Lancer Nou Vs. C5 Sh Vs. Accord Sh

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mar Noi 23, 2010 10:43 am

Treaba asta cu masinile frantuzesti care te lasa in strada "de la un bec ars", etc. e mult prea generala si fara justificare. Eu am C4 de 5 ani, fara probleme. Nu cred ca e bine sa-ti iei masina bazat pe idei preconcepute. Fa test drive cu amandoua masinile, vezi ce oferte ai, inclusiv in ce priveste garantia, service-ul, etc.
Partea cu masinile pentru Romania sau pentru vestul Europei e mult discutabila. Daca vrei sa eviti posibilitatea teoretica a cumpararii unei masini noi provenite dintr-un eventual lot cu probleme si vandute cu discounturi in tara, ia-ti masina pe comanda. Eu asa am facut cu C4; am asteptat cateva luni, dar am stiut exact cand a intrat in fabricatie si am pus pe ea exact ce am vrut...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 23, 2010 12:18 pm

Daca totusi vrei o masina mare, sedan si fiabila, eventual sh din DE, de ce nu te uiti si la o Honda Accord 2.2i-ctdi, noul model?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Noi 23, 2010 12:28 pm

Daca ambele masini ar fi noi, as lua clar C5 (deja am mai imbatranit ). Ar fi noua, garantie, etc.... stresul cu "becul ars" nu m-ar afecta. Legat de C4, totusi, nu a fost un model reusit ca si fiabilitate, sa ne uitam totusi pe forumul lor. Ca exista si proprietari cu C4 care nu au avut probleme, e normal...altfel Citroen era falimentata de mult timp cu criza asta. Insa, oricum mi se pare mare procentul de C4 cu probleme, la ce am vazut pe forumul lor. De aceea, cand e vorba de un C5 SH, as avea niste reticente.

Sunt de acord ca e alta clasa, alt confort, blah, blah, blah...dar e SH si e de la marca care nu e recunoscuta ca fiind cea mai fiabila (nu ma iau dupa povesti, ci dupa jurnalele de bord de pe citroen forum).

Lancer are unele bube care, trecand peste comoditate si orgoliu, se pot rezolva cu cateva sute de euro bune: antifonare (exista dynamat, vezi jurnalul de bord a lui Cix care a explicat exemplar cum l-a aplicat) si vopsea "ecologica" (folie transparenta pe capota, oglinzi si praguri). Si o parte din probleme lui Lancer dispar. Pana la urma, important e ca Lancer nu are probleme de fiabilitate tehnica (motorizare, electrica, etc..).

Totusi, si C5-ul e tentant, insa pana la urma este SH

Your choice...

offtopic: am editat titlul topicului, cred ca e mai relevant cel nou.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 23, 2010 12:37 pm

Daca tot vorbim de fiabilitate, motorul nou de pe Lancer inca nu si-a dovedit 100% fiabilitatea, desi sunt convins ca nu va avea probleme.

Iar referitor la C4, am auzit o teorie nu foarte credibila, conform careia modelele in 5 usi au fost mai fiabile decat Coupe-urile. Pana la urma, cred ca e si o chestie de noroc. Am un prieten cu un C4 2.0hdi de vreo 4 ani, fara niciun fel de probleme pana in prezent, dar si unul cu un Coupe plin de mici bug-uri, mai ales electrice, plus hayonul care trancane.

Dar, sa revenim la C5.

De ce nu incerci sa iti centralizezi toate ideile intr-un singur mesaj? - Considera asta avertisment pentru post hunting - andrei

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Noi 23, 2010 7:16 pm

[/quote] las ruinas
Nu contest faptul am idei preconcepute in ceea ce priveste marca citroen... este vorba de increderea pe care ti-o transmite producatorul, rating-urile acordate de cei ce au detinut si detin masina respectiva si multe alte informatii. Toate astea au construit imaginea marcii, asa cum s-a cladit si imaginea Mitsubishi.
Este normal sa fiu influentat de ce spune lumea.
Am spus si mai sus, daca ar fi sa fac un test drive, sunt convins ca m-ar convinge c5-ul. I l-as recomanda tatalui meu, care este fan ford, dar nu l-as alege pentru mine.

Bafta cocolino, orice alegere vei face.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Noi 23, 2010 8:57 pm

peugeut...am eu una de serviciu ...cu cat creste numarul de km cu atat tremuatul de la pornire si mai ales oprire creste in intensitate, daca o calci in viraje cam fuge de spate , troncane, bate , plasticele s-au lasat , ...dar motorul este o splendoare asta nu are absolut nimic , ceea ce confirma faptul ca poate cele mai bune si fiabile motoare ,ca doar daia colaboreaza BMW cu ei, le au cei de la peugeut. pacat ca ce este in jurul motorului nu este la fel de bine construit .

cu siguranta si citroen are motoare bune si fiabile - ca doar sunt acelasi grup parca - , dar nu am incredere in restul masinii. am testat masina si este f bine antifonata ...are multe butoane si un interior elegant si turometre faine , dar tot lancer aleg (daca era mai bine antifonata si un bord mai pe masura aspectului rupea gura targului de tot . spatiu interior la citroen lasa mult de dorit .

acum tu alegi in functie de gustul tau ....bafta

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mie Noi 24, 2010 9:14 am

Mergi pe Lancer nou. Ai o multime de avantaje comparativ cu second-hand.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mie Noi 24, 2010 9:28 am

Multumesc tuturor pentru sfaturi! Am toata iarna la dispozitie sa culeg informatii, sa fac teste, etc...In ecuatie a intrat mai nou si Accord 2.2i-dtec, tot in varianta sh din DE. Am vazut ca mai nou are 150 CP, tot mi se pare prea putin dintr-un motor de 2200, dar e mai acceptabil decat 140 cat avea inainte. Nu mi-e teama de un sh din Germania, am acolo un prieten care poate umbla cu mine si stie limba ca sa poate discuta cu dealerii, desi eu sper sa gasesc ceva direct de la persoana fizica. Pe garantia unei masini noi din Ro nu dau 2 bani, indiferent ce problema apare utilizatorul e de vina pentru exploatare necorespunzatoare. Faptul ca masinile produse pentru a fi exportate in Germania sunt mai bune nu e doar placebo. Nici un producator nu risca sa-si faca o imagine proasta sau sa piarda o piata auto ca DE. Am cumparat in 2000 un Peugeot de acolo, fabricat in 1997, cu 100 000 km fugiti. Si in ziua de azi masina aia merge impecabil, are 500 000 km, vopseaua pe ea arata ca noua. Eu am vandut-o acum 3 ani si tipul imi multumeste de fiecare data cand ne intalnim. Am comparat-o de multe ori cu alte modele similare cumparate de noi din Ro. care aratau mult mai rau desi erau mai noi cu 3-4 ani (tapiterie si materiale folosite la interior mai slabe, vopsea matuita, probleme tehnice ).
P.S : se poate reedita titlul topicului in Lancer nou vs. C5 Sh vs. Accord Sh?


QUOTE (las ruinas @ Nov 24 2010, 09:14 AM) Mergi pe Lancer nou. Ai o multime de avantaje comparativ cu second-hand.


E adevarat in principiu, dar in realitate mai putin. Cu Colt-ul nu am apelat niciodata la garantie in cei 3 ani, nu am avut nevoie de tractare....singurul "avantaj" al garantiei a fost ca am platit reviziile la pret triplu la reprezentanta.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Noi 24, 2010 11:15 am

Nu am condus nici C5 si nici Accord, doar Lancer. Per total C5 se spune ca e o super masina, iar suspensia pneumatica este printre cele mai tari existente.

Eu as alege C5 cu motor 2.0 HDI, in detrimentul lui Accord 2.2 diesel, pentru impozit. Stim ca se vor mari impozitele si ce este peste 1999 cmc va fi dureros. De ce sa aleg 2.2 cand pot alege 2.0 cu celeasi performante?

Oricum ambele si C5 si Accord nu au nici o legatura cu Lancer, si aici vorbim de confort si calitatea interiorului. Iar partea cu SH, tinand cont ca si SH-urile au garantie, in functie de cand le iei, nu poate spune nimeni ca domne o sa ai probleme.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mie Noi 24, 2010 11:44 am

Eu prin "avantaje" ma refeream si la alte lucruri decat garantia. Dar astea sunt diferite pentru fiecare in parte. De exemplu, pentru mine, mi se pare foarte complicat sa merg in Germania (desi am cu cine sa ma descurc acolo pentru ca a mai facut treeaba asta...), sa umblu dupa acte, import RAR, etc. E vorba de timp si disponibilitate.
Alte dezavantaje la SH: daca vrei masina relativ noua (cum e C5 si Accordul de care vorbeai) trebuie sa verifici cine o vinde. Putin probabil sa gasesti un particular care sa vanda o masina pe care a cumparat-o noua acum 1 an sau 2. Cine da 25000 euro pe o masina noua si o vinde imediat, cu pierdere mare? Doar daca a avut accidente sau probleme... Masinile de 1 sau 2 ani pe care le gasesti sunt in special de la reprezentante (ale angajatilor, demo-caruri) sau de la societati de inchiriere auto, etc. Nu spun ca daca sunt de la reprezentante trebuie neaparat sa fie proaste, doar ca trebuie grija mare cu particularii. Exceptiile cu "batranica care a murit" sau cu "mutatul", sau cu "schimbarea modului de viata" al proprietarului sunt cam abureli.
Iar in ce priveste garantia la SH, vezi daca e acoperita si in tara, pentru ca nu vei merge pentru fiecare problema in Germania la dealerul respectiv (eventual cu masina tractata...). Plus conditiile de garantie: de obicei e vorba tot de Service-uri autorizate, deci tot la reprezentanta ajungi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori