Pagina 1 din 6

Scris: Lun Sep 07, 2009 4:00 pm
de cix
Am vazut ca au aparut filmulete cu Lancer Ralliart, dar am ramas un pic surprins ca Subaru WRX pare sa fie mai bun. Ce parere aveti?
Desi cred ca stiu raspunsul, am creat si un poll ca sa vedem preferintele voastre.

http://www.youtube.com/watch?v=Yx1qqBrVbYA

Scris: Lun Sep 07, 2009 5:13 pm
de Tanaka
Am remarcat forma urata a sedanului Impreza.. bleah..
cat despre performantele motoarelor: intotdeauna vor exista polemici

Scris: Mar Sep 08, 2009 5:18 pm
de andrei
Eu votez pentru Lancer, in special datorita design-ului..

PS: La faza asta am fost subiectiv, stiu

Scris: Mar Sep 08, 2009 10:33 pm
de awbdan
subaru... si nu pentru design...
astazi am vazut un evo 10 , din pacate nu se compara cu subaru... din pacate...
asta nu inseamna ca nu mai sunt fan 100% mitsu

Scris: Mie Sep 09, 2009 9:29 am
de balishag
am vazut la top gear evo X vs impreza...din punctul lor de vedere, a castigat evo de departe, la mai toate capitolele

Scris: Mie Sep 09, 2009 11:45 am
de Danyutz
QUOTE (awbdan @ Sep 8 2009, 10:33 PM) astazi am vazut un evo 10 , din pacate nu se compara cu subaru... din pacate...
asta nu inseamna ca nu mai sunt fan 100% mitsu

Ca bine zici, mitsu il bate si la performante si avantaje financiare. WRX e in jur de 33.000 cu TVA, Ralliart vine in 30.000 cu TVA. WRX are motor peste 2.000cmc, se plateste taxa de prima inmatriculare, la Ralliart nu. De design are rost sa spun? Si mai sunt ele si altele.

Scris: Mie Sep 09, 2009 4:39 pm
de COObra
vorbind strict de performante si dotari:
o avea wrx mai multi cai...dar are si 25% mai multi cmc.
tehnica si electronica - nu a avut subaru niciodata mai multa ca mitsu
in clipul lor ralliart e mai scump, da, dar are cutie cvt - costa si aia ceva, pe de alta parte pierde la sportivitate din cauza acestui lucru, in schimb alt mare plus, chiar din cauza acestei cutii cvt, ralliartul este o masina cu care poti sa traiesti zi de zi in oras, la semafor, in aglomeratie.
pe de alta parte, nu uitati: softul la CVT se poate rescrie.....si vedem dupa aia cine schimba mai repede
si sa nu fiu inteles gresit, am mare respect pt subaru, si probabil ca daca mi-as permite sa fac aceasta alegere, as gandi mult inainte sa aleg.

Scris: Mie Sep 09, 2009 11:32 pm
de cix
Pentru a face putina lumina:

Date tehnice Lancer Ralliart:
Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo
Horsepower/Torque 237 hp @ 6000 rpm / 253 lb-ft @ 3000 rpm
Transmission TC-SST (6-speed Twin-Clutch Sportronic? Shift Transmission)
Drivetrain All-Wheel Control (AWC)

Date tehnice Impreza WRX:
Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine
Power 265 hp @ 6,000 rpm
Torque 244 lb-ft @ 4,000 rpm
Compression Ratio 8.4:1
Bore and Stroke 99.5 x 79.0 mm
Manual Transmission Fully synchronized 5-speed manual with Incline Start Assist.

@COObra cutia de viteze la Ralliart este TC-SST care se zvoneste ca e mult mai rapida decat una manuala. Poate si la asta se poate rescrie softu si sa o faca si mai rapida

Scris: Mie Sep 09, 2009 11:54 pm
de andrei.pex
A se observa o diferenta majora intre cele doua :

Ralliart : Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo

WRX: Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine

Parerea mea este ca aceasta comparatia deja nu mai are loc subaru avand motor de 2.5

Scris: Joi Sep 10, 2009 9:05 am
de Danyutz
andrei.pex are dreptate, Subaru au ridicat stafeta, desi dif de cp nu e mare, in plus Ralliart are mai mult cuplu de la turatie mai mica.