Lancer 1,5 Vs Octavia 1,2 Tsi / Lancer 1,8 Vs O2 1,4 Tsi

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
gozy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 02, 2010 8:58 pm

Mesaj de gozy » Dum Iun 06, 2010 7:39 am

Multumesc tuturor pentru sfaturi. M-am decis pentru Lancer! A aparut insa o noua dilema. E vreau sa imi iau motorul de 1,5 pentru ca mi-am facut calculul ca din cei 20.000 de kilometri pe an pe care ii fac eu, aproximativ 85% sunt facuti in traficul infernal din Bucuresti. Am auzit insa ca in septembrie Lancerul vine cu motorizari noi, euro 5. Iar in loc de motorul de 1,5, va fi un motor de 1,6 MIVEC. Incerc sa aflu ce diferenta de pret va fi sa vad daca se merita sa mai astept pana in septembrie. Pentru ca acum sunt nerabdator sa dau banii si sa intru in posesia unui Lancer. Asadar, va multumesc ca ati alocat timp sa imi scrieti cateva randuri pentru a vedea si alte pareri, fapt care a contat mult. Va voi scrie cand imi voi lua noua masina sa va spun primele impresii.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Dum Iun 06, 2010 8:02 am

probabil cel mai avantajos vei iesi daca vei cumpara un 1.5 chiar in momentul in care apare 1.6 pe piata

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Dum Iun 06, 2010 10:41 am

ligla, stie !

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Iun 06, 2010 11:06 pm

QUOTE (ligla @ Jun 6 2010, 07:02 AM) probabil cel mai avantajos vei iesi daca vei cumpara un 1.5 chiar in momentul in care apare 1.6 pe piata
+1 daca timpul permite. Si probabil cumparata din Ungaria ca aia stiu cuvantul reduceri, ai nostrii le simuleaza doar...

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Iun 08, 2010 2:33 am

Unii cica sa nu cumparam TSI, de orice capacitate ar fi ele. Asa zic "sursele" acum nu stiu...

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mar Iun 08, 2010 10:50 am

Nu doar caii putere conteaza la un motor. Sa ie-i in calcul si cuplul pe care il produce. Iar la un motor de 1.2 acesta nu cred ca poate fi mare. In plus cutia de viteze-pentru o viteza de croaziera m-ai mare at trebui sa tina cutia de la motorul mai mare, care sigur nu "se combina" bine cu un motor mic. Poate zice cine ce o vrea dar motorul ala e prea mic pentru modelul asta de masina.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 08, 2010 11:03 am

"175 Nm ?ntre 1,550 - 4,100" O asa "curba" plata de putere (daca imi este permis un asemenea hal de exprimare) este net superioara unui motor aspirat normal.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mar Iun 08, 2010 1:53 pm

Datele astea de pe hartie nu sunt conforme cu realitatea. Am avut un Touran 2.0 tdi cu ceva modificari facute de ABT la nu stiu cat dar probabil peste 150 cp (original 136 cp), am mai avut un Mercedes 220 E 2200 cmc 150 cp, iar diferenta intre ele era foarte mare. Poate ca eu sunt ingust la minte si de fapt asta reprezinta viitorul automotive.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 08, 2010 2:25 pm

Adica mercedesul era mai bun decat mini-dubita? Si te-a convins asta ca aia 200cc in plus erau de "vina"?

Nu stiu ce diferente de cuplu erau intre cele 2 dieseluri, dar 175nm la turatii mici ar trebui sa se simta foarte bine. Depinde doar de cat de bine proportionata este turbina pt motorul asta mic. Ca daca are lag...

Performanta off boost probabil ca o sa fie jalnica, dar on boost ar trebui sa traga tare si constant. Pe cand astea aspirate urca in putere foarte liniar, tre sa o duci in ture muulte ca sa ai putere aproape de maxim.

Avatar utilizator
Bogdan3006
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am

Mesaj de Bogdan3006 » Joi Iun 10, 2010 8:04 pm

Eu am atat lancer cat si octavia 2(de care ma voi desparti in curand). Lancerul din 2008 1.8 MIVEC, Octavia din septembrie 2005 1.6 FSI. Multi am observat ca ii acorda Octaviei un mare plus la materialele din interior. Corect, insa va spun un lucru cat se poate de sincer: desi lancerul are numai plastic in interior, dupa 50.000 km nu se aude nimic. Niciun greierasi, niciun zgomot, nimic, nimic. In schimb Octavia la 50.000 deja scartaia din toate incheieturile. Iar eu unul nu suport scartaiturile si trosniturile din timpul mersului. Defapt, ca sa nu mint la lancer apare un mic zgomot in partea dreapra a bordului (nu-mi dau seama exact de unde se aude) insa numai cateodata si am impresia ca e in functie de schimbarile de temperatura de afara.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori