Lancer 2008 1.5 vs Skoda Octavia Tour 1.9TDI

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Mar 13, 2010 3:40 pm

Numai sa nu-ti iei un Clio 1.5 dCi
-Platesti inca o data masina cat timp e in garantie (prin servisare si revizii)
Din experienta:
la 100.000 km pica pompa servo, la 165.000 km pica inca o data pompa servo.
la 140.000 km incep sa faca figuri injectoarele, toate, (1200 ron/injectorul + 300 ron softul)
175.000 km pica pompa de injectie
180.000 km pica turbo
185.000 km pica a doua oara injectoarele cele noi
190.000 km pica setul motor
200.000 km, o parchez intr-un copac sau un cap de pod si dau de baut la prieteni ca am scapat de o mare migrena

P.S.: Acum am 190.000 km, mai am inca 10.000 de facut

P.P.S: Scuze de off-topic, dar nu ma puteam abtine sa nu "ma laud" ))

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Dum Mar 14, 2010 7:52 pm

Chevrolet Cruze este o alegere mai buna cred decat Mitsubishi doar daca se incadreaza la pret. Stiu ca sunt oferte acum. E singura masina produsa de Chevrolet pe care as lua-o cu ochii inchisi, fata de (K)Aveo sau Kalos e mare diferenta si la look si la calitate.


http://www.chevrolet.ro/masini/cruze/

Ca vorbea Klez de Clio, stiu persoane cu Clio 2 benzina si Megane 2 1.5 dci cu multi km si care in afara de mici probleme nu au avut ce spui tu. Deci nu cred ca e un caz general, repet firma Renault nu imi place defel dar cunoscand persoane de pe forum Dacia-Reno, am ajuns sa realizez ca nu e chiar asa cum spune lumea ca VW TDI e cel mai tare iar Renault face masini proaste.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Mar 14, 2010 11:19 pm

Stii cum... fiecare isi lauda "puiul", respectiv masina. Normal ca posesorii de orice marca de masina, o ridica in slavi, la fel cum... cateodata facem si noi cu mitsele noastre. Eu vorbeam din pura realitate a mea si a inca vreo 2 prieteni posesori de acelasi motor, e drept, pe Logan. Nu ai cum sa-ti dai seama de durabilitatea unei masini, pana nu ajungi pe la 200.000 km. Si da, este adevarat inca o data ca masinile din `95 incoace sunt piese de schimb. Cele mai noi si mai ieftine, sunt facute sa nu pupe 250.000 km, decat prin sacrificii majore de bani, lucru care te face sa iei alta noua....
Eu am inceput sa ma conving de "fiabilitate" inca de la 40.000 km. Sa nu mai spunem de "garantie", am gustat-o din plin inca de la 3.000 km. Ma rog, Renault-ul este o alta mancare de peste, stricam topicul omului
Renault nu face masini proaste, din potriva, sunt destepte Sunt facute sa le schimbi la fiecare 5-6 ani, cu una noua, iar cea veche sa o dai la casat. Sunt bune pana in 100.000 km cat ai garantia, apoi poti sa o vinzi... daca ai cui... Motorul 1.5 dCi (caci de asta vorbeam, nu cele pe benzina) , este din punctul meu de vedere, un mare esec. Cat economisesti cu consumul (6 l% urban, 4-4.5 l% extra), dai pe piese si intretinere. Are rost sa spun ca am vazut pistoane de la aceste motoare care erau pur si simplu topite? Sau ca odata ce sa infundat/blocat un injector, poti sa te uiti la msina ce fain zace... ca in 3 pistoane nu porneste nici s-o fu*i ... Etc...

Avatar utilizator
laudia1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
Contact:

Mesaj de laudia1975 » Lun Mar 15, 2010 9:06 am

Klez! Salut!
Masina mea de serviciu e un Simbol facut la turci din 2006. Am 113 000 km din 2006 si n-am schimbat la ea decat ce s-a cerut la revizii. La 100 000 am fost la reprezentanta si au gasit ei ca trebuie schimbate capetele de bara pe fata si rulmentul stanga. Nu-i contesc pt ca o hartanesc o gramada de "soferi".
Mai e un Simbol ceva mai nou din 2007 dar a sarit de 200 000 pentru ca e a unui agent ce batea tara toata ziua. Poate ai avut tu ghinion de o masina mai slaba.
Eu sustin in continuare ca cfc ar trebui sa-si aleaga niste criterii care-l ard foarte tare si functie de aceste criterii sa-si analizeze produsul ce vrea sa-l cumpere.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Mar 16, 2010 9:01 pm

Daca vrei masina rezistenta in timp si nu te uiti la altceva , alege skoda . Iti spun din experienta . Skoda firma - 170 000 km , and counting , fara mari probleme .
Lancer-ul e mai sensibil ...

Avatar utilizator
rue
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 6:48 pm

Mesaj de rue » Sâm Mar 20, 2010 7:15 pm

e oferta la noua octavia cu motor de 1.4 mpi 80cp, aia rose in oferta de pe site.
daca nu cauta cu tsi ceva dar e mai scumpa. aia de mai sus are si ac semiautomat esp etc.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Mar 20, 2010 7:27 pm

Submotorizata rau 1.4@80hp. Masina are o tona jumate, deci ce poti face cu o salupa asa mare cu putini cai, si aia in ture multe, nu stiu ce sa zic. Motorul nu il schimbi la o masina, odata cumparata, optiuni mai poti pune si dupa...

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mar Mai 18, 2010 3:43 pm

salutare,daca tot se da cu parerea,cred ca am dreptul si eu.....multa vreme mi-a placut octavia,si aveam in plan sa imi cumpar una,stiind cum merg,pana cand intamplarea a facut sa ma aleg cu o carisma,de care nu am auzit pana in momentul in care am vazut-o de vanzare si am si cumparat-o,si acum nici nu ma mai uit la octavia,desi la o adica seamana la designul exterior...se pune problema consumului,aici,cum s-a mai spus,e vorba strict de preferinte,si ce alegi,consum,sau performante...performante inseamna clar consum mai ridicat,nu ai cum sa lasi praf ion spate cand pleci de la semafor cu 80-90 de cai diesel,si in depasiri altfel te ajuta o benzina,din experienta spun,era sa ma pup cu un tir pentru ca nu am reusit sa depasesc alte 2 tiruri pe un sector foarte drept si lung,pur si simplu imi venea sa imping de masina sa trec cu bine de tiruri,e vorba de 1.8 tdi 90 cai de la ford,dar deh consuma 4.5 in afara,iar carisma mea 6-7
prefer sa cumpar benzina mai multa si sa ma simt bine atunci cand conduc,decat sa "uit sa realimentez" si sa stau tot cu nervi daca ma grabesc....
e vorba de scoda vs mitsu dar totusi se compara 1.9 diesel cu 1.5 ? nu e oarecum incorecta comparatia?
ma rog....topicul a fost facut in speranta ca va gasi si alte variante de masini,motoare , din care sa isi poata alege....
sa mai pus problema cu motoarele de pe mitsubishi luate de la vw cele de 2.0
mitsubishi poate stiti,nu le-a pus exact cum au venit de la n emti,ci s-au bagat in ele si le-au modificat un pic performantele,si evident calitatea....spunetimi voi cate motoare de 2.0 luate de la vw si puse pe mitsu ati auzit sa fie schimbate ca au puscat?
eu am 2 prieteni,oameni de afaceri,care si-au luat passatul cu motor de 2.0 direct de la reprezentanta din germania,si unul la schimbat la 6000 de km si celalalt la 8000 de km,si acum vor sa le vanda,iti iei masina noua si la 8000 de km sa iti puste motoru pe drum? e josnic,parerea mea....motoarele puse pe mitsu sunt purecate de tehnicienii mitsu,nu luate si puse,numa asa sa nu se mai streseze ei sa scoata o motorizare concurenta.....
puteti spune orice,pro si contra,tot mitsu as alege,chiar si pentru o masina de naveta,se comporta mai bine pe drum,ca are bube,si plasticuri nu stiu cum,si nu mai stiu ce nu va place voua cum e pus la mitsubishe,e problema fiecaruia,dar studiind criticile aduse,si defectele de estetic,despre care se vorbeste,cred ca sunt un pic prea rautacioase la adresa mitsu...ma intreba cineva de pe forum daca sunt asa sigur ca imi place cum niponii fac masinile, si ii raspund si aici....DA imi place mitsubishi din toate punctele de vedere,nu o ridic in slavi, pur si simplu ma simt foarte bine la volanul japonezelor,am condus si o toyota din 89....mai frate racheta...

ca sfat pentru cel care vrea sa aleaga intre skoda si mitsubishi...ia fale proba frate,si spune-ne pe urma de care ramai impresionat....ca din acte si ce se scrie prin reprezentante consumurile sunt relative,si ireale,cel din drum,pe care il faci tu e real....si sunt total de acord cu cine spunea ca si la benzina ii poti face consumul rezonabil,aici depinde de stilul de condus

fiind forum mitsubishi "enthusiasts" nu cred ca o sa castige scoda finala

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Mai 20, 2010 6:30 pm

Diferentele semnificative de consum intre diesel si benzina apar in trafic urban sau la viteze mari pe autostrada. La mers legal (+10-15%) diferenta dintre un 1.9 turbo diesel si un 1.5 benzina este aproape de neglijat. Chiar daca se ruleaza 30.000km/an eu unul nu mi-as lua diesel daca as sti ca nu rulez macar 50% in oras. Din punct de vedere confort la volan mie Lancer-ul (si nou si vechi) mi s-a parut peste Octavia. Din punct de vedere manevrabilitate si tinuta de drum, tot Lancer mi se pare peste. De condus le-am condus pe amandoua(si Octavia si noul Lancer).

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Mai 29, 2010 8:56 pm

Intai de toate, nu mi se pare corecta comparatie dintre Lancer 2008 1,5 benzina si Octavia 1,9 TDI. Corect ar fi fost sa se compare Lancer 2008 2,0 DID cu Octavia 1,9 TDI. Si aici pot fi acuzat de subiectivism, dar Octavia este peste Lancer (cel nou) doar la capitolul insonorizare si la capitolul spatiu in portbagaj.
In rest, Octavia nu ma impresioneaza cu nimic. Pentru mine conteaza foarte mult aspectul unei masini...si aici Lancer 2008 este peste multe alte marci auto.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori