Lancer 2008 1.5 vs Skoda Octavia Tour 1.9TDI

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Lun Mai 31, 2010 12:27 am

moro ai spus in 4 randuri foarte multe e total incorecta comparatia,si laceru intradevar e peste foarte multe masini supra laudate
e un fenomen deja pe la noi,sa nu spui mitsubishi ca indata iti sar 10 in cap daca spui octavia,iti sar tot zece sa te felicite,"asa bai tata masina nemteasca,nu glume poraste" desi nu prea vad de ce se uita toata lumea la consum,si nu la confort,sa iti placa ma omule sa mergi cu masina aia,sa fi mandru sa te dai jos din ceva diferit,cu personalitate nu cu consum neaparat mic,diferenta ma gandesc ca nu e de la cer la pamant
cum am mai spus,si imi sustin teoria,mai bine bag un litru in plus la suta de km si sa ma simt bine in timpul deplasarii.


dar nu se mai aude nimic de initiatorul topicului....a cumparat deja una dintre masini? daca da care?
daca nu ce concluzii mai trage?

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Lun Mai 31, 2010 11:22 am

Salut,

Daca te intereseaza consumul si performantele masinii mergi Octavia iar daca te intereseaza aspectul masinii mergi pe Lancer.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Mai 31, 2010 3:20 pm

Performante la ce ?

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Lun Mai 31, 2010 8:32 pm

sfatul meu ! mergi la dealer si vorbeste cu cel care ti se pare mai istet - te va ajuta sa iti identifici nevoile - pentru ca asta iti lipseste -
aici gasesti pareri subiective asa cum gasesti si pe forumul skoda.
Daca vrei te pot ajuta si eu cu un set de intrebari si vei gasi rapid solutia la problema ta ! Succes

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Mai 31, 2010 10:19 pm

QUOTE (SBQ @ May 31 2010, 11:22 AM) Salut,

Daca te intereseaza consumul si performantele masinii mergi Octavia iar daca te intereseaza aspectul masinii mergi pe Lancer.


Aceeasi intrebare si de la mine... Care performante? Si as merge si mai departe intreband care consum, in conditii de deplasare legala? Ca diferenta intre 1,5 benzina si 1,9 tdi e foarte mica....asta daca e..

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Mai 31, 2010 10:43 pm

Consumul e de partea skodei . Vorbim totusi de un diesel , chiar daca e 1.9 tdi

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Mar Iun 01, 2010 8:44 am

Da!Asta ma intrebam si eu!Care consum?

Si eu sunt poesor de Lancer dar hai sa fim realisti.Lancer 1.5 ia 11-12 in oras iar Octavia 7-8.Iar in privinta performantelor nu ma refer la timpul pe care il scot masinile de la 0 la 100Km sau timpi scosi pe 400 m ci la felul cum poti face o depasire cu o Octavia TDI pe cand Lanceru trebuie dus mult in ture si tot nu se tine de Octavia la viteze mai mari.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Iun 01, 2010 10:10 am

Pana la 130 kmh orice masina se duce lejer pe drum. Si pana la urma care e problema turatiilor mari, de aia e benzinara, nu? Peste viteza asta exista avantaj 1.9TDI (ca sa nu ziceti ca ma refer neaparat la Skoda avand ceva cu ea). Sa fim rezonabili, o depasire poti sa o incepi si cu a 3-a la 100kmh si te duci cu ea pana termini depasirea, unde scrie ca bubuie motorul? Mai citim manualele de la masini si vedem ca nici producatorul nu isi face griji de asa ceva. La a mea la 6500 rpm intra pe rosu, la 7000 rpm taie injectoarele. Nu inseamna ca merg constant cu 6000 rpm insa nu stau sa imi tzatzaie curu' in depasiri ca sa nu o turez. Retrogradez o treapta, talpa si ma duc. Cand intru iar pe banda mea ii mai dau o treapta-doua in plus la viteza. Nu vad problema in asta, pana la urma nu toti alearga cu 180 la ora ca sa fie mic motoru de 1.5.

De aia multi se tot lauda ce bine trage dieselul, pentru ca nu au sarit de 3000 rpm in viata lor cu benzinaru'. Sa se ma uite la curba de cuplu, sa mearga in curbe sau depasiri prin zona aia si sa vezi ca al dreqului, trage si benzinarul, si inca fain de tot.

Consumul e alta poveste la viteza mare...avantaj TDI...

SBQ: Carisma mea (1.6 benzinar) ia 9% cu AC in Cluj. Bucuresti e alta poveste deja, deci depinde de trafic ca sa iei 11-12 cu 1.5 (stat juma de ora la fiecare intersectie mai de Doamne ajuta) si atunci deja consuma la ora ca tractorul, nu la nr de km. Si de stilul de condus (nu sunt soferul model si nu ma laud cu asta...)

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Mar Iun 01, 2010 10:34 am

Frate am benzinar de cand ma stiu si chiar stiu in ce plaje de turatie treage bine.
Nu laud deloc masinile diesel dar Octavia TDI 101 cp chiar merge bine.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Iun 01, 2010 10:47 am

Pai si atunci de ce ar fi o problema sa il duci in ture multe? Acolo e modul de exploatare corect al unui motor pe benzina....
Mai sunt unii care o tot dau cu uzura...sincer, pe mine personal nu ma intereseaza aspectul asta pentru ca pana la urma cat poti tine o masina? 200.000km? Dupa vant cu ea, si alta... si oricum pana pica motorul, schimbi restul in jurul lui de 3 ori asa ca, cat timp exploatezi corect un benzinar si in ture multe, nu vad unde ar deranja un motor de turatie sa mearga turat la nevoie?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori