Pagina 1 din 2

Scris: Sâm Iul 18, 2009 2:09 pm
de mani07
salutare..
posed un lancer de 2.0 l SDN...am 22 k si pot spune ca acuma s-a "lasat" motorul....cert e ca sunt foarte multumit de masina si la pretul ei bate foarte multe masini din clasa ei..ca minus am constatat consumul de combustibil cam mare si raza de bracaj a rotilor care este de asemenea mare......in rest numai de bine...recent am facut un test drive cu noul lancer sportback de 143 cp si cel diesel de 140 cp cu motorul de la VW..pe langa finisarile interioare cam slabute ,sa nu mai spun de tabla (daca te rezemi mai tare de ea s-ar putea sa o indoi),tinuta de drum cat si performantele masinii in raport cu pretul de achizitie dupa parerea mea new lancer este inferior lancerului classic de 2.0 l...astept pareri din partea voastra...

Scris: Sâm Iul 18, 2009 2:24 pm
de ligla
it's all in the look

Scris: Dum Iul 19, 2009 12:13 am
de andrei
Eu sunt mai conservator din fire, si cum mi-am dorit f mult un Lancer Classic de 2 litri, votez pentru Classic. Motivele sunt strict personale si nu f obiective, asa ca nu ma bagati prea mult in seama.

Scris: Dum Iul 19, 2009 12:55 am
de Andrei_RC
Lancerul clasic 2.0 are ceva aparte. Este o masina foarte reusita si eleganta as zice.
Dar si seria noua are atuurile ei.
Mivec, mai multe nivele de echipare, CVT-ul, intervalul de revizii...etc

Scris: Dum Iul 19, 2009 10:38 pm
de shocs
Ca si look, lancer classic nu se compara cu noul lancer. Cel putin din fata.

Scris: Mar Iul 21, 2009 4:12 pm
de 2dor
Ca si look sunt de acord ca Lancer Clasic nu e frumusetea intruchipata, dar sincer nici noul Lancer nu ma da pe spate. Ca si tinuta de drum, pot sa spun ca pana la Ralliart, eu cred ca nu se compara nici un Lancer nou cu tinuta de drum a Lancer-ului Clasic 2.0 ( subliniez 2.0 ), mai ales ca acest Lancer Clasic 2.0 este modelul Ralliart cu motor de 2.0 in loc de 2.4 asa cum e in State. Pentru cei carora li se pare mica raza de bracaj, le spun ca este identica cu cea de pe un EVO IX, eu sustin ca e aceiasi directie, si asta dintr-o comparatie personala cu un EVO IX. Deci in concluzie nu putem compara New Lancer 2.0 sau 1.8, cu Lancer Ralliart 2.0. Ca motorizari si 2.0 TDI de 140 CP si 2.0 benzina de 150 CP sunt mai puternice, dar la tinuta de drum nu se compara nici pe departe.

Scris: Mar Iul 21, 2009 6:57 pm
de mani07
lancer de 2.0 l si 150 cp?.. nu am auzit de motorizarea asta la noi in Romania..cel putin din datele producatorului....iar cel classic de 2.0 l intr-adevar are pachetul sport ralliart pe el...dar cam atat ..

Scris: Mar Iul 21, 2009 7:23 pm
de andrei
Motorul de 2 litri benzina 150 de cai nu este disponibil in Ro. Dar exista Lancer X cu aceasta motorizare (vezi zimbet).

Scris: Mie Iul 22, 2009 9:58 am
de 2dor
QUOTE (mani07 @ Jul 21 2009, 06:57 PM) lancer de 2.0 l si 150 cp?.. nu am auzit de motorizarea asta la noi in Romania..cel putin din datele producatorului....iar cel classic de 2.0 l intr-adevar are pachetul sport ralliart pe el...dar cam atat ..

New Lancer 2.0 benzina si 150 CP exista in State, si in alte tari inclusiv la vecinii nostrii din Moldova, de unde il are si Zimbet cumparat.

Si ce ai mai vrea sa aiba pe langa pachetul sport? Eu spun ca la 16000 euro DDP cat am dat pe el, cu suspensie si directie sport si motorul 4G63 fara turbo e suficient. Da motorul putea sa aiba mai multi cai, dar chiar si asa e ok.

Scris: Mie Iul 22, 2009 10:52 am
de mani07
unii ar zice ca motorul ar avea 150 cp dar ptr a indeplini normele europene a fost redus la 135 cp...sunt absolut sigur ca acest motor 4g63 atatia cp are el prin constructie nefiind dopat cu nimic...da,asa este la 16000ddp face banii astia dar mitsubishi lancer ralliart inseamna mult mai mult ca dotari..spre exemplu vezi new lancer ralliart care este un mic evo ,bineinteles si pretul e pe masura....