Mitsubishi Outlander Sau Ce?

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
pandasan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 19, 2009 11:52 pm

Mesaj de pandasan » Joi Mar 19, 2009 11:54 pm

Salut,

Am gasit client pentru masina veche si imi bat capul ce SUV sa cumpar. SUV, 4x4, ma rog, ceva care sa:

1. Se aseze foarte bine pe asfalt, curbe etc.

2. Consum rezonabil.

3. Calitati in offroad, garda cat mai sus etc. cu un motor suficient de puternic, fiabil, intretinere rezonabila.

4. Interior cat mai calitativ, ma rog, nu vreau lux, fite, ceva normal si confortabil. Cat mai spatioasa, banchete rabatabile etc, spatiu cat mai mare pentru bagaje etc.

5. Masina noua, cu garantie.

6. Buget cca. 28-32k Euro.

Aceasta masina este necesara pentru familia mea, nu este un moft. Mergem mult in natura, pescuit, munte etc, dar foarte mult prin tara, si in afara pe Autobahn.

Pana acum m-am gandit la urmatorele marci:

Mitubishi Outlander, Toyota RAV4, Subaru Forester, etc.

Va rog frumos sa ma sfatuiti si pe mine in privinta unei masini. Informatii exacte, eventual de la detinatori de asemenea masini.

Multumesc mult.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Mar 20, 2009 8:26 am

1 si 3 se cam bat cap in cap ... dupa parerea mea iti recomand : Freelander, Outlander si Nissan X-trail.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Vin Mar 20, 2009 11:15 am

Rav4 cred ca ar depasi bugetul tau, precum si Freelander mai echipat
Outlander nu e stralucit ca si off-road (pt asta exista modelul Pajero sau L200)
NIssan X-Trail mie unul mi se pare cam mic de statura pt punctul 4

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mar 20, 2009 12:21 pm

QUOTE (Vibe @ Mar 20 2009, 08:26 AM) 1 si 3 se cam bat cap in cap ... dupa parerea mea iti recomand : Freelander, Outlander si Nissan X-trail.

Are MARE dreptate.

Mai stiu io pe cineva care tot asa....mergea des la munte, cabana and shit, remote locations. Si a stat 2 zile mai mult prin munti si s-a cerut de la job pentru ca nu a putut cobora. Si NU. Nu erau de vina aia de la drumuri pentru simplul fapt ca acolo nu era drum public. Dar SUVanu' a clacat repede. Binenteles, oamenii cu ARO circulau pe acolo in veselie. Adica vreo 2, sa nu credeti ca s-ar exagera.

Si mai stiu io pe unu cu Aulendar care are cabana in munti, desi ii drum de piatra, ultimii 2 km sunt PRASTIE si la primul polei a constatat ca are probleme mai mari decat cu vechea lui Octavie Tour pentru a ajunge sus la cabana.

Raspuns. Tu vrei de fapt 2 masini. Dar nu realizezi asta.

Avatar utilizator
maverick_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm

Mesaj de maverick_24 » Vin Mar 20, 2009 4:27 pm

Aceeasi dilema am avut-o si eu si am ales Outlanderul ( din pacate tre` sa mai astept putin pentru a da comanda )

Criteriile pe care le-ai enumerat tu mai sus duc, din pacate, spre un "compromis".Pentru mine Outlanderul este masina care le inglobeaza pe toate dar care, iarasi din pacate, nu exceleaza la nici una pentru ca pur si simplu nu se poate sa ai si calitati off road si sa "stea" si bine pe sosea la banii astia.
Daca citesti parerile posesorilor de Outlander de pe forum o sa vezi ca e o masina neutra care nu trezeste cine stie ce pasiuni dar care se descurca de fiecare data
Daca faci off-road mai serios iti recomand Foresterul care nu are rival in clasa lui.Pe sosea cred ca sta la fel de bine ca Outlanderul iar la consum boxerul diesel e mai economic decat 2.2 HDI-ul de pe Outlander ( sper ca nu te gandeai la motorizarea 2.0 de la VW ca nu se merita ).La Forester nu am putut sa trec peste punctul 4 : nici eu nu vreau lux insa Foresterul are interior de Logan plus ca spatiul de incarcare este mai mic ca la Outlander..peste lucrurile astea nu am putut sa trec si de aceea am renuntat la Forester
Despre RAV4 nu stiu ce sa zic..pe mine ma lasa rece
Mai e Honda CR-V insa are calitati off-road aproape 0.

Daca nu circuli foarte mult prin Bucuresti si nu vrei sa pleci primu de la semafor cred ca cea mai buna alegere ar fi un Touareg R5 175CP.Daca ii mai pui si suspensie pneumatica cred ca asta e masina de care ai nevoie.Cel putin eu asta as fi ales insa fac foarte multi km zilnic prin Bucuresti si masina e cam maricica iar kilometrajul la mine creste rapid ceea ce inseamna revizii mai dese

Ar mai fi o optiune demna de luat in calcul daca nu esti chitit pe SUV : Citroen C5 Tourer 2.2 HDI 174 CP cu Hydractive 3+.O masina incredibil de confortabila iar suspensia autoreglabila face toti banii.La un gratar sau un drum forestier usor cred ca face fata cu brio insa masina e conceputa in special pentru drumurile lungi si confortabile.

Bafta la alegere!

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Mar 20, 2009 5:58 pm

Outlanderul e un pic mai spatios , dar pentru drumuri ( asfaltate si neasfaltate , chiar pe aratura ) Foresterul este mai ok. Mie unul nu mi s-a parut interiorul forestierului ca unul de Logan , desi mie imi place mai mult modelul anterior de forestier.
Si totusi , optez pentru Forester boxer diesel ( desi eu vroiam varianta turbo a modelului anterior), poti sa mergi si mai sportiv cu ea , poti sa faci si un offroad decent , spatiu pasageri decent , si se incadreaza in bugetul tau .

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Mar 20, 2009 6:17 pm

QUOTE (driverx @ Mar 20 2009, 02:21 PM) Are MARE dreptate.

Mai stiu io pe cineva care tot asa....mergea des la munte, cabana and shit, remote locations. Si a stat 2 zile mai mult prin munti si s-a cerut de la job pentru ca nu a putut cobora. Si NU. Nu erau de vina aia de la drumuri pentru simplul fapt ca acolo nu era drum public. Dar SUVanu' a clacat repede. Binenteles, oamenii cu ARO circulau pe acolo in veselie. Adica vreo 2, sa nu credeti ca s-ar exagera.

Si mai stiu io pe unu cu Aulendar care are cabana in munti, desi ii drum de piatra, ultimii 2 km sunt PRASTIE si la primul polei a constatat ca are probleme mai mari decat cu vechea lui Octavie Tour pentru a ajunge sus la cabana.

Raspuns. Tu vrei de fapt 2 masini. Dar nu realizezi asta.


ARO, a batut si bate multe masini gen off road .
Poate un Range Rover sau Jeep sa concureze cu el .

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Vin Mar 20, 2009 6:21 pm

e oferta la Grand Cherokee vreo 8000 de euroi parca...daca te intereseaza da un semn si te mai invat niste chestii

Avatar utilizator
pandasan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 19, 2009 11:52 pm

Mesaj de pandasan » Vin Mar 20, 2009 7:04 pm

Tocmai am facut un test drive cu un Nissan X-Trail, varianta sport, si costa 20375 cu tot cu TVA, se misca foarte ok, Diesel motor de 2 la 150 CP. M-a pus pe ganduri.............................

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Mar 22, 2009 9:22 pm

QUOTE (ligla @ Mar 20 2009, 06:21 PM) e oferta la Grand Cherokee vreo 8000 de euroi parca...daca te intereseaza da un semn si te mai invat niste chestii

M-ai facut sa intru pe site la Jeep. GRAND CHEROKEE Preţ (fără TVA) ?ncep?nd de la: 36.951 Euro. Nu vad ce ar putea scoate de pe el si cata reducere sa faca ca sa ajunga la 8000. Daca stii niste chestii care se pot invata poate le faci publice, nu de alta, dar poate invatam si noi

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori