Salutare,
intamplator am mers ieri cu un passat 1.8 TSI si am simtit ce nu am simtit in masina lui Zimbet la polivalenta (m-a dat o tura pe acolo cu pedala la podea). Rezultatul votului reflecta dupa parerea mea, subiectivismul atasat marcii mitsubishi. O Octavia, mai usoara decat un passat, tranforma acel motor intr-un adversar peste puterile lancerului 1.8 aspirat, fara discutie. Personal, am ajuns la concluzia ca un motor mai potent atarna mai greu in balanta pt mine(m-am lamurit cu puturosul lancer 1.6), decat un design putin mai deosebit. Merita sa mentionez faptul ca acea comparatie in puteri de varf ale motoarelor nu este relevanta (vezi distributia puterii in functie de turatie)? Eu am ales Octavia pt acel motor care face diferenta intre o masina admirata de cei de afara(Lancer) si o masina admirata de cel care o conduce(Octavia turbo).
PS: dotarile Octaviei nu sunt nicidecum mai prejos ca ale Lancerului.
Octavia 1.8 TSI vs Lancer 1.8 MIVEC
QUOTE (EvoX @ Mar 28 2010, 07:28 PM) Guys! Skoda sucks!!!
Este principalul motiv pentru care o Skoda turbo costa cat un Mitsu aspirat. Tare sunt curios ce dotari ofera Skoda in banii astia?!
Am facut un drive-test cu un O1 (Tour), in 2006 si vreau sa va spun ca nu am mai vrut sa aud de Skoda din acel moment. Am incercat sa fac un compromis intre design, consum, fiabilitate, pret, insa nu am putut trece peste DOTARI si FINISAJE. Izolarea fonica e groaznica, principalul finisaj care mi-a lasat un gust amar, apoi plasticul e precum capacul de la imprimanta, intre extremitatile banchetei din spate si stalpi bagi mana lejer samd, iar daca te apuci sa accesorizezi o Skoda mai bine te lasi pagubas.
Eu am un Lancer 1.6 SDN, din 2006, de 98 CP. Un Logan 1.6 16v are 105 CP si e mai fasneatza ca a mea, dar auzi tot ce se intampla afara. Asa e si in acest "versus": o masina est-europeana cu un pret interesant si o accesorizare zgarcita vs o japoneza accesorizata de bun simt, vioaie si cu o fiabilitate de traditie.
Depinde ce-ti doresti de la masina.
Eu as merge pe Lancer.
PS: Nu neg un usor subiectivism, insa argumentele prezentate mai sus m-au determinat sa aleg Mitsu in detrimentul Skoda, atunci cand cautam sa achizitionez o masina de familie.
Tu vorbesti de Skoda Octavia Tour, esti total offtopic. Daca vrei sa compari interiorul de Octavia Tour, fa-o cu cel de Lancer 1.8, ca la plastice pe acolo sunt amandoua. Mai mergi cu o Octavia 2 si vorbim dupa. Octavia Tour nu are suspensie independenta pe spate, nu are interiorul superb de pe Golf V si mai multe. Motorul ala de 1.8 turbo are alt feeling fata de un 1.8 aspirat oricat de japonez e el.
Este principalul motiv pentru care o Skoda turbo costa cat un Mitsu aspirat. Tare sunt curios ce dotari ofera Skoda in banii astia?!
Am facut un drive-test cu un O1 (Tour), in 2006 si vreau sa va spun ca nu am mai vrut sa aud de Skoda din acel moment. Am incercat sa fac un compromis intre design, consum, fiabilitate, pret, insa nu am putut trece peste DOTARI si FINISAJE. Izolarea fonica e groaznica, principalul finisaj care mi-a lasat un gust amar, apoi plasticul e precum capacul de la imprimanta, intre extremitatile banchetei din spate si stalpi bagi mana lejer samd, iar daca te apuci sa accesorizezi o Skoda mai bine te lasi pagubas.
Eu am un Lancer 1.6 SDN, din 2006, de 98 CP. Un Logan 1.6 16v are 105 CP si e mai fasneatza ca a mea, dar auzi tot ce se intampla afara. Asa e si in acest "versus": o masina est-europeana cu un pret interesant si o accesorizare zgarcita vs o japoneza accesorizata de bun simt, vioaie si cu o fiabilitate de traditie.
Depinde ce-ti doresti de la masina.
Eu as merge pe Lancer.
PS: Nu neg un usor subiectivism, insa argumentele prezentate mai sus m-au determinat sa aleg Mitsu in detrimentul Skoda, atunci cand cautam sa achizitionez o masina de familie.
Tu vorbesti de Skoda Octavia Tour, esti total offtopic. Daca vrei sa compari interiorul de Octavia Tour, fa-o cu cel de Lancer 1.8, ca la plastice pe acolo sunt amandoua. Mai mergi cu o Octavia 2 si vorbim dupa. Octavia Tour nu are suspensie independenta pe spate, nu are interiorul superb de pe Golf V si mai multe. Motorul ala de 1.8 turbo are alt feeling fata de un 1.8 aspirat oricat de japonez e el.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori