Lancer Nou Vs. C5 Sh Vs. Accord Sh

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Dum Mar 06, 2011 2:37 pm

QUOTE (chacha @ Mar 5 2011, 12:12 AM) ... iar legat de VW se apropie daca VW e chel si Lancerul e full...

Vedeti ca s-a cam schimbat treaba cu noua Jetta. Nivelul de preturi e mai mic decat anterior iar modelul e nou si nu mai vine asa chel...

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Mar 06, 2011 4:22 pm

de curiozitate: oricum nu iau nici Jetta nici Lancer anul asta: poti sa pui o paralele Jetta-Lancer: motorizare, dotari, pret asemanator sa vedem ce ofera fiecare. E chiar interesant de vazut. Mersi.

PS> Pentru mine, Jetta (ultimele 2 generatii) ramane un fel de Golf Sedan (sau cum este varianta turceasca la Clio: Clio Symbol).

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Dum Mar 06, 2011 4:23 pm

Pe lista au ramas :
- noua Jetta cu motorul de 1.4 TSI (140 sau 160 cp, in orice caz, sa aiba si compresor si turbina, nu doar turbo), deocamdata nu e in oferta pt RO
- Skoda Octavia (in extremis, doar daca apare si ea cu 1.4 TSI mai potent decat cel de 122 si diferenta intre ea si Jetta e destul de mare cat sa compenseze banalitatea modelului)
- Honda Accord 2.2 i-ctdi doar in varianta SH

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Dum Mar 06, 2011 4:50 pm

QUOTE (PaulT @ Mar 5 2011, 08:14 PM) Fara suparare, dar multe din lucrurile pe care le-ai scris legate de rularea cu Lancer sunt din categoria "n-am stiut.." ca si modalitatea de activare/dezactivare a ESP. Ca simplu exemplu faptul ca vroiai performanta de la un diesel tinandu-l in 4000rpm. Am condus si Colt 1.5(fara resoftare, dar la un aspirat mic diferenta(doar din resoftare, fara alte schimbari) este extrem de mica si tinde sa se simta doar printr-un raspuns mai bun la pedala in ture putine si cam atat) si Lancer 1.8 did, iar diferenta de reprize este destul de mare as zice. Eu personal oricand prefer benzina in fata dieselului, dar in cazul acesta, vorbind strict de dinamica 1.8did este mult peste 1.5 aspirat benzina. Comparatia cu Skoda nu isi are rostul, pe bune... VW intr-adevar cel putin ca ambianta interioara este peste Lancer, dar cel mai ieftin 2.0tdi este 25.700EUR fata de 19.800EUR 1.8did. Si, sa nu uitam de problemele tehnice pe care le au destul de multe 2.0tdi...

Ok, fara suparare, recunosc ca avand Lancer-ul doar pt cateva zile nu m-am apucat sa rasfoiesc manualul de utilizare (de asta nici nu m-am legat de functiile CB sau cruise control). In afara de asta, intr-adevar n-am stiut de plasticul negru dur si ieftin, de cotiera care e pusa doar sa umple golul dintre scaune, de mocheta din portbagaj aruncata acolo ca un pres la usa de intrare. Sunt detalii care pentru unii n-au nici o semnificatie in fata design-ului exterior sau a imaginii sportive (overrated dupa parerea mea) pe care si-au facut-o despre Lancer. Dar pentru unii ca mine, trecuti putin de 30 de ani si insurati incep sa cantareasca astfel de amanunte. Masina-aspirator de femei nu mai e chiar idealul meu in viata.

Despre dinamica masinii: mai intai n-am zis ca am tinut-o numai in 4000 rpm, am zis ca am ajuns prin zona aia, adica n-am schimbat la indicatiile CB. Motorul asta de 1.8 di-d cere ceva mai multe turatii decat un diesel gen hdi, dci, tdi. Se conduce bine undeva intre diesel si benzina, si asta o zic cam toti cei care l-au testat. Faptul ca are o dinamica mai buna decat Colt-ul nu e datorat numai motorului, mai mult trenului de rulare, coeficientului aerodinamic, amapatamentului, suspensiei multi-link pe spate. Resoftarea Colt-ului nu l-a transformat in CZT, dar sigur lasa in urma Lancer-ul, cel putin in intervalul 0-100 km/h. Dupa asta rezistenta la inaintare si forma de frigider a Colt-ului incep probabil sa-si spuna cuvantul.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Mar 08, 2011 11:55 am

Activarea sau dezactivarea ESP se face identic la orice masina dotata cu asa ceva. E necesara o apasare lunga in ideea de a se evita o decuplare accidentala. Plasticul este destul de slab calitativ intr-adevar(nu l-as numi chiar ieftin dar se putea si mai bine, clar) iar multitudinea de butoane nici pe mine nu ma incanta(calitatea interiorului + linia clasica si simpla m-au facut si pe mine sa aleg Lancer IX in detrimentul celui nou in 2008 ). Si eu sunt trecut de 30 de ani... Cotiera stock este in acelasi gen cam la toate japonezele cu care am mers, iar la drum lung este foarte comoda si isi face treaba foarte bine. Nu este facuta sa stai cu cotul pe ea si sa ajungi la schimbator. Cu imaginea sportiva overrated sunt perfect de acord.. Lancer este o masina absolut normala, cu ceva plusuri la capitolul directie si stabilitate fata de unele concurente.. Dar sport este EVO...
La capitolul performante m-am referit in principal la reprize, nu la demaraj 0-100km/h. Referitor la subvirare, este si ea normala in cazul unei masini cu tractiune fata si cuplu de 300Nm.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mar Mar 08, 2011 3:48 pm

Eu la Colt am ESP, dar fara posibilitatea de a-l dezactiva din buton.
In sfarsit ma impresioneaza si Lancer-ul cu ceva: consumul. Am scos un incredibil 3,6% in extraurban si 4,8 mixt cu traversarea Bucurestiului de la un capat la altul (Berceni-Chitila) la ora 8 dimineata (respectiv 4,4% mixt la intoarcere, la ora 16.00). Jos palaria! Colt-ul meu nu viseaza nici in cele mai ero(t)ice vise asa ceva !

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Mar 08, 2011 9:09 pm

3.6?
Cum Maica Supararii ai scos asa ceva ?

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mar Iul 12, 2011 10:35 pm

o parere.
din cele enumerate de tine Honda si Mits stau cel mai bine la fiabilitate.
ramane la latitudinea ta daca vrei sa faci un usor compromis la sectiunea fiabilitate/finisare ptr o masina germana. Masinile germane vin de obicei mai dotate si finisate mai bine la interior.
accordul este de departe castigatorul per total.
daca vrei putere si alte treburi tre sa te uiti deja la alte modele, mai scumpe.
bafta

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Mie Iul 13, 2011 8:28 pm

Si eu as merge tot pe Accord.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 02, 2012 10:48 am

Salut.

Pana la urma ce ai ales? Ce masina ti ai luat?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori