Lancer 1.8 D-id Vs Cruze 2.0d

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
AndreiGabur
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 30, 2010 12:09 pm

Mesaj de AndreiGabur » Sâm Oct 30, 2010 12:17 pm

Salutare tuturor. Vreau sa-mi schimb si eu actualul Golf IV (1.4 din 2001), si m-am orientat momentan catre un Mitsubishi Lancer 1.8 Diesel 150 de cai, varianta Invite (la 16.500 + 3 tichete remat, daca ma grabesc pana la 15 noiembrie) sau catre un Chevrolet Cruze 2.0 Diesel 150 de cai, varianta LT ( mai bine echipata la 14.500 + 3 tichete remat). Ce ziceti, se merita diferenta de 2 mii de euro chiar daca Lancerul este mai slab dotat (si daca conform fisei tehnice prinde suta in 9.9s, fata de 8,7 la cruze) ? Astept pareri.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 30, 2010 12:49 pm

Ce inseamna mai slab dotat?
http://www.mitsubishi-motors.ro/index.p ... 5&action=2

Mi-e lene sa ma uit la dotarile Cruze-ului, dar nu stiu ce ti-ar putea lipsi daca alegi Lancer... clima, ESP, jante aluminiu, cruise control, baterie completa airbaguri, mp3 aux 6 boxe si comenzi pe volan, 4 geamuri electrice, senzori ploaie/lumina, pachet partial piele.

Iar cele doua motoare nu se compara, imi pare rau sa o spun. 2.0ul facut de VM Motori e unul dintre cele mai slabe propulsoare din clasa sa... ca senzatii oferite, curba cuplu etc., pe cand noul 1.8 Mitsu e un diesel de ultima generatie, laudat de orice revista de specialitate pentru dinamica si silentiozitate.

Cruze e o masina ok, insa de buget, mai apropiat de un Renault Fluence, daca vrei. Daca vrei ceva cu adevarat special, Lancer nu te va dezamagi.

PS Sa nu uitam si de suspensia spate ''moderna'' a Cruze-ului, cu bara semirigida.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Oct 30, 2010 1:30 pm

Eu am auzit cam de rau de Cruze ca sa fiu sincer. SUnt si ceva jurnale de bord pe softpedia unde se plangeau de probleme si de plasticuri foarte proaste care se zgarie, rup usor ceea ce face interiorul sa arate a masina foarte uzata. Plus alte probleme tehnice, plus instabilitatea dezastruoasa fara ESP activat. Ma rog, sunt parerile proprietarilor, mai da un Google.

Legat de Lancer, exceptand poate bordul sumbru si simplu (nu arata a plin de butoane ca la Cruze) si de antifonare, nu stiu ce alte probleme reale s-ar gasi. Plus ca motorul de 1.8 pare un real succes conform tuturor testelor de pana acum.

Bafta in alegere...

offtopic: ti-am editat titlul si am mutat topicul unde ii este locul. Putin mai atent pe viitor, te rog...

Avatar utilizator
AndreiGabur
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 30, 2010 12:09 pm

Mesaj de AndreiGabur » Sâm Oct 30, 2010 2:32 pm

Ms. Deci pana acuma inteleg ca se merita . Cand ziceam mai slab dotat ma refeream la ca Cruze e inclus si sistemul de navigatie (care din pacate insa nu cuprinde si harta Romaniei) si interiorul arata putin mai bine. Ieri am fost la un test drive cu un Cruze, insa nu il aveau decat 1.6 benzina. Luni ma duc si cu un Lancer, care din fericire au motorizarea 1.8 Diesel Invite (este sportback insa, nu sedan, dar nu cred ca sunt diferente notabile la un test-drive). Momentan Golfu meu are undeva la 80 de cai, deci cred ca o sa simt o diferenta

PS: Nu am fost atent si am crezut ca nu are senzori de ploaie. Cruze are si senzori de parcare, insa din cauza lor cand am terminat testdrive-ul am parcat la jumatate de metru de bordura, ca tipau de parca lovisem ceva Deci nu cred ca sunt esentiali.

PS2: Cum sta cu costurile de revizie? Adica cam cat e in medie uleiul, filtrele, palcutele de frana..si alte consumabile? Ca in magazin nu am vazut expuse ca sa "citesc" pretul.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 30, 2010 2:48 pm

La Lancer e posibil sa primesti cadou senzori de parcare... ii taiem si pe aia de pe lista sau ii adaugam, de fapt. Taiem si navigatia de la Cruze, daca tot zici ca nu are harti.

Eu cred ca se va simti BINE DE TOT diferenta intre cele doua, chiar daca vii de pe un Golf de 80cp.

Revin imediat cu costurile reviziilor pentru motorul diesel 1.8 (desi pentru ASX, dar nu cred ca ar trebuie sa fie diferente notabile).

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Oct 30, 2010 5:19 pm

La capitolul navigatie.. un PNA costa minim 250-300RON si face mai multe decat un navigator integrat.. Sa nu mai vorbim de harti/update-uri/ avertizari camere si flexibilitate in folosirea oricarui soft.. Referitor la motorizari, chiar nu exista vreo legatura intre 1.8 di-d livrat la Mitsu si 2.0d de pe Cruze. Dpdv stabilitate(suspensia....), raspuns directie, dinamica, la fel. E ca si cum ai avea de ales intre versiunea de top a unui model incadrat in segmentul budget si o versiune mai entry a unei masini plasata mai sus... Sau ca si cum ai alege intre a plati niste gadgeturi in defavoarea unor performante ce tin de ceea ce caracterizeaza o masina ca fiind masina. Oricum, dupa ce vei face teste cu ambele, vei vedea singur. Motorul de 1.8 diesel, de la Mitsu mi-a placut extrem de mult la testul facut pe asx. Si mie imi plac benzinarele...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 30, 2010 7:30 pm

Repet, ce e ''entry'' la o masina dotata cu (repet): clima, ESP, jante aluminiu, cruise control, baterie completa airbaguri, mp3 aux 6 boxe si comenzi pe volan, 4 geamuri electrice, senzori ploaie/lumina, pachet partial piele si altele?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Oct 30, 2010 7:57 pm

Pai nu prea e nimic... Desi este primul nivel de echipare pentru motorizarea 1.8 did are absolut tot ce ii trebuie. Peste el mai sunt insa doua niveluri de echipare. Deci, este nivelul entry(daca e entry nu inseamna ca nu are nimic pus, o multime de marci ofera in pachetul de baza mai mult decat au altele la ultimul nivel..) .. Ca este extrem de bogat acest nivel este alta poveste.

Avatar utilizator
AndreiGabur
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 30, 2010 12:09 pm

Mesaj de AndreiGabur » Sâm Oct 30, 2010 9:15 pm

Da, observ ca in ciuda faptului ca e entry level-ul pentru motorina e destul de bine dotat, adica inclusiv cruise control care nu prea e inclusa nicaieri la entry. Bine, la Lancer am vazut ca exista si varianta Inform la motoarele mai slabe, si de accea entry-ul de la 1.8 diesel nu e chiar entry.

@the1: astept cu nerabdare. Nu am reusit sa vad nicaieri o lista de costuri. Initial ma gandeam sa iau o "nemtoaica" cu ceva km facuti (30-50.000) de la ia de acasa, gen 320, C200 sau A4, dar acolo am vazut ca sunt cam mari costurile de intretinere si sper ca la mitsubishi sunt ceva mai mici.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 30, 2010 9:28 pm

Iata costurile estimative ale reviziilor:



PS Pentru ASX, dar nu cred ca ar trebuie sa fie diferente notabile

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori