Lancer Nou Vs. C5 Sh Vs. Accord Sh
QUOTE (las ruinas @ Nov 24 2010, 11:44 AM) Eu prin "avantaje" ma refeream si la alte lucruri decat garantia. Dar astea sunt diferite pentru fiecare in parte. De exemplu, pentru mine, mi se pare foarte complicat sa merg in Germania (desi am cu cine sa ma descurc acolo pentru ca a mai facut treeaba asta...), sa umblu dupa acte, import RAR, etc. E vorba de timp si disponibilitate.
Alte dezavantaje la SH: daca vrei masina relativ noua (cum e C5 si Accordul de care vorbeai) trebuie sa verifici cine o vinde. Putin probabil sa gasesti un particular care sa vanda o masina pe care a cumparat-o noua acum 1 an sau 2. Cine da 25000 euro pe o masina noua si o vinde imediat, cu pierdere mare? Doar daca a avut accidente sau probleme... Masinile de 1 sau 2 ani pe care le gasesti sunt in special de la reprezentante (ale angajatilor, demo-caruri) sau de la societati de inchiriere auto, etc. Nu spun ca daca sunt de la reprezentante trebuie neaparat sa fie proaste, doar ca trebuie grija mare cu particularii. Exceptiile cu "batranica care a murit" sau cu "mutatul", sau cu "schimbarea modului de viata" al proprietarului sunt cam abureli.
Iar in ce priveste garantia la SH, vezi daca e acoperita si in tara, pentru ca nu vei merge pentru fiecare problema in Germania la dealerul respectiv (eventual cu masina tractata...). Plus conditiile de garantie: de obicei e vorba tot de Service-uri autorizate, deci tot la reprezentanta ajungi.
Ce spui tu se aplica la oameni care pleaca in Germania sa isi iau masina fara sa se intereseze inainte ce si cum. Noi am luat un Mercedes S 500 din Germania cu 95000 euro, avea 7000 km si era vechi de un an. Noua fusese 130000 euro. Fusese al unui director de la un dealer Mercedes, cu dotari mai speciale, exista masina pe mobile.de, dar nu puteai sa o rezervi. Masina a avut garantie, era brici, merge si acum ok. Si faza cu masina lovita, merita cateodata, avem si un E 280 CDI care era atins pe partea dreapta si s-a facut usor fara probleme. L-am luat la 80000 km in 2007 (masina e din 2006) si acum are 270000 km. Probleme nu a avut, s-au schimbat doar consumabile si turbina pe la 250000 km (consumabile insemnand si amortizoarele). Si mai sunt multe masini luate din Germania de colegul meu si de prietenul lui care cu asa ceva se ocupa. Insa nu sunt luate de la particulari, doar de la dealeri. Nici o masina luata din Germania pe care o stiu eu, si sunt destule, nu a avut probleme, sau sa spunem probleme grave care sa coste mult. Culmea in schimb un X3 luat din Romania, preluare de leasing, a costat cam 100 milioane sa ii faca motorul sa mearga bine, asta pe la 70000 km. Insa nu mai avea garantie si masina a stat cel putin un an fara sa o miste nimeni.
Alte dezavantaje la SH: daca vrei masina relativ noua (cum e C5 si Accordul de care vorbeai) trebuie sa verifici cine o vinde. Putin probabil sa gasesti un particular care sa vanda o masina pe care a cumparat-o noua acum 1 an sau 2. Cine da 25000 euro pe o masina noua si o vinde imediat, cu pierdere mare? Doar daca a avut accidente sau probleme... Masinile de 1 sau 2 ani pe care le gasesti sunt in special de la reprezentante (ale angajatilor, demo-caruri) sau de la societati de inchiriere auto, etc. Nu spun ca daca sunt de la reprezentante trebuie neaparat sa fie proaste, doar ca trebuie grija mare cu particularii. Exceptiile cu "batranica care a murit" sau cu "mutatul", sau cu "schimbarea modului de viata" al proprietarului sunt cam abureli.
Iar in ce priveste garantia la SH, vezi daca e acoperita si in tara, pentru ca nu vei merge pentru fiecare problema in Germania la dealerul respectiv (eventual cu masina tractata...). Plus conditiile de garantie: de obicei e vorba tot de Service-uri autorizate, deci tot la reprezentanta ajungi.
Ce spui tu se aplica la oameni care pleaca in Germania sa isi iau masina fara sa se intereseze inainte ce si cum. Noi am luat un Mercedes S 500 din Germania cu 95000 euro, avea 7000 km si era vechi de un an. Noua fusese 130000 euro. Fusese al unui director de la un dealer Mercedes, cu dotari mai speciale, exista masina pe mobile.de, dar nu puteai sa o rezervi. Masina a avut garantie, era brici, merge si acum ok. Si faza cu masina lovita, merita cateodata, avem si un E 280 CDI care era atins pe partea dreapta si s-a facut usor fara probleme. L-am luat la 80000 km in 2007 (masina e din 2006) si acum are 270000 km. Probleme nu a avut, s-au schimbat doar consumabile si turbina pe la 250000 km (consumabile insemnand si amortizoarele). Si mai sunt multe masini luate din Germania de colegul meu si de prietenul lui care cu asa ceva se ocupa. Insa nu sunt luate de la particulari, doar de la dealeri. Nici o masina luata din Germania pe care o stiu eu, si sunt destule, nu a avut probleme, sau sa spunem probleme grave care sa coste mult. Culmea in schimb un X3 luat din Romania, preluare de leasing, a costat cam 100 milioane sa ii faca motorul sa mearga bine, asta pe la 70000 km. Insa nu mai avea garantie si masina a stat cel putin un an fara sa o miste nimeni.
Daca intra Honda Accord in schema, poti sa uiti de celelalte doua.
Poti sa schimbi si titlul in :Imi cumpar Accord:)
Dar sa nu te gandesti la impozite, pentru ca 2dor are dreptate - cine stie ce modificari legislative mai apar.
Oricum, daca intri in segmentul mediu, mai este si Mazda 6.
Revenind la Citroen, chiar azi de dimineata am mers mult in spatele unuia gri, proaspat spalat. Arata intr-un mare fel, chiar daca are spatele cam strans, asemanator cu al BMW-ului 3. Chiar am observat ca atragea priviri.
In rond la Piata Presei a blocat putin intersectia si, ajungand in dreptul lui am vazut si proprietarul...55-60 ani.
Asta cred ca este segmentul reprezentativ al cumparatorului de c5.
Poti sa schimbi si titlul in :Imi cumpar Accord:)
Dar sa nu te gandesti la impozite, pentru ca 2dor are dreptate - cine stie ce modificari legislative mai apar.
Oricum, daca intri in segmentul mediu, mai este si Mazda 6.
Revenind la Citroen, chiar azi de dimineata am mers mult in spatele unuia gri, proaspat spalat. Arata intr-un mare fel, chiar daca are spatele cam strans, asemanator cu al BMW-ului 3. Chiar am observat ca atragea priviri.
In rond la Piata Presei a blocat putin intersectia si, ajungand in dreptul lui am vazut si proprietarul...55-60 ani.
Asta cred ca este segmentul reprezentativ al cumparatorului de c5.
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
Frana puternica din partea guvernulusi pentru masinile sh incepand de anul viitor: http://www.newsmonster.ro/Laszlo-Borbel ... le-masinii.
Chiar si pt Euro 5. Si Accord-ul mai e si 2.2!!! Shit! Plus ca din ce am vazut pe mobile.de nici C5 si nici Accord-ul cu vechime de 1, maxim 2 ani nu sunt prea ieftine. Cu taxe cred ca le aduci aproape de valoarea de noi.
Parca vad ca incep sa iau in calcul o Jetta cu 1.4 TSI de 160 CP. Lancer-ul ramane inca in joc. Stie cineva cum se comporta filtrul de particule la 1.8 di-D? Din ce am mai citit asta e cosmarul diesel-urilor moderne, cu Euro 5.
Chiar si pt Euro 5. Si Accord-ul mai e si 2.2!!! Shit! Plus ca din ce am vazut pe mobile.de nici C5 si nici Accord-ul cu vechime de 1, maxim 2 ani nu sunt prea ieftine. Cu taxe cred ca le aduci aproape de valoarea de noi.
Parca vad ca incep sa iau in calcul o Jetta cu 1.4 TSI de 160 CP. Lancer-ul ramane inca in joc. Stie cineva cum se comporta filtrul de particule la 1.8 di-D? Din ce am mai citit asta e cosmarul diesel-urilor moderne, cu Euro 5.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori