Lancer Ralliart Sedan Vs. Bmw 320d

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Vin Dec 24, 2010 1:38 am

Treaba e simpla si complexa in acelasi timp, ca abia am ales intre 320xd si Ralliart.
Mitsu 25000 euro dupa ce am scazut tichete; 320xd e 35000 (la oferta) si nu se pot baga tichete. Nu mai stau sa adaug optionale ca senzori de ploaie, xenoane etc.
Intervalul de revizii de 7500 km este de fapt doar pentru schimbat uleiul si este dat numai pentru Romania. In alte tari UE intervalul este 15000/ 1an. Asa mai face si papa Tiriac un ban in plus prin service.
Sincer daca as fi avut toti banii probabil as fi ales un 320xd (nicidecum 320d, am si eu o pasarica cu 4x4, desi in acelasi timp cred ca xdrive e mai slabut decat integrala de la Ralliart). Dar banii au fost numarati la momentul asta si nu prea aveam cum sa trec peste 25000 fara costuri suplimentare pe termen lung.
La 100.000km o sa consum 5000 euro pe combustibil in plus (daca este adevarat consumul din carte si la BMW ca la Mitsu deja scot mai putin decat e dat in manual). Asta la cate drumuri fac eu inseamna vreo 6-7 ani. Deci imi platesc diferenta de pret in rate cumva. Nu mai intru in detalii de genul la diesel costa intretinerea mai mult in timp etc. Am de gand si sa tin masina 5-6 ani. La vechimea asta diferentele intre valorile de revanzare (nesigure oricum atata timp cat vorbim de ceva ipotetic din viitor) sunt neglijabile.
BMW e un mare producator de autoturisme si faptul ca o masina care este model 2005 inca face fata in 2010-2011 arata un nivel tehnologic ridicat. Dar in acelasi timp imi dau seama ca actuala serie 3 va fi inlocuita in curand (de unde si reducerile de pret si parca nu mi-ar surade sa cumpar un model pe ultimele luni de productie.
BMW-uri seria 3 vad zilnic destule pe strada, Ralliart sincer nu am vazut decat vreo 2 pana acum. Nu stiu cum vi se pare voua dar parca ma -ar necaji nitel sentimentul de a avea o masina ca o uniforma, un costum. Mai comune decat seria 3 sunt doar Passaturile si Octavia.
Si cu toate astea....asa cum a mai zis cineva, la acelasi pret as lua BMW-ul, dar ca sa fiu sincer in continuare, l-as lua la sub 30.000 euro. Nu la 35.000. Si cam aici s-a oprit comparatia mea.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Dec 24, 2010 9:14 am

Stii, mie imi place S-Klasse, sa mor daca as avea o problema sa imi iau ca e plina Romania de ele...

Nu mi-as lua Lexus LS 600 in loc, doar pentru ca sunt mai rare.


Si revenind la BMW, exista la ei pe site o masina din 2010 cu 13000 km la 18000 fara TVA, deci e noua. Se gasesc masini bune si aproape noi.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Dec 24, 2010 10:40 am

Dupa ce a scris wall, se cam schimba datele problemei. Totusi 10.000e e o suma foarte mare, mai iei o masina de banii aia. Eu m-am luat dupa datele initiale, acum nu stiu ce as alege daca ar trebui, dar cred ca as inclina usor catre Lancer.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Vin Dec 24, 2010 11:05 am

Ceea ce a scis wall din pacate nu mai e valabil. Nu mai exista Ralliart la 25000... Credeti-ma! Puteti suna sa va convingeti. Cel mai ieftin iese la 29000, fara taxa de prima inmatriculare...

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Vin Dec 24, 2010 11:18 am

personal, as alege de departe ralliart-ul. daca as avea bani de un ralliart, ma gandesc ca nu ar trebui sa-mi fac griji de combustibil. ma seaca ideea sa ai nu stiu ce masina dar sa nu ai bani s-o folosesti. seria 3 este pana la urma o masina normala in lume si banala in romania iar cat despre performante, una are 180 de cai si cealalta 240. asta spune clar in ce masina ai avea mai multi fiori (pozitivi). ralliartul bate la design, la senzatii dar mai putin la consum. ar trebui sa ne inetereseze consumul la o astfel de masina?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Dec 24, 2010 11:43 am

Motorul de 184cp ofera performante mai mult decat suficiente si satisfacatoare pentru un om obisnuit, mai ales in lipsa unei infrastucturi decente. Daca aveam autobahn-uri peste tot, sa-i dai blana zilnic Ralliart-ului, poate discutam altfel... BMW iti ofera si consum, putere/cuplu/senzatii foarte ok, interior mult mai bine finisat, imagine premium.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Dec 24, 2010 11:43 am

Ralliart nu bate la raportul confort-sportivitate, aici BMW il bate la fund. Ralliart nu bate la consum, nu bate la design, nu bate la calitate, nu bate la revizii, garantie si costuri post cumparare. BMW are garantia de 5 ani cu reviziile gratuite in aceasta perioada.

Ralliart bate la sportivitate, PUNCT.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Vin Dec 24, 2010 12:30 pm

@tudor, sa ne intelegem: sunt lucruri pe care TU le consideri peste ralliart. Profilul unui astfel de pasionat/ posesor de BMW/ Ralliart difera. zici ca ralliart nu bate la consum...repet, sa am bani de un ralliart, nu m-ar interesa consumul si nici nu as da ultimii banii din casa stiind ca dup-aia sunt rupt in cur; la design...fiecare cu ale lui, calitate..da, intr-adevar; revizia...daca am bani nu m-ar interesa sa ma duc mai des.
@the1, nu ma intereseaza lipsa autobahn-urilor, intr-o astfel de masina te simti bine la depasiri, plecari etc nicidecum viteza pe care oricum o poti testa si pe a1 si a2 plus alte drumuri in functie de zona fiecaruia.

Ma retrag de pe forum 1-2 zile asa ca va doresc la toti un Craciun Fericit si ne auzim pentru revelion ! :-)

p.s - eu fix de acea imagine 'premium' fug.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Dec 24, 2010 12:52 pm

QUOTE (balishag @ Dec 24 2010, 11:18 AM) una are 180 de cai si cealalta 240.
Ralliart-ul stock face la roti intre 180 si 190 CP, fapt verificabil foarte usor pe evolutionm la sectiunea ralliart 09+, iar despre BMW se stie ca are unele dintre cele putin "rapitoare" de putere transmisii, deci ne cam apropiem si la putere.

Nu stiu de ce considerati 4x4 net superior tractiunii spate. Da, iarna sau pe ud este mai sigura, dar tractiunea spate este mult mai distractiva daca e folosita cum trebuie.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Vin Dec 24, 2010 2:00 pm

QUOTE (metal_militia @ Dec 24 2010, 12:52 PM) Ralliart-ul stock face la roti intre 180 si 190 CP, fapt verificabil foarte usor pe evolutionm la sectiunea ralliart 09+
Unde e sectiunea asta?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori