Lancer 1,5 Vs Octavia 1,2 Tsi / Lancer 1,8 Vs O2 1,4 Tsi

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
gozy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 02, 2010 8:58 pm

Mesaj de gozy » Lun Iun 14, 2010 8:16 pm

Multumesc inca o data pentru sfaturi. M-am decis pentru Lancer 1,5. Am mai facut un drive test si m-am convins. Pentru ce am eu nevoie, 1,5 e ok (nu fac liniute, iar pentru depasirile pe drum lung exista o rezeva de putere la turatii mai mari). Am renuntat sa mai astept 1,6 euro 5, pentru ca masina ar fi venit abia in octombrie, iar pana atunci as fi platit impozite la stat de m-as fi saturat. Asa imi deduc cheltuielile si TVA pe firma, la o valoare mai mare decat taxa de inmatriculare pentru euro 4...

Sfaturile voastre mi-au fost utile si m-au ajutat sa iau in cele din urma o decizie, pe care sunt sigur ca nu o voi regreta. Azi am fost si am dat actele pentru dosar. Cam pe la sfarsitul lunii imi va veni masina. Abia astept sa dau o fuga pana la mare sa o vad cum se comporta la drum lung.

Va multumesc mult. Mai am o singura rugaminte... are cineva manualul de utilizare de la lancer in format electronic (ex. pdf) sau stiti de unde l-as putea descarca (romana sau engleza)?

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Iun 14, 2010 8:35 pm

QUOTE are cineva manualul de utilizare de la lancer in format electronic (ex. pdf)

Lasa-mi PM cu adresa de mail si ti-l trimit.
oricum manualul de utilizare il vei primi si in format scris odata cu masina...
prinde bine insa sa stii cateva lucruri despre ea inainte sa-ti soseasca.

Sa o stapanesti sanatos!
asteptam cateva impresii si poze dupa ce intri in posesia ei in sectiunea dedicata.

Avatar utilizator
Bogdan3006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am

Mesaj de Bogdan3006 » Mar Iun 15, 2010 12:56 pm

Felicitari, ai facut o alegere buna! Dar ai grija cu deducerea cheltuielilor pe firma. Ar fi bine sa arunci o privire peste Codul Fiscal Cap.II, art.21, alin4, lit. t , modificat prin OUG 34/2009. O sa gasesti acolo conditiile in care se pot deduce cheltuielile privind achizitia de masini precum si deducerea ch cu combustibilul. Bafta!

Avatar utilizator
lucil
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 28, 2009 8:03 pm

Mesaj de lucil » Mie Iun 16, 2010 10:25 pm

anul trecut prin iulie m-am hotarat sa schimb masina(logan mcv).prin noiembrie ma hotarasem intre renault megan sport tourer si skoda 3(ambele pe la 19000 eur).am ales renault.la inceputul lui decembrie primesc un email cu oferta mitsubishi lancer...15500eur, adevarat,inform diesel.in 2 ore am batut palma cu dealerul giulesti.ps.eram cu un prieten ce are o skoda octavia 1 din 2001, 115000 km fara probleme majore...fan skoda.stii ce mi-a zis?esti prost daca nu iei mitsu!

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Joi Iun 17, 2010 12:22 am

Si tu ce concluzie ai tras pana acum de cand o ai ? Ai fost sau nu ?

Avatar utilizator
lucil
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 28, 2009 8:03 pm

Mesaj de lucil » Joi Iun 17, 2010 9:44 pm

bughy,ce sa zic...momentan am 12000 km in 6 luni.o folosesc zilnic.nu-s probleme pana acum.dar din ce am vazut pe forum s-ar putea sa...nu-ti pot raspunde la intrebare momentan!

Avatar utilizator
Bogdan3006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am

Mesaj de Bogdan3006 » Vin Iun 18, 2010 2:20 am

S-ar putea sa ce?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Iun 18, 2010 12:59 pm

QUOTE Dezavantaje Lancer fata de Octavia:

Motorul parca nu e foarte nervos in prima instanta (cel putin asa mi s-a parut cel 1,5 cand am facut drive testul.... dupa primele 2 secunde urca destul de repede ... 12 secunde pentru 0-100km, iar la TSI cam 10. Am facut si un drive test cu O2 1,2 TSI care a fost cu adevarat surprinzator la cat de bine trage caroseria aia - consumul a fost 11,2% pentru cele 10 minute de test, intr-un trafic cvasi-aglomerat. Insa cine nu a mers cu acest nou TSI ar trebui sa incerce un drive test... chiar e un progres tehnologic, care ramane sa isi demonstreze fiabilitatea peste 100.000 km)
Porneste depasirea de la minim 3000 rpm, e motor de turatie. Sa imi zici dupa cum trage aspiratul de 1.5...

Designul interior cam spartan, dar pe mine nu ma deranjeaza... chiar imi place (poate influenta revanzarea ulterioara - toti care cumpara SH vor optionale multe)
Nu sunt fan Audi cu 1000 de butoane si 1500 de leduri interioare. Insa sunt de acord ca Octavia sta mai bine la capitoul asta, depinde cat conteaza asta...

Clima nu e diferentiata intre pasagerii din fata si nu e "deloc" pentru cei din spate.
Sa fim seriosi, acasa stai in camera diferita fata de sotie ca ea e calduroasa si tu friguros...Asta e cam fas in ploaie...

Cotiera e doar spatiu de depozitare (la O2 chiar poti conduce cu cotul pe ea)
No comment

Consumul mai mare decat la O2 TSI, cel putin dupa cartea tehnica (....dupa forumuri rezulta ca Lancer 1,5 are 9/6,5, la O2 am citit pareri foarte diferite... la drive test era insa de 11,2 cu motorul rece)
No comment - nu cunosc cat consuma 1.2 peste 100kmh,

Vopseaua ecologica (am citit pe forumuri si se plangeau ca se zgarie foarte usor si ca stratul e prea subtire. Nu stiu cum e la O2, dar am vazut ca acum mai toate masinile noi vin cu vopseaua asta)
Exact. Vrei sa nu iti sara vopseaua, umpli caroseria de plastice groase ca la SUV-uri...

Pierdere mai mare la revanzare dupa o utilizare de 4-5 ani.
Vinde-o in Germania, aia apreciaza japonezele...acolo nu vor sa le pice la fel pretul. Poate iti ramane draga si devine masina nr. 2 cu care se plimba sotia prin zona ca oricum nu va vrea sa se strice daca ai grija de ea...

Nu poti avea Cruze control decat daca alegi o varianta superioara care iese din bugetul meu.
Naspa, pe bune...asta daca faci drumuri lungi. CC-ul imi lipseste si la rabla mea..

Portbagajul mult mai mic 350 cmc fata de 560 la O2.
Depinde de persoana, si eu sunt fan Hatch si spatiu mare, suntem romani (mai caram porcu') si avem partenere (care duc dulapul in concediu).

Motor euro 4 --> Taxe mai mari + taxa de inmatriculare (vreo 650 la motorul de 1,5, ce se achita dupa ce se incheie leasingul) (La O2 este euro 5 si nu are taxa de inmatriculare + rca si casco mai mici datorita litrajului mai redus)
Faza cu RCA si Casco si impozite eu un fass mare. Fa un calcul rreal sa vezi cu cat dai mai mult la 1.5...cu 2-300 de ron pe AN? Cu taxa de inmatricuare, de acord, asta e o faza naspa...

Afisaju computerului de bord mai "neclar" decat Maxi Dot la O2
Cam da...

Costul reviziei 700 - 750 fata de O2 despre care se spune ca ar fi de 450.
Pe bune ca e 450 la O2? Stiam intre 7-900 ron, filtre+ulei+manopera. Fara alte costuri. Cel putin pe acolo bate la Bistrita...

Cred eu ca un rezumat, strict pragmatic:
fiabilitate, lipsa batailor de cap: Lancer
materiale interior, suport tehnic mai bun (sunt mai raspandite dar poate si ai nevoie mai des de el, stiu ce zic, depinde de cati km o tii), plaja de cuplu, portbagaj - Octavia TSI

Cunosc ambele masini, costurile de intretinere periodica (la reprezentanta) sunt asemanatoare (putin mai scump la Lancer, dar nu te baga in faliment asta...), custom-uri gasesti mai multe la Skoda (sunt mai populare in fundul lumii) insa cele de Lancer arata mai bine...

Pana la urma care e problema, Lancer e o necunoscuta raportata la Skoda care e mult mai populara? Si automat frica de ceva nou?
Uita-te pe toate forumurile Mazda, Toyota (cu tot scandalul lui Uncle Sam), Subaru (complicat aici, astia de obicei le modifica inj draci), Suzuki (pe bune...) si hai sa nu tot luam in brate numai grupul VAG. Vrei masina si nu vrei batai de cap, sincer cred ca mai degraba o japoneza intra in ecuatie. Vrei modificari mai multe sau multe informatii, batai de cap mai mari cu Japs-urile insa macar nu vei avea batai de cap de ordin defecte...poate anumite chestii rezolvabile sau minore (vopsea slaba, greier nu stiu unde, AC baga mai rece jos decat sus), in rest nu prea exista defecte generale cunoscute. Pentru vopsea, pui o folie unde te doare (oglinzi, capota, praguri), greierii sunt de la drum iar cu AC-ul e subiectiv.

Octavii (sunt si mult mai multe ce-i drept) au o lista mai mare de bube (si din cele care le stiu, cunosc la unele bube).
Motor TSI, suna fain dar da-mi voie sa fiu sceptic sa vad o turbina pe un sambure de motor. Lasa pe altii cu bani sa plateasca "ultimele tehnologii" (cica) si sa gaseasca bubele tineretii. O masina buna se vede dupa 3-4 ani si 100.000 km, nu dupa 20 de mii de km si un an... Sunt satul de aia care isi lauda masina pe diferite forumuri ca e cea mai buna si urla in gura mare ce supriza placuta are, e bestiala masina, are 16.000 km si nici o buba. Sa fim seriosi, pentru km aia mergi cu Taxi E-Klasse...

In general, japoneze sunt plictisitoare daca vrei o masina fara sa o modifci...nu prea vrea sa se strice (imi permit sa risc si sa generalizez asta la un procent mult mai mare decat "calitatea germana") iar legat de revanzare, e devreme. Sa fim seriosi, iti alegi masina noua dupa valoarea ei de revanzare SH. E de luat in calcul, dar eu il vad ca ULTIMUL criteriu in ecuatie...

Bafta in alegerea carutei potrivite.

PS> De design nu am vorbim, cred ca nu are sens sa le comparam...

Avatar utilizator
gozy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 02, 2010 8:58 pm

Mesaj de gozy » Vin Iun 18, 2010 6:50 pm

Multumesc Chacha,

Intr-adevar un raspuns la obiect. Mai ales ca si coincide cu parerile la care am ajuns: voi cumpara Lancerul pentru ca sunt mai multe avantaje. M-am impacat cu ideea ca nu le pot avea pe toate. (In plus, nici la O2 nu e chiar cum vezi in catalog. Daca vrei cruze control trebuie sa o dai pe comanda si astepti cel putin trei luni).

Acum am alta problema: ce culoare sa imi iau? Pot alege (inca) intre albastru si negru. Am vazut ca mai e un topic pe tema asta, dar acolo nu se vorbeste de albastru... voi ce parere aveti?

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Iun 18, 2010 7:01 pm

Alba .
Daca nu ai de ales , atunci albastra .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori