Lancer Ralliart Sedan Vs. Bmw 320d

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Dec 24, 2010 2:56 pm

Un topic gasit in graba:
192 whp
http://forums.evolutionm.net/09-ralliar ... tback.html

Iti recomand sa urmaresti forumul evolutionm pentru ca e foarte educativ, dar e si rau ca iti da muuuulte idei care sunt de obicei scump de implinit

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Dec 24, 2010 7:24 pm

QUOTE (metal_militia @ Dec 24 2010, 12:52 PM) Ralliart-ul stock face la roti intre 180 si 190 CP, fapt verificabil foarte usor pe evolutionm la sectiunea ralliart 09+, iar despre BMW se stie ca are unele dintre cele putin "rapitoare" de putere transmisii, deci ne cam apropiem si la putere.

Nu stiu de ce considerati 4x4 net superior tractiunii spate. Da, iarna sau pe ud este mai sigura, dar tractiunea spate este mult mai distractiva daca e folosita cum trebuie.


Exact asta e si parerea mea. Oricand as prefera o tractiune spate la o rutiera. Orice transmisie 4x4 este mult mai "mancatoare de putere" fata de orice 4x2... Cu touring-ul 320d indiferent ce am facut si cum/cand am accelerat sau de cat de agresiv am mers(mai ales pe munte..), singurul moment in care eventual a intervenit electronica a fost plecarea de pe loc(atunci cand am exagerat special, incercand sa vad cand da sa piarda aderenta si se considera necesara interventia tc+esp.. in rest in cateva mii de km de alergat cu el niciodata nu a intervenit electronica). Demarajele si reprizele sunt extrem de brutale cand se calca sanatos pedala. Si, repet, vorbesc de touring, care avea cam 1650kg greutatea la gol in talon. Rula fara probleme cu 220km/h constant(la 3000rpm treapta 6 avea putin peste 180km/h, iar la 220km/h cam 3600rpm...). La viteza aceea cand apasai pedala inca te baga bine in scaun.. Iar consumul... Repet, toate astea cu break-ul. Am uitat sa spun cum se faceau depasirile.. adica exact ca intr-un benzinar sport. Ar fi interesant de gasit niste timpi de repriza pentru 320d si pentru Ralliart, sa putem face o comparatie.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Dec 24, 2010 8:51 pm

Ce diferente de dotari ar fi intre cele doua, mai ales intre Lancer-ul de 35000 si Bimmer-ul de... 35mii? Observ ca 320d-ul e bine dotat (xenon, steptronic, senzori parcare etc).

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Vin Dec 24, 2010 10:30 pm

Ralliartul iese la pretul acela in varianta de echipare A10 (base sau cum s-o chema), euro 5, cu discountul oferit de dealer si scazand tichetele rabla (care le veti lua la un pret mai mic sau mai mare in functie de cum va descurcati). Personal consider ca daca iti iei masina de 25000 euro ai si cu ce sa-i pui benzina ca altfel e pacat. Si zau ca e pacat sa-ti iei masina ca asta si apoi sa stai cu ochii pe bord sa ai grija sa nu-ti consume prea mult (apropo azi iar am facut vreo 50 km prin Bucuresti, aglomerat bine, 12.8 l/100km - poate intereseaza pe cineva totusi faptul ca, din cate se pare, consumul defapt iese mai mic sau foarte apropiat de cel din carte).
Ca fapt divers stiu posesori de Chevrolet Cruze pe benzina care isi injura zilnic norocul ca le consuma masina 12-13 L/100 km si in carte era dat consumul mult mai mic.
Daca tot facem calcule reci, CASCO la Ralliart este 880 euro (Allianz face un pret bun la masinile vandute de Tiriac). La BMW cred ca se apropie de 1500 euro. La km pe care-i fac eu pe an, numai diferenta de CASCO si imi acopera costul cu benzina. In sfarsit eu imi stiu calculele facute de mine pentru ca am cochetat mult cu ideea de BMW.

La BMW din cate stiu au o reducere de 6000 euro + TVA. Nu stiu daca mai este valabila (era in vara, dar aflai de ea numai daca te duceai in showroom, nu de pe net). Nu poti folosi vouchere ca nu s-au bagat in program. Pretul de lista il iei de pe site. Si apoi incepi configurarea si vezi la cat ajungi. In echiparea standard nu au nici xenoane nici steptronic nici senzori de parcare. Tot ce-mi aduc aminte este ca xenonul cu spalatoare te ducea aproape la 1000 euro. Servotronic inca 250 euro. Pachetul compartimente de depozitare 180 euro. Cutia automata nu o mai tin minte. In sfarsit, se intra pe configurator si se face toata bucatareala asta. 320d era parca cu vreo 2500 euro mai ieftin decat 320xd. Sincer am stat mult in cumpana cu achizitia unui 320xd. Dar in final am ales Ralliartul si sincer nu-mi pare rau. Practic imi mai trebuiau inca 10.000 euro ca sa iau 320xd cu dotarile de pe Lancer. La unele dotari as fi renuntat usor, ca nu mor dupa xenon spre exemplu. Eu zic sa va stabiliti un buget pentru masina, vedeti ce se incadreaza in acel buget si apoi sa alegeti cu sufletul ce va place mai mult si sa va bucurati de ea. Pana la urma calculele reci cu cat la suta si cat pe an nu tin loc de placere.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Sâm Dec 25, 2010 6:14 pm

QUOTE (the1 @ Dec 24 2010, 08:51 PM) Ce diferente de dotari ar fi intre cele doua, mai ales intre Lancer-ul de 35000 si Bimmer-ul de... 35mii? Observ ca 320d-ul e bine dotat (xenon, steptronic, senzori parcare etc).
Normal la Bimmer nu intra standard lucrurile alea. Eu le-am pus pentru ca asa am configurat eu un model care ma interesa. Optiunile sunt foarte multe; depinde de preferinte si de buget. Daca vrei neaparat, aproape poti dubla pretul masinii doar din optionale.
In plus fata de configuratia facuta de mine, Lancerul de 35000 are tapiteria de piele, keyless entry si navigatia. Nu le-am considerat necesare si nu le-am pus pe BMW. Daca le pui, cresti pretul. Una peste alta, BMW-ul e mai scump. E si alta clasa. Ideea era ca pana la urma nu e chiar asa de scump fata de noile preturi de la Ralliart.
Nu pot fi de acord cu cei care spun ca "daca ai bani de Ralliart nu te intereseaza cat dai pe benzina". In fond nu vorbim de achizitionarea unui Veyron sau Murcielago... Chiar daca am bani de Ralliart ma intereseaza cat dau pe benzina, dar nu la modul ca e 8,5 sau 9 consumul. Niciodata nu conduc cu gandul la consum. Dar o diferenta intre 15 si 7 (de exemplu) e foarte mare. Calculati bugetul unei vacante in Europa cu un traseu de 5000km...
Problema nu ar fi doar consumul in sine, ci faptul ca un motor care consuma asa de mult si care are nevoie de revizie la 7500 km, probabil ca e depasit din punct de vedere tehnologic. Tehnologia moderna a avansat foarte mult. Parerea mea este ca Mitsu a ramas in urma cu acest motor din punct de vedere al dezvoltarii.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Sâm Dec 25, 2010 6:22 pm

QUOTE (wall @ Dec 24 2010, 10:30 PM) Sincer am stat mult in cumpana cu achizitia unui 320xd. Dar in final am ales Ralliartul si sincer nu-mi pare rau.
Si eu zic ca ai facut o alegere foarte buna. Si te felicit!
Eu ma aflu in faza de tatonare in care "cantaresc" optiunile. Daca as avea de ales intre Ralliart la 25000 si 320 la 35000, as alege ca si tine, fara discutie. Dar intre Ralliart "basic" la 30000 si BMW320 la 35000, deja ma gandesc.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Sâm Dec 25, 2010 9:22 pm

Incearca sa faci o tura rapida pe la dealeri si sa vezi ce reduceri ofera si paractic la ce pret iei masina. Daca apuci sa dai avans (cu comanda) pentru masina pana in 31 decembrie mai scutesti 600 euro pe care altfel ii vei da ca taxa de prima inmatriculare lui Boc in 2011. Nu mai conteaza ca masina iti vine in martie la anul de exemplu, ai scapat de taxa.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Sâm Dec 25, 2010 10:24 pm

QUOTE (wall @ Dec 25 2010, 09:22 PM) Daca apuci sa dai avans (cu comanda) pentru masina pana in 31 decembrie mai scutesti 600 euro pe care altfel ii vei da ca taxa de prima inmatriculare lui Boc in 2011. Nu mai conteaza ca masina iti vine in martie la anul de exemplu, ai scapat de taxa.
Nu ma grabesc asa tare. Am vrut initial sa iau Ralliartul vara care a trecut, dar nu am putut face test drive, plus alte cateva aspecte care m-au franat. Am schimbat strategia, iar acuma nu ma grabesc. Am timp destul in 2011.
Plus ca daca ma agit acuma in zilele care au ramas, iau Lancerul fara taxa de prima inmatriculare dar si fara nici un fel de reducere. Sunt sigur ca la anul vor reaparea reducerile deoarece acuma au tinut preturile mari la Euro 5 ca sa scape de stocul de Euro 4 cu care nu mai au ce face, din 2011 fiind interzisa vanzarea Euro 4. Logic, ar trebui ca reducerea anul viitor sa fie mai mare de 600 Euro. Daca raman cu preturile astea, renunt la Ralliart si voi merge probabil pe BMW.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Sâm Dec 25, 2010 11:38 pm

Tehnic ei pot vinde euro 4 si in 2011 dar nu ca masini noi. Desigur Ralliarturi euro 4 nu mai sunt. BMW euro 4 ...ha ha...nu mai exista de ani buni as zice. Dar in cazul in care te mai intereseaza si alte tipuri de masini, ai sa gasesti dealeri care isi inmatriculeaza masina pe firma lor, platesc taxa de anul acesta si ti-o vand la anu' ca fiind SH, la pretul ei de intrare in contabilitate. Au mai facut asta si in anul in care au dublat taxa (2009/2010 parca).

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Dec 26, 2010 1:57 pm

Cred ca e o perioada buna pentru achizitia de japoneze ''furioase'' Euro4, gen Ralliart, Subaru sau Honda Civic Type R, atata timp cat vor mai fi si pe stoc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori