. Vezi daca se verifica asta. Tot prin definitie, Lancer, chiar in versiunea de apel de 109CP, ar trebui sa fie o masina cu o personalitate mai puternica: fara sa faci pe sosea pe pilotul de curse, poti, datorita sasiului, sa iei curbele nitel mai vioi si sa ai o dinamica mai buna pe sosea. Intr-o fraza, Lancer iti poate oferi o placere mai mare a sofatului. Dar asta este numai pentru sofer. Dupa aceea, ar trebui sa va intrebati in familie ce isi doreste fiecare de la masina: de exemplu, pentru mine conteaza mai mult cum ma simt eu in masina decit cum sunt vazut in masina, in timp ce pentru sotia mea conteaza mai mult cum este ea vazuta in masina. Ca urmare, daca nu as avea acest Renault care este si suficient de frumos si suficient de agil si rapid si suficient de confortabil, as prefera o masina nu neaparat frumoasa pe dinafara, cit mai confortabila si inspirat realizata pe dinauntru; asta nu fiindca as fi un mosulica, ci fiindca asa vrea spiritul latin, care ar dori si ceva mai moale sub fund si un dram de stilistica in interior. Dupa aceea trebuie tinut cont de interior, prin prisma lungimii drumurilor: tu ca sofer esti avantajat, fiindca vrind-nevrind, stai cu ochii pe sosea; pasagerii tai insa, nefiind ocupati cu condusul, mai stau si cu ochii prin masina, iar un interior tern la drumuri lungi si dese va sfirsi prin a-i plictisi. Interiorul Lancerului cred ca pacatuieste aici nu atit prin calitatea plasticelor cit prin cantitatea lor, nici macar un pic de velur pe usi; vad ca tendinta se manifesta si la alte marci si nu cred ca este o tendinta buna, aceea de a face mai tot interiorul masinii pe plastic cenusiu ori negru. Cu speranta ca iti va folosi.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 08, 2008 1:06 am

Mi-a placut punctul de vedere al lui QFWFQ...foarte interesant si corect...o gandire matura...mai rar pe aici.

Personal, "la sentiment" as opta pentru lancer dar numai un drive-test ar rezolva dilema.
Cu siguranta, acum, nu m-as mai lasa furat de aspectul exterior...de cand am Mitsubishi am realizat pe pielea mea cum ca
mai importanta este calitatea decat frumusetea...nu ca Mitsubishi ar avea probleme dar e departe de honda, toyota, mazda ...si ar mai fi....

Corolla nu-mi suscita interesul in nici un fel, cred ca in cazul asta lancerul e o varianta mai buna, atat ca aspect cat si pentru motorasul ala de sub capota care peste 3000 rpm e super...insa toate aceastea au un pret si nu ma refer la pret ...daca vrei sa stai linistit din toate punctele de vedere opteaza pentru corolla.

Avatar utilizator
catnush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 08, 2008 1:01 pm

Mesaj de catnush » Mie Ian 09, 2008 9:38 am

QUOTE (Cristi)Mi-a placut punctul de vedere al lui QFWFQ...foarte interesant si corect...o gandire matura...mai rar pe aici.

Personal, "la sentiment" as opta pentru lancer dar numai un drive-test ar rezolva dilema.
Cu siguranta, acum, nu m-as mai lasa furat de aspectul exterior...de cand am Mitsubishi am realizat pe pielea mea cum ca
mai importanta este calitatea decat frumusetea...nu ca Mitsubishi ar avea probleme dar e departe de honda, toyota, mazda ...si ar mai fi....

Corolla nu-mi suscita interesul in nici un fel, cred ca in cazul asta lancerul e o varianta mai buna, atat ca aspect cat si pentru motorasul ala de sub capota care peste 3000 rpm e super...insa toate aceastea au un pret si nu ma refer la pret ...daca vrei sa stai linistit din toate punctele de vedere opteaza pentru corolla.

Sa inteleg ca Mitsubishi este atat de departe la calitate si fiabilitate de celelalte marci nipone?! Totusi nu prea-mi vine a crede...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Ian 09, 2008 10:38 am

Sa zicem ca din punct de vedere al calitatii, marcile amintite de mine mai sus au progresat foarte mult in ultimul timp, timp in care, Mitsubishi incepand cu 2004 s-a scremut din greu sa mai scoata ceva modele ca sa reziste pe piata...a trecut printr-o perioada dificila din 2004 incoace de cand Daymler Chrysler a renuntat la actiunile Mitsubishi, dar nu asta a fost motivul declinului financiar al companiei, cauzele sunt interne.

Cititi asta:
http://www.consult-ase.ro/supplychain/s ... n.asp?ID=6
http://www.businessweek.com/1999/99_11/b3620009.htm

Problemele Mitsubishi Motors se vad...nu tu motoare, cumpara tehnologie, samd.

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Mie Ian 09, 2008 12:28 pm

Cred ca exagerezi putin Cristi... spui "nu tu motoare" cand chiar cei de la mitsubishi iti dau cea mai mare putere pe litru dintr-un motor... si vorbesti de parca toti cei care avem mitsubishi am avea rotile cazute... si scaunele rupte pe la masina...
Te intreb cu ce tehnologie vine Toyota... care a scos un model chipurile nou dar vechi de cand a aparut...
Pe forumul asta vad ca lumea e interesata mai mult de tuning si imbunatatiri... de reparatii si stricaciuni nu vorbeste mai nimeni... oare e asa din cauza ca masinile mitsu sunt ff nasoale si se strica din 5000 in 5000 de km ?
Spui intr-un post anterior ca lancerul va fi mereu superior corollei la sasiu, dinamica, etc... te intreb atunci de ce crezi ca toyota ar oferi ceva superior tehnologic ? Nu o face, si mai mult a inceput sa ceara bani pe masini pe stilul vw... inventam un model nou doar ca sa crestem pretul la masina... dar vindem acelasi lucru.
Mitsubishi... departe de a fi niste zei ai masinilor... se afla cu siguranta pe pozitii fruntase intr-un top... anume cel al raportului calitate-pret. De banii cu care mi-as lua o toyota cheala de 1.4 "dual" vvt-i (asta clar va fi lider de piata pana cand o sa scoata vw "bi-tdi" sau cine stie ce alta denumire sofisticata) cu jante de tabla si frane cu tamburi pe spate si nimic altceva... si sa nu uitam si de oglinzile negre de plastic si manerele la fel la usi... mai bine ma duc la mitsu si primesc motor mai bun si suspensie spate multilink... si oglinzile si manerele la usi in culoarea caroseriei... si jante de aliaj... pe scurt o masina... in loc de o gogoasa de marketing cum este toyota.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Ian 09, 2008 12:59 pm

Toyota este intr-adevar cum spui, modele concepute de ei, cu motoarele lor sunt absolut banale, sunt ok, dar nimic impresionant...nu te contrazic, nu comparam din punct de vedere al performantelor, intelegi ?
Ca si calitate insa, mitsu este sub honda, mazda si chiar si toyota...dar si preturile sunt mai mici la mitsu...

Nu exagerez deloc cand spun "nu tu motoare"...in afara de Pajero si Evo, NOILE MODELE nu au mai avut parte de motorizari Mitsubishi!!!
Ma refeream la noile generatii de outlander, lancer, L200 si pana la urma nici despre colt care e ceva mai vechi nu se poate spune ca are motorizare Mitsu dar care totusi s-a dovedit a fi ok in urma colaborarii cu Daymler-Chrysler...sunt surse, chiar oficiali care spun ca este conceptie Daymler-Chrysler peste 90% si cam asa pare...dar, repet, e ok.

Daca nu as fi condus modele Mitsu 100% cu motoare concepute de ei, nu as fi realizat ce inseamna un Mitsubishi, cum suna si cum trage un motor Mitsubishi...e altceva... Daca aveti ocazia, incercati sa vedeti despre ce vorbesc...motoare japoneze incredibile, te ingropi cu ele...

Ok, nu au mai fost in stare sa scoata motoarele lor...nici o problema, se practica asta desi in sens invers, europenii imprumuta tehnologie japoneza...
dar asta e realitatea..."nu tu motoare"...
Putini stiu ca tubinele de la tdi-ul vw sunt fabricate in RO si cei de la vw au probleme destul de mari cu ele...samd.

Eu am ales marca asta tocmai pentru performantele dinamice foarte bune ale motoarelor, fiabilitatea lor, caracteristicilor sportive ale modelelor sale...nu neaga nimeni aceste aspecte...acum vad o schimbare de strategie intalnita doar la firme chinezesti care cumpara motoare si doar le asambleaza.

Cred insa ca e doar o perioada mai nasoala pentru ei, sunt convins ca in decursul acestui an or sa apara si World Engine-urile si mai multe...
Asta e...

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Mie Ian 09, 2008 1:15 pm

Pana la urma este dupa cum simte fiecare... parte din ce spui e corect insa n-am sa pot niciodata sa clasific fordul deghizat aka mazda mai sus decat mitsubishi ca si calitate. Nu vad cum si de unde... si sincer chiar daca ar fi la aceeasi bani toate masinile nipone eu unul tot cu lancer m-as pricopsi pentru ca imi place...
E mai multa globalizare decat ne inchipuim in masinile pe care le conducem azi... fie ele mitsu, toyota, vw, ford sau orice altceva... e normal ca lucrurile bune sa le preia si altii... se cheama evolutie si nu intotdeauna calea cea mai eficienta catre ea este sa inventezi ceva doar de dragul de a o face...

Simplitatea si eficienta imi par caracteristicile de baza ale brandului mitsu si le regasesc in masinile lor, de aceea voi continua sa trec pe la ei prin curte..

Daca ar fi adevarat ce zici tu, anume ca s-au lasat de facut motoare, atunci e cu atat mai rusinos pentru concurenta... ca motorul cu cea mai mare putere / litru sa fie facut de acesti pensionari retrasi.. ei nici macar nu mai fac motoare!!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Ian 09, 2008 1:49 pm

QUOTE (MUTU)Pana la urma este dupa cum simte fiecare... parte din ce spui e corect insa n-am sa pot niciodata sa clasific fordul deghizat aka mazda mai sus decat mitsubishi ca si calitate. Nu vad cum si de unde... si sincer chiar daca ar fi la aceeasi bani toate masinile nipone eu unul tot cu lancer m-as pricopsi pentru ca imi place...
Ok, perceptia calitatii este diferita, oricum diferentele nu sunt mari intre marcile amintite... poate honda sa fie la o distanta mai mare...
Si mie imi place lancerul...vreau sa-mi iau a doua masina si nu am facut-o pana acum pentru ca astept varianta de 1.8 litri sa vad ce e de capul lui....

QUOTE (MUTU)E mai multa globalizare decat ne inchipuim in masinile pe care le conducem azi... fie ele mitsu, toyota, vw, ford sau orice altceva... e normal ca lucrurile bune sa le preia si altii... se cheama evolutie si nu intotdeauna calea cea mai eficienta catre ea este sa inventezi ceva doar de dragul de a o face...
Da, bine, eu m-am referit la altceva...
Mitsubishi a fost prima parca de masina care m-a suprins in mod placut si ulterior cucerit, desi am mai avut si ale marci inainte...insa acum micutul samurai japonez are baschetzi chinezesti, are burta, mananca, carnati nemtesti, bea bere, ragaie in continuu...

QUOTE (MUTU)Simplitatea si eficienta imi par caracteristicile de baza ale brandului mitsu si le regasesc in masinile lor, de aceea voi continua sa trec pe la ei prin curte..
Asa e...

QUOTE (MUTU)Daca ar fi adevarat ce zici tu, anume ca s-au lasat de facut motoare, atunci e cu atat mai rusinos pentru concurenta... ca motorul cu cea mai mare putere / litru sa fie facut de acesti pensionari retrasi.. ei nici macar nu mai fac motoare!!
Nu am spus ca s-au lasat de facut motoare...am spus care e situatia de ceva timp...isi vor reveni cu siguranta...
La care motor te-ai referit "cu cea mai mare putere / litru" ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori