Lancer Ralliart Sedan Vs. Bmw 320d

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Lun Dec 27, 2010 1:18 am

Am vazut o informatie in alta parte si nu stiu daca este adevarata: turbina de pe 320d ar fi fabricata de mitsubishi. Voi ce stiti?

Avatar utilizator
Oliv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 29, 2010 12:39 am

Mesaj de Oliv » Mie Dec 29, 2010 12:41 am

Exact si dilema mea... doar ca bugetul meu e mai jos prin urmare SH la BMW versus Mitsubishi Lancer..



QUOTE (wall @ Dec 24 2010, 01:38 AM) Treaba e simpla si complexa in acelasi timp, ca abia am ales intre 320xd si Ralliart.
Mitsu 25000 euro dupa ce am scazut tichete; 320xd e 35000 (la oferta) si nu se pot baga tichete. Nu mai stau sa adaug optionale ca senzori de ploaie, xenoane etc.
Intervalul de revizii de 7500 km este de fapt doar pentru schimbat uleiul si este dat numai pentru Romania. In alte tari UE intervalul este 15000/ 1an. Asa mai face si papa Tiriac un ban in plus prin service.
Sincer daca as fi avut toti banii probabil as fi ales un 320xd (nicidecum 320d, am si eu o pasarica cu 4x4, desi in acelasi timp cred ca xdrive e mai slabut decat integrala de la Ralliart). Dar banii au fost numarati la momentul asta si nu prea aveam cum sa trec peste 25000 fara costuri suplimentare pe termen lung.
La 100.000km o sa consum 5000 euro pe combustibil in plus (daca este adevarat consumul din carte si la BMW ca la Mitsu deja scot mai putin decat e dat in manual). Asta la cate drumuri fac eu inseamna vreo 6-7 ani. Deci imi platesc diferenta de pret in rate cumva. Nu mai intru in detalii de genul la diesel costa intretinerea mai mult in timp etc. Am de gand si sa tin masina 5-6 ani. La vechimea asta diferentele intre valorile de revanzare (nesigure oricum atata timp cat vorbim de ceva ipotetic din viitor) sunt neglijabile.
BMW e un mare producator de autoturisme si faptul ca o masina care este model 2005 inca face fata in 2010-2011 arata un nivel tehnologic ridicat. Dar in acelasi timp imi dau seama ca actuala serie 3 va fi inlocuita in curand (de unde si reducerile de pret si parca nu mi-ar surade sa cumpar un model pe ultimele luni de productie.
BMW-uri seria 3 vad zilnic destule pe strada, Ralliart sincer nu am vazut decat vreo 2 pana acum. Nu stiu cum vi se pare voua dar parca ma -ar necaji nitel sentimentul de a avea o masina ca o uniforma, un costum. Mai comune decat seria 3 sunt doar Passaturile si Octavia.
Si cu toate astea....asa cum a mai zis cineva, la acelasi pret as lua BMW-ul, dar ca sa fiu sincer in continuare, l-as lua la sub 30.000 euro. Nu la 35.000. Si cam aici s-a oprit comparatia mea.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Sâm Mar 19, 2011 12:46 pm

Pana la urma m-am hotarat. Am mai schimbat un pic datele problemei, am mai facut test-drive-uri si a iesit castigator... BMW 520d.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Mar 19, 2011 5:07 pm

520d F10? Sa-l stapanesti sanatos. Ai obtinut discount si pentru 5ar? Ce dotari etc?

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Sâm Mar 19, 2011 6:14 pm

L-am configurat cu transmisia Steptronic sport cu 8 rapoarte, scaune fata sport, xenoane, sistem asistenta la parcare, sistem navigatie Profesional si alte cateva mai mici.
Evident ca am depasit bugetul corespunzator unui Ralliart.
Am obtinut si reducere semnificativa (peste 6000 euro). Dar nu atat reducerea cat modul in care am fost tratat de cei de la BMW a inclinat balanta.

Avatar utilizator
mihaibld
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 23, 2011 11:33 am

Mesaj de mihaibld » Mar Mai 03, 2011 9:38 pm

,,BMW-uri seria 3 vad zilnic destule pe strada, Ralliart sincer nu am vazut decat vreo 2 pana acum. Nu stiu cum vi se pare voua dar parca ma -ar necaji nitel sentimentul de a avea o masina ca o uniforma, un costum. Mai comune decat seria 3 sunt doar Passaturile si Octavia.,,

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mie Mai 04, 2011 1:11 am

Cand iesi din oras si apesi acceleratia si vede cate unul cu seria 3 cum se duce Mitza in depasiri, a-i vedea fatza in retrovizoare e priceless
Asta mi-a placut foarte mult la Ralliart, ca putina lume le poate deosebi de Lancerul normal.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mie Mai 04, 2011 5:02 pm

Ma bucur ca aveti satisfactii de genul asta. S-ar putea insa sa nimeriti un BMW seria 3 care sa aiba multe sute de cai si sa nu vrea sa ramana in oglinda retrovizoare... Si nici pe ala nu-l veti putea deosebi de o seria 3 banala. Oricum, pentru mine lucrurile astea nu conteaza. Daca ai o masina mai "tare" si poti sa-i lasi pe altii in spate nu te face cu nimic mai bun. Nici ca sofer, nici ca persoana. Eu m-am simtit foarte bine si cand am condus Oltcit sau Tico, desi m-au depasit destui cu BMW sau Evo. Daca chiar vrei sa demonstrezi ca esti mai bun pilot, trebuie mers pe circuit, cu masini identice. Restul pot fi reduse la niste lucruri simple: care are masina mai tare (in general, care are bani mai multi) merge mai tare si e mai "barbat".
Referitor la cat de des vedem anumite masini, la mine nu mai e vorba de seria 3 ci de seria 5 noua, care nu e asa frecventa, cel putin deocamdata. Daca vor fi mai multe, asta e. Important e sa imi placa mie masina si sa ma simt bine in ea.
Ralliartul este o super masina. Va felicit pe cei care ati luat-o si va doresc sa va bucurati de ea. Astept sa ma depasiti. Va promit ca va salut cu farurile!
Si eu am vrut-o, dar, pana la urma am considerat ca, la ce-mi trebuie mie acum, e mai OK BMW-ul. Sunt avantaje si dezavantaje. De aceea am si deschis topicul.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Mai 05, 2011 4:22 pm

Frumos spus. Sa il stapanesti sanatos si fara incidente. Acel Seria 5 merita clar peste orice Ralliart. Si eu vreau masina sport, dar sincer la drumurile noastre si la cat poti sa o alergi, tot Seria 5 as lua. La un drum pana la Arad, cand te dai jos e ca si cum ai merge pana la Ploiesti. Si totusi sa nu uitam ca e un 520d, care are ceva caluti si nu e un Logan.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Mai 06, 2011 1:53 pm

E varianta cu 184cp?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori