Lancer Sportback 1.5 Vs Hyundai I30 1.4

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
RaiMaN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 11, 2010 3:55 pm

Mesaj de RaiMaN » Mie Mar 17, 2010 3:13 pm

La 15.000 km reviziile... Iar topic de probleme nu exista acolo

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Mar 17, 2010 5:16 pm

Au mama, aici am ajuns cu comparatiile? cu Hyundai? Pai in afara de dotari si garantie fumata, n-au nimic. Tinuta la drum 0, acceleratie 0, viteza 0, look -1 si lista continua.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Mar 17, 2010 8:40 pm

RaiMaN, eu sincer sunt un fan Mitsu dar sunt si un pragmatic. Am vrut sa imi cumpar acum 2 ani C'eed si am analizat masina de a luat-o naiba (pe forum, drivetest si showroom evident). Ceed e o masina corecta insa daca ai bani de un Sportback, eu zic sa ii bagi in directia asta. Mai este un topic cu comparatie Lancer Sedan vs. Octavia Tour unde cineva a cerut un sfat de achizitie dar a pus mutle variabile in calcul (km anuali - skida era diesel, nevoi, etc) si lui, eu personal i-am recomandat Skoda, desi suntem pe forum Mitsu. Eu nu zic ca Mitsu e cea mai buna, departe de asta, exista marci japoneze vazute mai bine (Honda, Subaru, Toyota, Mazda) insa in fucntie de bugetul alocat pentru achizitie si intretinere, e bine sa vezi daca poti duce un Sportback. Si daca poti si te satisface motor/optiuni, eu zic ca nu exista comparatie cu C'eed.
Mitsu sunt masini testate, traditie, etc....uita-te ce probleme avem noi, ca 80% e offtopic tot forumul de cate probleme tehnice avem [attachment=8008:ner.gif], eu am o Matza mai veche (Carisma) dar e monument de fiabilitate pana acum (corect intretinuta dar exploatata in draci in schimb). Kia e mai noua pe piata, C'eedu ce a mai confirmat insa nu poti compara calitatea Mitsu (si nu ma refer la plastice ca nu asta caracterizeaza o masina) cu calitatea Kia. Mai au de lucru Kia pana sa ajunga aici. Kia e o masina corecta in varianta basic (Best cum era inainte), avand multe optiuni, un motor mai puturos ce-i drept (1.4) insa un pret imbatibil (11.800) iar la banii aia nu aveai decat varianta Dacia/Renault, insa deja daca ai bani de un Mitsu, nu cred ca exista comparatie.

daca retin eu bine, distributia la Kia se schimba la 45.000 parca (nu e cam repede?), garantia de 7 ani te va "motiva" sa bagi 7 ani de revizii (eventual reparatii) la reprezentanta, adica vei baga inca o data aceeasi suma in ea (+ reteau de service mai mica). Mitsu in schimb are o retea mai mare, o calitate dovedita in timp, probabil airbaguri mai bune si in general materiale mai fiabile.
Pentru carcotasii cu airbaguri, am un prieten care e cam tester de airbagguri (ghinionist), incat s-a dat peste cap cu Toyota Corolla, a pupat un stalp cu C'eedul si vorba lui: "Mai, dar airbagurile lui Kia sunt muci pe langa alea de Toyota". Nu am zis-o eu, a zis-o omu' (mi-e foarte apropiat si cunosc accidentele, nu e vorba auzita pe net) care le-a "testat" din pacate. Oare mitsu intra in categoria low, aka Kia sau Toyota a caliutate (si aici ma refer si la faza cu airbagurile).

Trebuie sa poata reduce de undeva din pret, Kia e interesanta, m-a tentat si pe mine, insa exact cat dai, atata platesti, atatea optiuni au o baza de pornire redusa de undeva, fi convins de asta.

Succes in achizitie...
Fişiere ataşate
ner.gif
ner.gif (33.31 KiB) Vizualizat de 5968 ori

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mar 17, 2010 9:21 pm

auzi....da tu ce ai cu kia? ca omu zice de hyundai i30
io nu imi dau cu parerea ca o sa se zica ca-s subiectiv.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Mar 17, 2010 10:21 pm

i30 - cee'd = aceeasi masina, numai ca cee'd e gama premium .. cica

Avatar utilizator
RaiMaN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 11, 2010 3:55 pm

Mesaj de RaiMaN » Joi Mar 18, 2010 12:23 am

Mda... faza cu airbagurile ma cam ingrijoreaza si pe mine... cand am fost la dealer am vazut un i30 destul de rau lovit in fata... probabil un stalp ceva si nu avea airbag`urile sarite.... Cand am iesit din curtea lor am vazut si un SUV Hyundai la care roata din dreapta era aproape sub scaunul pasagerului... Omul luase un copac si de asemenea airbag`urile nu erau sarite... La SUV era si barbrizul spart unde a dat omu` cu capul... deci "iezista o iexplicatie"... la i30 nu stiu.... o sa ma duc sapt asta sa fac un drive test si cu ala... de gura lu` tata )...

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Mar 18, 2010 9:48 am

Nici despre Ceed nici despre i30 si nici despre Lancer nu poti spune ca fac parte din gama premium. Ceed si i30 impart aceiasi platforma, difera doar designul. Dotarile, cu mici diferente sunt apropiate. La Lancer, as puncta faptul ca are un airbag in plus pentru genunchi si precizia directiei pe care nu cred ca o mai gasesti la alta masina din aceasta clasa. Cu siguranta mai sunt si altele dar nu le mai stiu.

Asa cum spunea si chacha mai sus, Ceed ( si probabil si i30 ) e o masina corecta. In 2007, cand a fost lansata pe piata, am analizat-o in amanunt si eu si doar neseriozitatea dealerului m-a facut sa ajung sa iau Lancer. Oricum, pana in acest moment, nu regret alegerea facuta.
Ce pot spune in favoarea ceed-ului e ca are o tinuta de drum mult mai buna decat Lancerul classic pe care-l am. Reteaua de service este in acest moment suficient de mare atat la Kia cat si la Hyundai dar in privinta calitatii serviciilor nu ma pot pronunta. Costurile de intretinere din ce am vazut par a fi asemanatoare iar in ceea ce priveste distributia, se schimba tot la 90K km la motoarele cu distributie pe curea.

Avatar utilizator
shocs
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2009 6:57 pm

Mesaj de shocs » Joi Mar 18, 2010 2:40 pm

N-am citit postarile de dinaintea mea dar sincer, mi se pare absolut ciudata comparatia intr-o masina japoneza si una coreeana. Hyundai nu se va ridica prea curand la fiabilitatea Mitsubishi. Cat despre design, lancer e absolut superb si iti intoarce privirea pe strada pe cand i30 pe mine ma lasa rece. Nu zic ca e o masina proasta dar nu poate fi comparata cu lancer.
Cel mai bine fa un test drive cu ambele modele si vezi in care te simti mai bine. Important e tie sa-ti placa.

Avatar utilizator
RaiMaN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 11, 2010 3:55 pm

Mesaj de RaiMaN » Joi Mar 18, 2010 3:14 pm

Merg maine la drive test si cu i30 1.6 diesel... Ala ar fi cel mai ok de luat de acolo cu toate ca am citit pe forum la ei ca ar lua undeva la 8-9% in buc... Revin cu impresii

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Mar 18, 2010 8:26 pm

!!! Daca tu vrei sa iei i30 cu motorul de 1,6 pe benzina cauta sa faci drive test cu motorul pe care-l vei cumpara. Motarele diesel au cuplu mai mare decat cele pe benzina si te poti pacali in privinta masinii si a modului cum raspunde la comenzi.
Motoarele diesel, chiar si cele de 90 de CP, in general sar de 230 Nm pe cand, un motor pe benzina de 1,6 aspirat, in cel mai bun caz ajunge pe la 160 Nm. La diesel ai cuplu maxim pe o plaja de turatii mai mare ( incepand de pe la 1800rpm si pana pe la 3000 - 3500 rpm ) pe cand la motorul pe benzina cuplul maxim il ai doar la o anumita turatie. Diferenta e mare si se simte!
Asa ca, sa nu te lasi incantat de un drive test facut pe un diesel si pe urma sa cumperi un benzinar.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori