Lancer Classic Versus Octavia Tour

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
Mawsynram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 10:06 am
Contact:

Mesaj de Mawsynram » Mar Oct 06, 2009 12:33 pm

Motorul de 1.6 de pe classic 4G18 ce are 1 singura axa are 16 valve sau 8?
Multumesc.

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Mar Oct 06, 2009 2:08 pm

Motorul de pe Lancer e DOHC ( 16V )- din cate stiu eu tot ce are 16 V are doua axe cu came .
Si eu am avut o pb cu zgomote la curbe lejere si viteze mici , dar s-a rezolvat in garantie prin schimbarea nu stiu carei bucsi . La mine in famelie sunt 3 Lancere - una a tatalui meu din 2006 , una a mea din 2007 si una a lui socra-miu de circa jumatate de an .
Probleme :
la a mea discurile rectificate si bucsa respectiva schimbata - in rest nimic .
Mie mi se pare ok acest model .

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Oct 06, 2009 7:25 pm

De exemplu mie nu imi bate nimic la directie indiferent cat de virate sunt rotile in momentul trecerii prin gropi.Nu am avut nici cea mai mica problema cu relantiul(indiferent ce consumator intra),nici cu vreun condens pe la tevile de a/c.Nu am nici multi km..abia ma apropii de 11000...
vasis--eu nu as compara doua masini prin prisma lipsei sau existentei unui cb...
Iti pot confirma ce a spus diablo despre locul in spate in octavia....Uitandu-te la dimensiunile masinii nu ai zice ca in spate e atat de putin loc.

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Mie Oct 07, 2009 10:07 am

Deci aici se vorbeste de Lancerul cu motor de 1.6 da?

QUOTE (body @ Oct 6 2009, 02:08 PM) Motorul de pe Lancer e DOHC ( 16V )- din cate stiu eu tot ce are 16 V are doua axe cu came .

de unde aveti voi masinile astea mah??? chiar nu stiti ce conduceti?? voi va documentati inainte sa scrieti prostiilea astea pe aici??
QUOTE 3) Greutatea. O fi avand Octavia tour 1.2 tone, dar lancerul din pacate are 1.3
sau
avand in vedere garda la sol 12.5cm iar la octavia 13.5cm, pare ca lancer-ul sta mai bine

mai exact e 1244 kg cu toate optiunile - deci nici unu nu ati ghicit - o fi la break! ca sa nu mai zic de ala cu garda la sol voi vorbiti de ferrari aici sau cum??

uite va atasez sa vedeti singurei...si sa nu va mai certati
Fişiere ataşate
garda.jpg
garda.jpg (80.45 KiB) Vizualizat de 6882 ori
motor.jpg
motor.jpg (181.75 KiB) Vizualizat de 6884 ori
greutate.jpg
greutate.jpg (166.92 KiB) Vizualizat de 6887 ori

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Mie Oct 07, 2009 10:37 am

Amice , inainte de a face comentarii uita-te ce scrie pe site-urile dealerilor !
Motorul are 16 valve , deci e DOHC .
Site www.mitsubishi-motors.ro / lancer classic / versiuni si preturi /numar supape 16V

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Oct 07, 2009 12:08 pm

Body

Tu ai motorul 4G18. Cauta tu frumos pe tot netu asta sa vezi cum ii clasat acest motor.

QUOTE (ssTour @ Oct 7 2009, 10:07 AM) ...
de unde aveti voi masinile astea mah??? chiar nu stiti ce conduceti?? voi va documentati inainte sa scrieti prostiilea astea pe aici??
...
Eu recunosc ca nu am stat sa citesc prostii dinastea inainte sa imi iau masina. De ce? Ca NU mi-a pasat de cm de sol si alte tampenii. Dar am zis greutatea care am zis-o bazandu-ma pe ceea ce scrie in talonul meu. Iar acolo scrie 1301kg. E drept ca n-ar fi prima oara ca Pulitia Rumana ar abera crunt prin taloanele noastre....

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Oct 07, 2009 12:22 pm

QUOTE (body @ Oct 7 2009, 10:37 AM) Amice , inainte de a face comentarii uita-te ce scrie pe site-urile dealerilor !
Motorul are 16 valve , deci e DOHC .

Motorul 4G18 este cu o singura axa cu came (SOHC) chiar daca are 16 valve.
Cauta in linkul de mai jos. Informatiile par sa fie mai exacte decat pe siteurile dealerilor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Orion_engine

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mie Oct 07, 2009 12:49 pm

Va rog sa reveniti la subiectul topicului. S-a deviat prea mult , e de interes ce se discuta , dar nu in acest topic
Multumesc

offtopic : la in talon , la Clasic , e trecut 1205kg , iar de motor stiu ca este SOHC.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Oct 08, 2009 7:11 pm

Da,motorul este SOHC si e 16V.Iar garda la sol este 16,5 cm.E cam ca Loganul la garda la sol,ceea ce nu e rau deloc.Si sta si bine la capitolul stabilitate..Nici la mine in talon nu e aceeasi greutate cu ce spune producatorul..Si ni ca cea din talonul driverului..

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Joi Oct 08, 2009 8:19 pm

Salutare,

masa la mine in talon (modelul nou) este 1301 kg, cred ca o data cu trecere timpului Lancer-ele de fabricatie mai noua s-au mai ingrasat (ca si oamenii, mai slabim mai ne ingrasam, ce sa-i faci, asta este viata ) . Bafta

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori