Mitsu Lancer Vs Seat Exeo

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Iun 25, 2009 7:17 pm

Propun ca in cadrul acestui topic sa facem (pe cat posibil obiectiv) un comparativ intre cele 2modele:
Lancer, model 2008 si "nou" venitul Exeo, model 2009.
dupa cum stie toata lumea, "noul" produs de la Seat este asemanator generatiei anterioare Audi,
de unde imprumuta atat platforma tehnica, cat si motoare, transmisii, etc.. acesta fiind si motivul pt care
am incadrat cuvantul nou din dreptul modelului Exeo in ghilimele, intrucat nu este o creatie
noua, si nu vine cu nicio inovatie tehnica menita "sa rupa gura targului"...
Modelul Lancer de la Mitsu il stim prea bine cu totii, forumul este plin de relatari subiective/obiective
ale posesorilor, asa ca nu mai insinstam..
Teoretic putem face o astfel de comparatie, intrucat Exeo este disponibil cu 3 motoare pe benzina:
1,6 litri- 102 CP; 1,8 litri- 150 CP; 2,0 litri- 200 CP; dar si cu 2 propulsoare diesel de 2,0 litri-143 CP si 170 CP.
Viteza maxima atinsa de bolidul elegant cu un motor de 2,0 este de 241 km/h si ajunge de la 0-100km/h ?n 7,3 secunde.
Are o lungime de 4,6 m, iar in interior masina este echipata cu MPEG4, iPOD, USB, Bluetooth, sistem de navigatie si o trapa
cu celule solare ce va putea pune ?n functiune pe timpul verii un sistem de climatizare atunci c?nd masina va fi parcata.
Produsul celor de la Seat este disponibil la pretul de 25.118 euro cu TVA pentru o motorizare diesel de 2,0 litri si 170 CP,
iar 18.837 euro cu TVA pentru motorizarea de 1,6 litri benzina 102 CP.
Exeo este primul model al celor de la SEAT echipat cu motoare Diesel Common Rail.
Suspensia frontala este cu patru brate si suspensia spate cu brate trapezoidale.
Modelul se va fabrica la Martorell (langa Barcelona).
Fişiere ataşate
Resize_of_14745.jpg
Resize_of_14745.jpg (181.17 KiB) Vizualizat de 6782 ori
Resize_of_14727.jpg
Resize_of_14727.jpg (172.52 KiB) Vizualizat de 6791 ori

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Joi Iun 25, 2009 7:37 pm

Frumos modelul Exeo . Un audi la pret de seat .
Cu Lancer il poti compara numai la exterior . In rest numai are rost .
Ori iti place cum arata exeo , ori lancer . Acolo se reduce tot .

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 25, 2009 7:48 pm

Cam naspa spatele, dar sigur as alege Exeo.

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Vin Iun 26, 2009 7:18 am

Nu sunt fan al modelelor reincarnate sub alta marca din lipsa de fonduri. Daca Seat dorea o masina de clasa medie trebuia sa iasa cu un produs nou si propriu nu se monteze emblemele firmei pe un model care, chiar daca a fost unul de succes zic eu, deja nu mai este de actualitate.
Deci, intre cele 2, aleg Lancer!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Iun 26, 2009 7:44 am

Si ce are daca nu mai e de actualitate? Face rau la stomac daca mergi intr-o masina care nu e de actualitate?

Si nu o mai fi de actualitate raportat la un Audi. Ca poate la anumite solutii tehnice, la data aparitiei lancerul tau era mai expirat decat Exeo-u' asta....

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Vin Iun 26, 2009 10:23 am

QUOTE (BUGHY @ Jun 25 2009, 07:37 PM) Un audi la pret de seat .

E exact cum ai zice Renault la pret de Dacia. Care nu prea merge. Costurile reduse implica taierea unor calitati ale masinii. Si aici nu ma refer numai la brand

Singura masina dupa care regret ca nu a aparut inante sa-mi iau Lancer este Opel Insignia, dar aia e din alta clasa, la alti bani , plus ca trebuie sa-si dovedeasca fiabilitatea:)

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Vin Iun 26, 2009 12:13 pm

Sincer, parerea mea despre Exeo este buna, asta cu privire la calitatea autoturismelor VAG (mai ales ca in trecut am detinut un Seat Ibiza - slabut la materiale interioare, adica mult plastic slab calitativ pe anumite parti ale bordului - dar fiabilitate reusita), asa ca, ramane doar aspectul exterior.

Avatar utilizator
andrei00
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 18, 2009 10:17 am

Mesaj de andrei00 » Vin Iun 26, 2009 1:11 pm

Cred ca in primul rand ar trebui sa facem o comparatie intre versiuni asemanatoare.Tot aud mereu aceeasi discutie despre calitatea materialelor folosite.Pe mine unu sincer ma cam lasa rece ..discutia despre plastice ...un plastic e un plastic ..diferenta fiind doar textura ...nu am timp in trafic sa stau sa ma uit la plastice la finisaje interioare.Oricum cand vine vorba de masini intotdeauna e o chestie de gusturi.La mine se rezuma la : imi place cum arata exteriorul, performantele motorului(fiabilitate), ma simt bine in masina(e confortabila , am o buna vizibilitate etc.),pret,dotari.
Si acum ca sa ma refer strict la comparatia asta , am luat doua versiuni asemanatoare ale celor doua masini ca pret 1.6 benzina la Exeo si 1.8 la Lancer.
EXEO
Varianta Style 1,8 T 150 CP pret cu tva: 20.853 euro
Accesorii(dotari)
Dotari exterior:
- Jante aliaj 7Jx16
- Oglinzi exterioare pliabile electric
- Senzor de parcare spate
- Carcase oglinzi exterioare si manere portiere vopsite in
culoarea caroseriei
- Oglinzi exterioare actionate electric si incalzite
- Proiectoare de ceata
- Lampi ceata spate
Dotari interior:
- Cotiera centrala fata
- Torpedou cu incuietoare
- Pachet lumini interior: manere portiere, scrumiere, zona
picioare sofer si pasageri, suporturi pahare
- Covorase fata/spate
- Reglaj manual lombar pentru scaunul soferului
- Reglaj manual pe inaltime si lombar pentru scaunul
pasagerului
- 8 difuzoare
- Volan si schimbator viteze in piele
- Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire
- Senzor de ploaie
- Cruise control
- Functie de aprindere automata a farurilor
- Functie ?Coming Home? faruri
- Comenzi audio pe volan
- Suport pentru pahar in consola centrala fata
- Pachet fumatori (2 scrumiere in consola centrala
fata/spate, bricheta)
- Covoras pentru sofer
- Torpedou cu iluminare
- Bancheta spate cu spatar rabatabil asimetric
- Climatronic bi-zona
- Filtru pentru praf si polen
- Bordcomputer
- Geamuri fata/spate actionate electric
- Radio CD MP3
- Mufa pentru intrare auxiliara
- Inchidere centralizata cu telecomanda
- Reglaj electric faruri
- Imobilizator electronic
- Iluminare compartiment portbagaj
Dotari siguranta:
- Control presiune pneuri cu avertizare sonora si luminoasa
- Servodirectie
- ESP (sistem pentru contolul stabilitatii), EBA (sistem de
asistare a franarii de urgenta)
- Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager, cu posibilitate
de dezactivare airbag pasager
- Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager
- Airbag-uri cortina
- Airbag pentru genunchi sofer
- Frane disc fata/spate
- Sistem de prindere Isofix si pregatire Top Tether pentru
toate locurile din spate
- Roata de rezerva de dimensiuni normale
- Trusa medicala de prim-ajutor, stingator de incendiu,
triunghi reflectorizant
Date Tehnice
4 cilindri - 8 valve
Capacitate cilindrica (cc) 1.595
Alezaj x cursa (mm) 81 x 77,4
Raport de compresie 10,3
Putere maxima (CP/kW/rpm) 102/75/5.600
Cuplu motor maxim (Nm/rpm) 148/3.800
Alezaj x cursa (mm) 81 x 86,4
Sistem de alimentare Injectie multipunct
PERFORMANTE
Viteza maxima (km/h) 190
Acceleratie 0-100 Km/h (s) 12,6
Repriza 80-120 Km/h (s) 17,8 (tr. V)
1000 m cu start de pe loc (s) 33,9
CONSUM COMBUSTIBIL
Urban (l/100 km) 10,6
Extra urban (l/100 km) 5,7
Mediu (l/100 km) 7,5
Emisii CO2
Urban (g/km) 247
Extra urban (g/km) 133
Mediu (g/km) 175
TRANSMISIE
Cutie de viteze
Demultiplicarea cutiei de viteze I 3,667
II 2,053
III 1,37
IV 1,032
V 0,8
VI 0,658 0,73 0,658 0,575 0,575
R 3,4
Viteza la 1000 rpm in tr. V/VI (km/h) 31,7/38,6
SASIU
Sistem franare
Hidraulic dublu, sistem de franare in diagonala cu servo
Tip frane fata/spate
Discuri autoventilate/Discuri
Frane fata (mm) 288x25
Frane spate (mm) 245x10
MASA 1.310
Masa maxima autorizata (kg) 1.870
Masa maxima remorcabila cu franare (kg) 1.200
Suspensia fata
Independenta cu 4 brate
72/80/95
Suspensia spate
Cu brat trapezoidal
Directie
Servodirectie electrohidraulica


