Mitsubishi EVO X vs. BMW 135i

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Mai 11, 2009 6:35 pm

Daca ati vazut Top Gear Australia, au facut comparatie intre EVO X si 135i si a iesit astfel:

- pe linie dreapta BMW clar bate
- pe curbe EVO nu se putea departa dar nici BMW-ul nu il putea depasi
- cand a condus STIG, BMW a iesit la 1:14:90 iar EVO la 1:14:28, deci EVO e putin mai rapid.

Deci in concluzie sunt apropiate si e laudabil BMW-ul ca are doar tractiune spate si totusi se comporta minunat pe circuit.

Andreicepoi, daca tu nu te simti confortabil in Seria 3 nu e nici o problema, exista si Seria 7 care e mare pentru noi astia mari.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mar Mai 12, 2009 11:36 am

nu-i cam ciudata comparatia, sunt clase diferite .. comparatia este la performante .. atunci mai da..as alege evo oricum, intreaga istorie de circuit si modificari in spate

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Mai 14, 2009 3:02 pm

Da e o comparatie la pret in primul rand pentru au preturile la fel conform declaratiei celor de la Top Gear si in al doilea rand la performante. Recunosc sunt inalt si pesemne Seria 1 ar fi cam stramta pentru mine, dar clar as alege BMW-ul pentru ca insumeaza mai multe calitati care ma intereseaza pe mine, in comparatie cu EVO.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Mai 21, 2009 5:22 pm

am vazut si eu pe youtube si am obeservat urmatorul aspect....

bmw are cutie manuala iar evo automata ..asta inseamna asa cum iese din fisa masinilor ca evo este mai lent cu o secunda decat bmw in linie dreapta

nu mi se pare corect ..trebuia sa compare cu un evo manual si atunci era altceva ...in linie dreapta cred ca diferenta era facuta doar de pilot si atat

oricum ....asa alege un evo cu ochii inchisi

Avatar utilizator
IF 67 ELY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 15, 2009 1:04 pm
Contact:

Mesaj de IF 67 ELY » Vin Oct 16, 2009 11:14 am

o fii bmw-ul bmw ...dar din categoria sa evo rupe tot si ca aspect si ca putere...daca o luam dupa marimea motorului care e de doar 2.0 atunci interesati-va de Lancer Evo VIII MR FQ 400 care putea accelera de la 0 la 100 km/h in 3.5 secunde, cu 0.1 secunde mai rapid decat Ferrari Enzo.
P.S. nu va puneti cu japonezi ca ramai mut de ce pot face

Avatar utilizator
Dior
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 12:08 am

Mesaj de Dior » Dum Oct 18, 2009 12:50 am

Eu as alege EVO fara sa stau pe ganduri.
1) nu-mi plac bmw-urile cu tractiune spate!
2) Orice x de la BMW e mai lent.
3) pe un circuit ud evo x trece mult mai usor de 135i
4) 135i e un coupe de clasa MICA nu medie cum e evo.

Singurul lucru care vreau sa il vad e un test intre evo x fq400 si un m3 cu 4 usi si cu 4wd(daca au asa ceva) Atunci sa vedem daca bmw face fatza sau nu.

Avatar utilizator
grecu1967
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 07, 2009 12:23 pm
Contact:

Mesaj de grecu1967 » Dum Oct 18, 2009 3:45 pm

Eu zic ca testul respectiv nu poate fi unul obiectiv din start datorita claselor diferite din care fac parte cele doua masini ... daca erau sensibil egale una cu cealalta era cu totul altceva ...
Mie imi plac masinile cu tractiune spate si din experienta personala zic ca sint mai sprintene la demaraje decit cele cu tractiune fata , dar din punct de vedere al elegantei , intre Mercedes si BMW de exemplu , personal Mercedesul mi se pare ca ofera mai multe fata de BMW , pe de alta parte BMW seria 1 e o masinuta pe care eu unul nu stiu unde s-o incadrez ca nu pare nici coupe , nici HB , nici break ci mai degraba o "strut-o-camila" , adica nici aia nici aia , indiferent ce motor are , un seria 3 sau 5 e altceva ...
Pe de alta parte acum am de vreo 3 ani si ceva o Carisma 1.6 care nu m-a dezamagit si mi-a demonstrat in vreo 60.000 Km ca isi merita locul 4 in "Top 100 cele mai fiabile masini" , ori de la locul 4 din 100 pina la locul 65 din 100 pe care-l ocupa BMW seria 3 , eu unul zic ca e o "distanta" , asta ca sa comparam 2 masini asemanatoare ...

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Lun Oct 19, 2009 10:41 pm

QUOTE (Dior @ Oct 18 2009, 12:50 AM) Singurul lucru care vreau sa il vad e un test intre evo x fq400 si un m3 cu 4 usi si cu 4wd(daca au asa ceva) Atunci sa vedem daca bmw face fatza sau nu.

Nu este M3 cu tractiune integrala.

Avatar utilizator
Dior
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 12:08 am

Mesaj de Dior » Mar Oct 20, 2009 2:27 am

Nici nu credeam ca exista(din aceasta cauza ma intrebam in paranteza daca au asa ceva). Oricum un test complet m3 vs fq400 ar fi binevenit pentru mine

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Oct 20, 2009 8:50 am

Da trist e ca un BMW poate fi masina de zi cu zi, chiar si un M3 pe cand un FQ-400 nu. Nu totul se reduce la putere si tractiune integrala, sa nu uitam interiorul unui M3 comparat cu interiorul de Logan de la un EVO, sa nu uitam antifonarea dintr-un BMW si cea dintr-un Mitsubishi. Ati mers cu un EVO 9 sa vedeti ce inseamna caruta si zgomote din exterior? Pai cand am inchis usa la EVO s-a auzit ca la fosta mea Solenza, un zgomot ca de conserva. Nu are pic de antifonare, pai mor sa merg cu aia zilnic. Sa vedeti un S 500 in care nu se aude nimic, este atat de odihnitor si in oras si in afara ca parca te-ai culca. Ca masina de zi cu zi, M3 clar castiga, acum daca ai mai multe masini printre care si un EVO e altceva.

Dar sa ramanem on topic cu EVO X si 135i va rog.

Eu nici nu as discuta, as alege 135i-ul tot pentru ca vreau ceva si de oras dar sa fie si sport, a si poate nu stiti dar BMW testeaza XDrive pe BMW Seria 1 Coupe, deci poate vedem in curand un 135xi, atunci sa va vad.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori