Subaru Impreza Wrx Vs. Mitsubishi Lancer Ralliart
As vota Mitsubishi, care tehnic are si greutatea distribuita mai bine, desi cu motorul boxer si repartitia... (nu mai stiu acum) se zice ca sta mai bine Subaru. In practica "mi s-a parut" ca Mitsubishi sta mai bine, iar ca putere Mitsubishi are acceleratie liniara, fata de Subaru care smuceste. (O parere, atat)
Oare este atat de greu sa realizati ca emisiunile acestea nu sunt 100 % obiective .....
Tot de la inside line un film comparativ cu vechiul WRX http://www.youtube.com/watch?v=98of6GaH ... re=channel
Aici nu mai e atat de laudata )))
Si sa nu uitam un aspect: WRX-ul are multi ani in spate.
Tot de la inside line un film comparativ cu vechiul WRX http://www.youtube.com/watch?v=98of6GaH ... re=channel
Aici nu mai e atat de laudata )))
Si sa nu uitam un aspect: WRX-ul are multi ani in spate.
Orice comparatie in afara Japoniei este inutila dupa parerea mea.
USA: WRX - 2.5T - 265 CP
Europa: WRX- 2.5T - 230 CP
Japonia - WRX 2.0T - 250 CP (la STI folosesc cei de la Subaru turbine twin scroll. Nu sunt sigur daca si la WRX, dar ce ofera japonezilor este total altceva decat ce ofera in State sau Europa)
Asadar, exista prea multe variatii in functie de regiune. Cele mai bune comparatii sunt facute de Japonezi cu modelele lor JDM. Din pacate se gasesc cam greu filmuletele pe youtube.
USA: WRX - 2.5T - 265 CP
Europa: WRX- 2.5T - 230 CP
Japonia - WRX 2.0T - 250 CP (la STI folosesc cei de la Subaru turbine twin scroll. Nu sunt sigur daca si la WRX, dar ce ofera japonezilor este total altceva decat ce ofera in State sau Europa)
Asadar, exista prea multe variatii in functie de regiune. Cele mai bune comparatii sunt facute de Japonezi cu modelele lor JDM. Din pacate se gasesc cam greu filmuletele pe youtube.
QUOTE (COObra @ Feb 3 2010, 11:50 AM) cred ca Tudor se referea la 3000 biturbo benzinica, 306 cp
sa vezi taxe, impozite, rca, rovinieta, etc la 3000 cmc.
PARTIAL ai dreptate insa doar partial . eu imi permit sa dau 30 mii eur pe o masina noua , insa NU imi permit sa dau 1 800 lei impozit pe an in loc de 180 lei , si rovigneta de 6 ori mai scumpa si RCA de 3 ori mai scump .......... probabil de aia imi permit 30 mii pt o masina noua pt ca nu imi permit risipa anuala de 1 000 eur in plus taxe si impozite fara rost ?
sa vezi taxe, impozite, rca, rovinieta, etc la 3000 cmc.
PARTIAL ai dreptate insa doar partial . eu imi permit sa dau 30 mii eur pe o masina noua , insa NU imi permit sa dau 1 800 lei impozit pe an in loc de 180 lei , si rovigneta de 6 ori mai scumpa si RCA de 3 ori mai scump .......... probabil de aia imi permit 30 mii pt o masina noua pt ca nu imi permit risipa anuala de 1 000 eur in plus taxe si impozite fara rost ?
Pai o masina trebuie corelata cu veniturile pe care le ai altfel devine un one time only.
Daca tii masina de 30.000 iepuroi 5 ani sa zicem, si cand o vinzi nu ai bani sa-ti iei alta la fel sau mai buna, inseamna ca nu-i masina potrivita pentru tine. Oricum masina nu-i o investitie ci o cheltuiala.
Din pacate la noi multa lume se arunca (la orice nivel de venituri) aiurea la cumparat de masini. De la pusti care nu castiga nici un ban dar isi iau cu banii primiti mostenire o rabla pe care nu o pot intretine, pana la oameni normali dar care nu se intereseaza de costurile ulterioare achizitiei. Masina implica si impozit, RCA, taxa drum, eventual CASCO, o revizie pe an cel putin, sosoni de iarna, etc si mancarica. Si uite asa ajunge omul sa puna 5L de benzina la pompa, sau sa se intereseze daca merge sa bage GPL la 3.0L biturbo.
Daca tii masina de 30.000 iepuroi 5 ani sa zicem, si cand o vinzi nu ai bani sa-ti iei alta la fel sau mai buna, inseamna ca nu-i masina potrivita pentru tine. Oricum masina nu-i o investitie ci o cheltuiala.
Din pacate la noi multa lume se arunca (la orice nivel de venituri) aiurea la cumparat de masini. De la pusti care nu castiga nici un ban dar isi iau cu banii primiti mostenire o rabla pe care nu o pot intretine, pana la oameni normali dar care nu se intereseaza de costurile ulterioare achizitiei. Masina implica si impozit, RCA, taxa drum, eventual CASCO, o revizie pe an cel putin, sosoni de iarna, etc si mancarica. Si uite asa ajunge omul sa puna 5L de benzina la pompa, sau sa se intereseze daca merge sa bage GPL la 3.0L biturbo.
Am votat ptr Lancer ptr ca imi place sa combin utilul cu placutul. Lancerul ofera un plus de spatiu.
imi place mai mult impreza la interior insa per total castiga Lancerul ralliart in viziunea mea. un review a numit acest model "the most versatile man-child car for 30.000$".(pretul ptr piata americana). f bine spus.
as da 30.000 E pe vreuna dintre ele?
raspunsul este nu.
M-as indrepta spre ceva mai confortabil.
Referitor la pret, eu zic ca daca dai 20.000E sau 30.000E pe o masina nu inseamna neaparat ca iti permiti o masina de 20k sau 30k. eu acum ma uit sa-mi iau o alta masina si poate strang banii necesari sa iau, sa zicem, un Range Rover sau un X5 vechi de 2-3 ani, insa nu imi permit sa intretin masina dupa aia asa ca ma uit la alte variante. Nu neaparat mai ieftine, ci mai fiabile, mai ieftin de intretinut (service, pret piese), preferabil masina noua cu garantie.
Cand cumperi masina trebuie sa-ti faci bine temele referitor la costurile de intretinere. eu unul iau in calcul si pretul pieselor in caz ca masina s-ar strica la un moment dat si ii trebuie o reparatie majora.
Nu mai zic de casco, taxe sau bani de carburant. daca nu ti le permiti pe astea, trebuie sa te uiti la masini mai ieftine din start.
imi place mai mult impreza la interior insa per total castiga Lancerul ralliart in viziunea mea. un review a numit acest model "the most versatile man-child car for 30.000$".(pretul ptr piata americana). f bine spus.
as da 30.000 E pe vreuna dintre ele?
raspunsul este nu.
M-as indrepta spre ceva mai confortabil.
Referitor la pret, eu zic ca daca dai 20.000E sau 30.000E pe o masina nu inseamna neaparat ca iti permiti o masina de 20k sau 30k. eu acum ma uit sa-mi iau o alta masina si poate strang banii necesari sa iau, sa zicem, un Range Rover sau un X5 vechi de 2-3 ani, insa nu imi permit sa intretin masina dupa aia asa ca ma uit la alte variante. Nu neaparat mai ieftine, ci mai fiabile, mai ieftin de intretinut (service, pret piese), preferabil masina noua cu garantie.
Cand cumperi masina trebuie sa-ti faci bine temele referitor la costurile de intretinere. eu unul iau in calcul si pretul pieselor in caz ca masina s-ar strica la un moment dat si ii trebuie o reparatie majora.
Nu mai zic de casco, taxe sau bani de carburant. daca nu ti le permiti pe astea, trebuie sa te uiti la masini mai ieftine din start.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori