Scris: Lun Mar 09, 2015 3:10 pm
Am deshis un topic si la ei, insa ma intereseaza aici mai mult partea de Lancer. De ASX nu zic nimic pentru ca sint cam scumpe pentru bugetul meu.
Cind spun Lancer spun Lancer de dupa 2010 cu motor 1.8 benzina. Eventual cutie CVT pe cit posibil.
Daca e sa ma iau dupa forumuri masinile astea doua nu au mari probleme tehnice. Am rasfoit topicul de Lancer de aici cap coada si sincer nu am vazut sa fie probleme grave cu masina asta.
Si desi am spus ca never again Mitsu, Lancerul pare o masina chiar robusta. Ca arata bine si se conduce decent nu mai spus. Mi-a placut foarte mult cind am facut un test drive.
Volvo S40 la fel. Doar ca modelele cu motor 1.8 sau 2.0 benzina sint cam rare. Atit de rare incit daca e sa le cauti pe tot netul gasesti cam 5-6 bucati la vinzare.
Pretul pieselor e tot pe acolo, deci asta nu e un criteriu de departajare.
Desi m-ar interesa ceva costuri legate de articulatii si amortizoare. Sa vedem ce si cum.
Ma intereseaza in schimb foarte mult cum se comporta cutia CVT dupa 100-200k km. Daca sint probleme majore sau doar schimbul de ulei si filtru e de ajuns.
Cind spun Lancer spun Lancer de dupa 2010 cu motor 1.8 benzina. Eventual cutie CVT pe cit posibil.
Daca e sa ma iau dupa forumuri masinile astea doua nu au mari probleme tehnice. Am rasfoit topicul de Lancer de aici cap coada si sincer nu am vazut sa fie probleme grave cu masina asta.
Si desi am spus ca never again Mitsu, Lancerul pare o masina chiar robusta. Ca arata bine si se conduce decent nu mai spus. Mi-a placut foarte mult cind am facut un test drive.
Volvo S40 la fel. Doar ca modelele cu motor 1.8 sau 2.0 benzina sint cam rare. Atit de rare incit daca e sa le cauti pe tot netul gasesti cam 5-6 bucati la vinzare.
Pretul pieselor e tot pe acolo, deci asta nu e un criteriu de departajare.
Desi m-ar interesa ceva costuri legate de articulatii si amortizoare. Sa vedem ce si cum.
Ma intereseaza in schimb foarte mult cum se comporta cutia CVT dupa 100-200k km. Daca sint probleme majore sau doar schimbul de ulei si filtru e de ajuns.