Lancer 1.8 19990 cu tva Varianta Instyle
Motor Lancer 1.8
Tip DOHC
Numar cilindri 4L
Numar supape 16 valve MIVEC
Capacitate cilindrica 1.798
Combustibil Benzina fara plumb
Consum L/100 km
- extraurban 6,1
- urban 10,4
- mixt 7,7
Emisii CO2 g/km
- extraurban
- urban
- mixt
Transmisie Manuala cu 5+1 trepte
Performante Lancer 1.8
Putere maxima KW (CP) 105 (143) / 6000 rot / min
Cuplu maxim 178 Nm / 4250 rot / min
Viteza maxima km / h 204 km / h
Acceleratie 0-100 km/h 9,8 s
Dimensiuni Lancer 1.8
Dimensiuni L x l x h 4570 x 1760 x 1490 mm
Caroserie Sedan, 4 usi ? 5 locuri
Dotari
Aer conditionat automat
?
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer
?
ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii
?
Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 / cotiera centrala cu suport pentru pahare
?
Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei
?
Centuri de siguranta cu 3 puncte de ancorare fata (pretensionate) / spate
?
Computer de bord cu display central multifuntional
?
Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare
?
Cruise control
?
Faruri halogen reglabile pe inaltime cu functie de stingere automata
?
Finisaj cu textura sport pentru panoul de bord
?
Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer
?
Grila radiator cromata
?
Imobilizator electronic
?
Inchidere centralizata cu telecomanda
?
Jante aliaj usor 18 x 7,0 cu pneuri 215/45R18
?
Lampa ceata spate cu functie de stingere automata
?
Lampa stop centrala pe luneta
?
Levier cutie de viteze si levier frana de parcare imbracate in piele (doar varianta M/T)
?
Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei
?
Manere interioare usi cromate
?
Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei
?
Ornamete cromate la orificiile de ventilatie
?
Proiectoare de ceata
?
Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime
?
Servodirectie
?
Sistem de autoaprindere a farurilor si sezor de ploaie
?
Sistem de franare cu ABS (Anti-Lock Braking System) si EBD (Electronic Brake-force Distribution)
?
Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime
?
Torpedou cu refrigerare
?
Volan imbracat in piele - model cu trei spite / comenzi audio pe volan
?
Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager
?
Placute de frana de tip sport (AMS)
?
Sistem audio premium Rockford Fosgate 6xCD changer si 9 difuzoare
?
Sistem hands-free cu bluethoot

PS:Motorul lor 1.8, e turbo 150 CP, 100 in 9.3, viteza maxima 217 pret 22.771 euro cu tva cu aceleasi dotari ca cea de mai sus.Nu am vrut sa fac comparatie intre un turbo si unul aspirat , din motive evidente.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori