Mitsubishi EVO X vs. BMW 135i
Si sincer testul este cam penibil. Normal ca evo se vrea o masina sport si se comporta ca atare prin oras. Eu cred ca se poate obtine o acceleratie mai buna decat au scos ei, dar nu dau cu parul. Si alta remarca: de ce nu s-au spus timpii obtinuti pe circuit? Pentru ca probabil evo a fost mult mai rapida. Apoi sa nu mai spun de potentialul pe care il poti scoate din evo aftermarket. Cred ca testul e cam biased.
Iar ca o parere personala bmw seria 1 este oribila
Anyway, personal as alege evo.
PS: AWD >> RWD
Iar ca o parere personala bmw seria 1 este oribila
Anyway, personal as alege evo.
PS: AWD >> RWD
Deci eu am avut placerea sa conduc un EVO IX al unui coleg de forum, este o bestie, superba masinuta. Pe de alta parte am avut un weekend pe mana un BMW 335i, nu era xi deci nu avea 4X4. Amandoua se incadreaza pe la 300 CP, EVO are ceva modificari iar BMW-ul are 308 CP. Daca EVO e in stare sa smuceasca in orice viteza, imediat cand bagi piciorul in acceleratie, la BMW e altfel, intra DSC constant pana reuseste sa puna puterea pe sosea si sa traga cum trebuie. Insa ca masina de mers zi cu zi clar BMW, ala cu talon de 30 pe rotile din fata si 35 pe spate si cauciucuri runflat, era mult mai comod decat EVO si Lancer-ul meu. Singura problema este pretul care la BMW e mai sus bine de tot, de aceea as prefera un 135i. Bestia aia mica de 135i a facut un Porsche Cayman pe circuit, intr-un review de la Fifth Gear.
sincer diferenta este enorma intre masini. Am un evo 9 dar nu as renunta nici pentru 2 bmw 135i la el. da intradevar cu un BMW pornesti odihnit si ajungi odihnit la destinatie, spre deosebire de evo ca ajungi OBOSIT intotdeauna fie vorba si de 300 sau 1500 Km. am condus BMW 135 dar chiar nu ai cum sa le compari.
QUOTE (EvoX)Pe unde o mai fi si obiectivitatea aia cand compari un dublu-turbo de 3 litri cu un turbo de 2 litri?! Ma gandesc daca Evo ar fi avut un motor de 3 litri turbo, iar BMW unul de 2 litri...
In fine, asta a fost un test; sa zicem!
Da clar, apropo, ai condus un 335i sa vezi cum merge? Din textul tau parca esti un copil din ala mic, uite tati masina aia are motor de 2 litri si 300 CP cu o turbina iar cealalta din motor de 3 litri cu biturbo scoate tot 300 CP. Ce proasta e aia de 3 litri... Pai nene daca aia de la BMW voiau sa scoata tot din motorul ala de 3 litri, cam cat crezi ca scoateau putere? Ma refer la puterea reala nu chiptuning, ca asa si la EVO il resoftezi si il mai urci. La BMW tocmai ca are biturbo si o cilindree destul de mare pentru puterea scoasa, totul e altfel, puterea e oricand acolo, nu trebuie sa o turezi la greu. Cel pe care l-am condus era automat si tot era ok. Avea limitare din cauza tractiunii spate pentru ca pierdea aderenta repede si intra DSC. Dar chiar si asa ca masina de zi cu zi o prefer oricand. Stii ca Mercedes S 500 are 380 CP? Asta din motor de 5,5 litri. Stii ce inseamna sa nu simti nimic cand accelerezi dar totusi sa te bage in scaun, stii ce inseamna sa schimbe la 1500-2000 rpm si sa nu aiba nici o jena? E bine asta inseamna motoare si motoare.
In fine, asta a fost un test; sa zicem!
Da clar, apropo, ai condus un 335i sa vezi cum merge? Din textul tau parca esti un copil din ala mic, uite tati masina aia are motor de 2 litri si 300 CP cu o turbina iar cealalta din motor de 3 litri cu biturbo scoate tot 300 CP. Ce proasta e aia de 3 litri... Pai nene daca aia de la BMW voiau sa scoata tot din motorul ala de 3 litri, cam cat crezi ca scoateau putere? Ma refer la puterea reala nu chiptuning, ca asa si la EVO il resoftezi si il mai urci. La BMW tocmai ca are biturbo si o cilindree destul de mare pentru puterea scoasa, totul e altfel, puterea e oricand acolo, nu trebuie sa o turezi la greu. Cel pe care l-am condus era automat si tot era ok. Avea limitare din cauza tractiunii spate pentru ca pierdea aderenta repede si intra DSC. Dar chiar si asa ca masina de zi cu zi o prefer oricand. Stii ca Mercedes S 500 are 380 CP? Asta din motor de 5,5 litri. Stii ce inseamna sa nu simti nimic cand accelerezi dar totusi sa te bage in scaun, stii ce inseamna sa schimbe la 1500-2000 rpm si sa nu aiba nici o jena? E bine asta inseamna motoare si motoare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori