Lancer Ralliart Sedan Vs. Bmw 320d

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mie Dec 22, 2010 6:32 pm

Stiu ca e comparatia dintre un motor pe benzina si un diesel, dar dieselul de la BMW e foarte performant.

Preturi: Mitsu costa un pic peste 29000 in varianta de baza (cu vopsea metalizata si senzori parcare spate) si 35000 in varianta mai scumpa. Nu stiu de reduceri la modelele 2011. BMW-ul poate fi obtinut la 35000, dupa reducere (la prima intrebare exista o reducere de aproximativ 6000 euro), in varianta cu cutie steptronic cu 6 trepte. In pretul asta mai intra senzorii de parcare, faruri xenon, sac pentru schiuri, etc. Pretul depinde si de multiplele pachete care grupeaza diferite optiuni.
Motoare: avem motorul de 240 cai de pe Mitsu care trage bine, urca frumos in ture, e galagios la turatii mari si consuma zdravan cand e "biciuit". BMW-ul vine cu mult laudatul motor de 4 cilindri diesel de 184 cai, cu un cuplu fenomenal (are reprizele mai bune decat puternicele 6 cilindri pe benzina ale BMW-urilor) si incredibil de economic. Daca am lua consumul mediu, la Ralliart am fi la dublu fata de BMW. Acceleratia 0-100 se face in 7 sec la mitsu respectiv 7.5 sec la BMW.
Transmisie si tractiune. Amandoua vin cu cutii automate in 6 trepte, cu posibilitatea schimbarii manuale. Ralliartul are avantajul tractiunii 4x4. La BMW nu am luat in considerare x-driveul pentru ca ar creste pretul si nu ar aduce mari avantaje; tractiunea spate clasica e foarte buna, sportiva, iar sistemele de control isi fac treaba daca e nevoie.
Confort si calitate in habitaclu. Aici BMW-ul sta mai bine: materiale mai bune, asamblare ingrijita, izolare mai buna. Spatiu interior si portbagaj oarecum asemanatoare.
Condus. Amandoua au directia foarte buna si mentin contactul cu drumul perfect. Mitsu e mai sportiv, poate fi turat mai mult. BMW-ul e mai rafinat, trage bine, dar nu poate fi turat la 7000 desi se preteaza condusului sportiv. La drum lung nemtoaica e mai comoda decat japoneza.
Alte costuri. Amandoua sunt sub 2000cmc si au 4 cilindri, deci diferitele taxe vor fi la fel. BMW-ul vine cu "basic service inclusive" pe 5 ani. Chiar si fara acesta, sta mult mai bine cu cheltuielile de intretinere: reviziile obligatorii sunt la 7500 km la Ralliart respectiv 30000 km (sau 2 ani) la BMW. Diferenta e enorma! Cheltuielile cu combustibilul sunt undeva la jumatate la BMW. Valoare la revanzare mai buna pentru BMW.
Fiabilitate. Aici cred ca amandoua stau bine.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Dec 22, 2010 8:09 pm

Ralliartul parca e vreo 25000 la oferta acum. Deci diferenta de pret intre ele creste.

Legat de fiabilitate: totusi dau castig de cauza tot lui Ralliart.

Cuplu, conform, banalitate: clar BMW.

La acelasi pret si aceleasi optiuni, cred ca pragmatic as lua BMW-ul (la nr de km care ii fac eu anual), dar cu sufletul as cumpara clar Ralliart-ul si asta nu doar pt ca am deja o Mitsu. Este altceva, nu sunt deja 10.000 in orasul meu si e turbo benzina cu sange clar de Evo. Plus tractiunea integrala, design, etc. Este mai tineresc. BMW-u o da in eleganta (alta prestatie de om serios) insa ca si motor, cel de pe BMW este foarte interesant (insa nu as baga mana in foc ca e asa fiabil ca si cel de pe Ralli )

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Dec 22, 2010 10:36 pm

Am condus un 320d Touring cateva mii bune de km... Este o masina exceptionala, din toate punctele de vedere. Calitatea interiorului este mult peste Mitsu(imi pare rau sa spun asa ceva, dar este purul adevar..), izolarea fonica este excelenta iar de confort si ergonomie nu vreau sa vorbesc... Motorul de pe 320d BMW isi tradeaza apartenenta la clasa diesel doar la rece. In rest, nu are nici cea mai mica problema cu vibratiile sau cu zgomotul interior.. Trage fara sa se plafoneze pana in 5000rpm si se preteaza perfect unui condus sportiv. Sunetul in ture inalte nu are nimic de diesel. Este singurul motor diesel pe care l-am condus care cere"ture" si nu gafaie pana in limitare. Desi are 6 trepte.. cu a 2-a ajungi pana pe la 90km/h... tras liniar si frumos. Consumul este foarte mic comparat cu performantele oferite. . Pe ruta Stuttgart-Strasbourg-Stuttgart-Salzburg-Innsbruck-Munchen-Stuttgart(cu facut Grossglockner cu tot... si facut sportiv bine.. + Gerlos alpenstrasse), cu orase, cu blocaje pe autostrazi ca am prins orele de varf cam mereu, cu distante lungi rulate cu peste 200km/h, dar mers legal pe toate dn-urile in A si DE si prin toate orasele am scos o medie de 5,3 l/100km. Probata de calculul clasic la toate alimentarile la pompa(ca la inceput nu prea imi venea sa cred ce arata cb-ul...). Ma gandesc ce medie aveam daca mergeam mai la consum.. cu maxim 140-160km/h pe autostrazi si linistit si cuminte in rest... Daca mergeam cu un benzinar asemenator ca performante in acelasi stil nu cred ca vedeam o medie sub 11-12l/100km()... Dpdv stabilitate este impecabila, la fel ca Mitsu, directia are acelasi feeling, masina este foarte brutala in reactii(are reprize incredibile si spre deosebire de alte dieseluri.. dureaza pana in limitare...) daca este calcata putin mai tare si e foarte blanda daca se merge in stil linistit. Si e vorba de versiunea break, care este semnificativ mai grea si mai putin sportiva decat sedanul.. Eu sunt iubitor al motoarelor pe benzina dar un 320d mi-ar place foarte mult.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mie Dec 22, 2010 10:49 pm

QUOTE (chacha @ Dec 22 2010, 08:09 PM) Ralliartul parca e vreo 25000 la oferta acum.
Oferta era pentru euro 4, anul acesta. Deci e gata. Preturile care le-am pus sunt de pe site si mi se par mari.
PaulT - si pe mine m-a impresionat motorul BMW-ului. Este incredibil cum au reusit sa mentina performanta cu un consum asa de redus. Aici din pacate Mitsu a ramas in urma. Motorul de pe Ralliart e super, dar e depasit tehnologic: consum foarte mare si mai ales interval de revizii incredibil de mic. Nu stiu daca mai exista masini actuale cu revizii si schimb ulei, filtre, etc. la 7500 km. Inclusiv masini de 300-400 CP. Mie personal nu-mi suna bine de loc acest interval de revizie. Este si greu sa te incadrezi in el: anul trecut am fost in concediu in Europa aproape 6000 km...

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Dec 22, 2010 11:03 pm

Orice motor pe benzina cu performanta ca a Ralliart-ului are un consum la fel de mare. Asta e problema cu benzinarele in general. Poti obtine consumuri relativ mici atata timp cat mergi calm si in anumite limite de viteza(nu cu motorizari mari..). La BMW si aerodinamica are un mare cuvant de spus. Si fantele de acces a aerului catre radiator se deschid cand si cat e nevoie pentru racire... Efficinent Dynamics nu e doar ceva ce suna frumos... Intervalul de revizie la Mitsu e pus probabil in ideea ca cine ia un Ralliart il ia sa il alerge bine de tot. Si chiar si asa este exagerat termenul de revizie. Eu sunt sigur ca la un rulaj " normal " si cu ulei de calitate(un ulei cu TBN mare asigura fara probleme si intervale de schimb de 20-30.000km..) nu ar fi nici o problema sa aiba intervalul de revizie 15.000km. Initial si Lancerul Clasic avea reviziile la intervale de 10.000km. Apoi, fara nici cea mai mica interventie de ordin tehnic asupra masinii s-a trecut la 15.000km... Cu 10.000km(stabiliti probabil pentru a te aduce mai des in service in perioada de garantie) erau sub marea majoritate a celorlalti producatori care aveau reviziile la minim 15.000km..

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 23, 2010 11:01 am

Avand in vedere ca e vorba de noul motor de 184 cai, la preturi apropiate, as alege fara urma de indoiala BMW-ul. Daca ar fi fost o diferenta de 10mii intre masinute, Ralliart-ul era mai interesant. Altfel, BMW-ul iti ofera senzatii sportive suficiente pentru drumurile ingrozitoare din Ro, plus costuri de exploatare mai mici (consum incomparabil mai mic, reviziile cadou etc.), dar si o valoare mare de revanzare sau, desi nu stiu daca asta conteaza pentru tine, imagine.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Dec 23, 2010 6:30 pm

Pe forum Mitsubishi, toti aleg BMW. Inclusiv eu.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 23, 2010 7:26 pm

Suntem niste mici tradatori de "neam" si "patrie". Adevarul e ca la preturi similare BMWul e irezistibil, desi si Mitsu are plusurile lui- tractiune integrala, putere...

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Joi Dec 23, 2010 10:34 pm

Va dau dreptate tuturor, dar ce fel arata Ralliartu'...
Eu va jur ca as fi in dilema, ca-s satul de seria 3. Deja mi-e lehamite.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Joi Dec 23, 2010 10:44 pm

Nu e vorba de tradare, ci de realism.Daca as fi avut de ales intre evo si m3, atunci ar fi fost alta discutie, dar a face o alegere de aproape 30000euro doar pentru ca esti fan Mitsubishi...
Dupa ce te dai jos dintr-un 320 iti dai seama ca nu prea sunt multe de comparat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori