Lancer Ralliart Sedan Vs. Honda Accord 2.4i Mt

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Sâm Aug 07, 2010 8:59 pm

La Honda am pus varianta cu cutie manuala deoarece este mult mai sportiva decit cea cu cutie automata (de exemplu acceleratia 0-100 se face in 7.8 la manuala si 9.5 la automata...).
Amindoua au 4 usi, portbagaj suficient. Mitsu e mai sportiv, are tractiune 4x4 si cutie SST. Honda contraataca cu un interior calitativ mai bun, multiple accesorii (practic e super dotata cu tot ce vrei in varianta "Executive"), un spatiu interior mai mare si mai confortabil.
Amindoua arata bine.
Mitsu e sub 2000cmc, dar Honda e Euro 5.
Ce ati alege?

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Sâm Aug 07, 2010 11:25 pm

Interesant versus. Mitsubishi " pt pilotul din tine " si Accordul mai de batranei asa Depinde ce vrei sa faci cu masina. Am mers cu amblele. La Mitsubishi m-a impresionat cat de versatila este masina, chiar datorita cutiei mentionate de tine. Pisicuta sau bestie, functie de cat de tare apesi pedala de acceleratie. In viziunea mea, Honda e mai eleganta, atat exterior cat si interior. Mitsubishi e mai spartana, sa zicem, da' fuge, nu gluma . Oricum nu ti-ai aleas bine versus-ul. Intre pe un forum mitsu si intrebi ce parere avem de X in comparatie cu BABY-EVO. Eu unul as merge pe varianta Ralliart. Cel putin cea de-a doua varianta de echipare cu navigatie si sistem audio Rokford-Fosgate + piele se apropie destul de mult de dotarile Honda. La nivel audio le si depaseste. Mult succes in a gasi varianta optima pentru tine.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Sâm Aug 07, 2010 11:37 pm

Multumesc pentru raspuns. E normal sa fie subiectivitate pe un forum Mitsu in favoarea acestuia, dar citind alte comparatii am ramas surprins de faptul ca multi posesori de Mitsubishi preferau alte masini (vezi Octavia, Scirrocco, etc).
Comparatia nu e doar teoretica ci probabil se va concretiza in viitoarea mea masina (daca nu aleg un BMW 330xi SH, dar asta s-a discutat pe alt topic...).
Deocamdata inclin spre Mitsubishi, pentru partea sportiva, evident. Un test drive cu cele doua masini m-ar lamuri, dar din pacate cei de la Cluj nu fac test drive cu Ralliart. Voi merge cu Accordul si ma voi baza pe impresiile de la voi pentru Ralliart!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Aug 09, 2010 12:21 pm

Eu as alege Ralliart ca masina noua, cu toate ca Honda e superba. Dar SH as alege clar un 330xi, sau 335xi (sau i ). Mai exista si optiunea unui seria 5 SH care se poate lua in bani buni, si atunci deja vorbim de alt confort.

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Joi Aug 12, 2010 7:10 pm

mai degraba civicul e in clasa cu lancerul . eu vad comparatia asa civic type r vs lancer ralliart. accordul deja e in alta clasa . e vb de preferintele tale, vrei o masina soft , civilizata, finisaje superioare, dotari mai bune alegi accordul , vrei o masina sport mergi pe ralliart. parerea mea

Avatar utilizator
Tero
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 14, 2010 11:40 pm

Mesaj de Tero » Lun Aug 16, 2010 2:44 pm

ca ai adus vorba de scirocco, sunt sigur ca nici 2.0 tfsi nu`i ajunge la glezne ralliart`ului, cat despre honda ... mie sincer nu mi se pare ca bate mitsu, daca vrei cu adevarat ceva mai exclusivist ia-ti varianta cu scaune recaro din piele si navigatie(daca vrei un bord mai animat), cat despre skoda rs.. masinutza fuge dar ca tinuta de drum si performante iarasi nu este peste ralliart care detine 240 de iepe nesatisfacute 4x4 si in final sa zic si despre type r.. ar fi din punctul meu de vedere marea dezamagire a celor de la honda as prefera un corsa/astra opc in locul ei, eu o vad ca o masina nereusita, prea mult "stargate" pentru o masina atat de comuna.

In concluzie ralliar`ul ar fi varianta cea mai buna, mai ales avand in vedere pretul de 24000eur si motorul 1997cmc. alege cu grija, bafta !

@2dor 335 fie e el i xi d xd are 2997 cmc, ceea ce inseamna 24mil/an impozit. merita ? ca nici xi si nici xd nu sunt mult mai presus decat ralliart, chiar daca au 60cp in +, decat la confort .. n-o sa compari o autohtona japoneza cu un bmw de clasa medie, ca si cum nici la clasa lux nu v-a fi bmw niciodata peste lexus/infinity

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Aug 16, 2010 4:38 pm

Dar nici ca masina de zi cu zi nu compari 335 cu Ralliart. Imi pare rau dar Ralliart e o caruta. Omul e in dubii cu Honda Accord sau Mitsubishi Ralliart. Deci intre o masina eleganta si una sport exista o cale de mijloc cu un BMW 330 sau 335 xi. Si din moment ce a spus ca are ca alternativa second un BMW 330xi, cred ca isi permite impozitul.

Ce inseamna ca 335xi nu e mai presus decat un Ralliart? Te duci la raliu? Faci drifturi cu masina? Sunt de acord cu o masina puternica dar si confortabila in acelasi timp, iar eu cred ca Ralliart e doar puternica. BMW este si puternica, si confortabila.

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Lun Aug 16, 2010 6:58 pm

Ma bucur ca se animeaza topicul! Prea a stagnat...
Asa e, nu imi trebuie masina pentru drifturi. Vreau o masina sport, dar care sa ma poata duce si cu cei doi copii in vacanta. Dar pe care sa o coduc si singur (in modul "sport", evident!).
Masinile cu doua usi (Scirocco, Astra OPC, etc) sunt scoase din discutie.
Nu stiu daca Lancerul nu este totusi in clasa "mai sus" decat Civicul. Mie asa mi se pare.
In ce priveste Ralliartul, nu ma prea atrage varianta mai scumpa. Scaunele sunt de piele, dar nu sunt Recaro si nu au ventilatie. Sistemul audio nu ma pasioneaza (prefer sa ascult motorul, rar de tot radioul, aproape niciodata CD-uri). Ramine bluetoothul, accesul fara cheie si navigatia. Nu stiu daca merita peste 4000 euro! Si in plus are si portbagajul mai mic din cauza subwooferului...

Avatar utilizator
Tero
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 14, 2010 11:40 pm

Mesaj de Tero » Lun Aug 16, 2010 10:38 pm

exista varianta cu scaune recaro scoica din piele sau scaunele lui cu piele, cat despre ventilatia in scaune, la aceasta clasa nu cred ca vei gasi, sistemul audio este optional si costa 800eur din cate stiu, cat despre motor, taxele si asigurarile pentru un <2l sunt rezonabile, deja cand ai depasit incep sa te arda cum si pe unde pot si de la un 200-300eur/an fara casco ajungi sa dai 1000eur pe rca si impozit, aici ramane sa decizi tu daca e rentabil. Accordul este o masina buna am condus una din 2008 varianta cu piele navi manuala si 180cp benzina 2.2l, este chiar foarte confortabila destul de fasneata dar eu as merge tot pe rally art sau de ce nu Lancer de 2 litri cu aceleasi optionale

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mar Aug 17, 2010 5:43 pm

Eu nu am vazut scaune de piele doar pe internet la varianta pentru State. La noi exista doua variante A14, care are scaune fata tip sport cu tapiterie Ralliart, respectiv GS A15 care are scaune cu tapiterie din piele cu incalzire pentru locurile din fata.
Am vazut ambele versiuni in show-room.
Daca e vorba de Lancer, merg doar pe Ralliart!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori