Pagina 1 din 2

Scris: Lun Mar 09, 2015 3:10 pm
de jules
Am deshis un topic si la ei, insa ma intereseaza aici mai mult partea de Lancer. De ASX nu zic nimic pentru ca sint cam scumpe pentru bugetul meu.
Cind spun Lancer spun Lancer de dupa 2010 cu motor 1.8 benzina. Eventual cutie CVT pe cit posibil.

Daca e sa ma iau dupa forumuri masinile astea doua nu au mari probleme tehnice. Am rasfoit topicul de Lancer de aici cap coada si sincer nu am vazut sa fie probleme grave cu masina asta.
Si desi am spus ca never again Mitsu, Lancerul pare o masina chiar robusta. Ca arata bine si se conduce decent nu mai spus. Mi-a placut foarte mult cind am facut un test drive.

Volvo S40 la fel. Doar ca modelele cu motor 1.8 sau 2.0 benzina sint cam rare. Atit de rare incit daca e sa le cauti pe tot netul gasesti cam 5-6 bucati la vinzare.
Pretul pieselor e tot pe acolo, deci asta nu e un criteriu de departajare.
Desi m-ar interesa ceva costuri legate de articulatii si amortizoare. Sa vedem ce si cum.

Ma intereseaza in schimb foarte mult cum se comporta cutia CVT dupa 100-200k km. Daca sint probleme majore sau doar schimbul de ulei si filtru e de ajuns.

Scris: Lun Mar 09, 2015 9:42 pm
de cojack
amortizorul original e 10 milioane ..iar unul aftermarket de la 240 lei in sus ...eu am pus kayaba cu 280 lei bucata !
la un 1.6 ma gandesc ca la 1.8 e tot acelasi amortizor:D

Scris: Mar Mar 10, 2015 10:55 am
de jules
Amortizoare KYB cred ca vin si pe original. si 240-300 lei bucata e un pret foarte bun. Si sint si laudate pentru ca cica ar fi foarte bune.
Nu stiu daca la 1.6 sint aceleasi cu cele de la 1.8. E vorba de greutati diferite. Dar s-ar putea sa fie.

Despre cutia CVT vreo noutate de la cineva? Ce probleme au fost?

Scris: Mar Mar 10, 2015 10:29 pm
de moro
Confirm faptul ca pe original sunt KYB.
Difera sigur in functie de echipare...daca vin din fabrica cu roti pe 18 sau pe 16 (cele cu roti pe 18 au suspensia ceva mai rigida fata de cele cu roti pe 16).
Nu stiu daca difera in functie de motorizare, dar este posibil avand in vedere ca difera greutatea masinii.

Scris: Sâm Mar 14, 2015 6:44 am
de mikael
Salut,

Eu îmi schimb acum amortizoarele si arcurile, 1,8 benzina - roti 18 din fabrica si sunt diferite fata de cele pentru roti pe 16, un amortizor KYB costa 310 RON si un arc ( doar pe original ) la reprezentanta 410 ron cu livrare in 8 zile si 436 RON livrare in 3 zile tot pe original.

Scris: Dum Apr 26, 2015 4:53 pm
de LauCalin
Sa-mi fie cu iertare, dar cu riscul de a-mi lua multe injuraturi, cred ca singurul capitol la care Lancer sta mai bine e fiabilitatea tipic japoneza.

Scris: Mie Apr 29, 2015 2:58 pm
de jules
Lau, eu te iert, dar cind spui de fiabilitatea tipic japoneza eu aud doar "nu am ce sa spun, dar bag ceva de genul masina pentru cunoscatori".
Am ajuns la o virsta cind argumentele de genul sint zero.
Inca nu sint hotarit, insa concursul se da intre Lancer si S60 mai nou. Benzina si eventual cutie AT.

Scris: Mie Apr 29, 2015 5:07 pm
de jules
Lau, eu te iert, dar cind spui de fiabilitatea tipic japoneza eu aud doar "nu am ce sa spun, dar bag ceva de genul masina pentru cunoscatori".
Nu te injur, nu am de ce. Stiu ca e dificil sa recomanzi altceva decit Mitsu aici. Si inteleg bine problema.
Am ajuns la o virsta cind argumentele de genul sint zero.
Inca nu sint hotarit, insa concursul se da intre Lancer si S60 mai nou. Benzina si eventual cutie AT.


update la postul precedent ca m-a luat muinca si a expirat timerul de edit.

Scris: Joi Apr 30, 2015 12:08 pm
de Malakai
Cu toate ca sunt fan declarat Mitsubishi, cred eu ca acest duel este pierdut de la bun inceput, oricat de tare ne-am tine noi, fanii, pe pozitie.
Ca sa nu ma lungesc inutil, asa cum banuiesc ca as face-o in mod normal, as alege S60. Fara sa clipesc.

Scris: Joi Apr 30, 2015 7:00 pm
de jules
Sa stii ca nu e pierdut chiar de tot.
Lancerul se gaseste la preturi mai normale fata de S60 mai ales. Si dotarile standard de pe Lancer imi sint suficiente. Nu-mi trebuie chiar orice prostie.
Din nefericire, sint un econom desavirsit de lipsa. Dar alegerea cam ramine intre astea doua.