Lancer X 1.8 Cvt Vs. Autoturisme Diesel Din Aceeasi Clasa.
Am stat si am citit mai multe topicuri legate de Lancer-ul diesel si incet, incet mi se contureaza ideea ca nu este vreo mare afacere sa schimb CVT-ul meu benzina, cu un 2.0 d, manual (lucru de care este nedumerit si SBQ).
Daca stau bine sa ma gandesc, problema consumului pot spune ca nu ma mai deranjeaza asa de tare, avand in vedere confortul unei cutii automate si demarajul multumitor pe care il are motorul de 1.8. Tot ce mai constituie un dezavantaj la Lancer, in prezent, este interiorul. Am studiat cateva imagini si anunturi cu Lancer-uri mai echipate si mi se par la fel de anoste. In afara faptului ca pot opta pentru scaune de piele, faptul ca am doua comutatoare extrem de urate, pentru incalzirea in scaune si aceleasi manere de usi, aceleasi fete de usi, aceleasi butoane dezagreabile, comenzile de la aerul conditionat identice la toate versiunile, cele doua/trei gauri intre scaune, care servesc mai degraba pe post de cos de gunoi, decat pe post de holder-e pentru paharele pe care oricum nu le pot fixa cum trebuie sau gaura in care trebuia sa fie comutatorul pentru senzorii de parcare si pentru diferential si toate celelalte detalii pe care nu mi le amitesc dar care cu siguranta sunt deranjante, ma fac sa renunt la ideea de a alege un alt Lancer, fie el si diesel.
Pentru mine e destul de clar, ca Mitsubishi-urile sunt masini create pentru pasionati, nu pentru perfectionisti. Ma uitam si la alte modele japoneze si nici acestea nu stralucesc la dotari si la intregul aspect interior (vorbesc de modelele pana in 2010). Nu-mi plac nici Toyota, Honda sau Subaru; nu sunt asa cum imi doresc eu... nu sunt stilate... nu au clasa!
Sper sa nu creez polemici si sa intelegeti ca astea sunt doar parerile mele, nu neg ca ceea ce pentru mine reprezinta o problema, pentru oricare dintre voi poate fi ceva normal.
Daca stau bine sa ma gandesc, problema consumului pot spune ca nu ma mai deranjeaza asa de tare, avand in vedere confortul unei cutii automate si demarajul multumitor pe care il are motorul de 1.8. Tot ce mai constituie un dezavantaj la Lancer, in prezent, este interiorul. Am studiat cateva imagini si anunturi cu Lancer-uri mai echipate si mi se par la fel de anoste. In afara faptului ca pot opta pentru scaune de piele, faptul ca am doua comutatoare extrem de urate, pentru incalzirea in scaune si aceleasi manere de usi, aceleasi fete de usi, aceleasi butoane dezagreabile, comenzile de la aerul conditionat identice la toate versiunile, cele doua/trei gauri intre scaune, care servesc mai degraba pe post de cos de gunoi, decat pe post de holder-e pentru paharele pe care oricum nu le pot fixa cum trebuie sau gaura in care trebuia sa fie comutatorul pentru senzorii de parcare si pentru diferential si toate celelalte detalii pe care nu mi le amitesc dar care cu siguranta sunt deranjante, ma fac sa renunt la ideea de a alege un alt Lancer, fie el si diesel.
Pentru mine e destul de clar, ca Mitsubishi-urile sunt masini create pentru pasionati, nu pentru perfectionisti. Ma uitam si la alte modele japoneze si nici acestea nu stralucesc la dotari si la intregul aspect interior (vorbesc de modelele pana in 2010). Nu-mi plac nici Toyota, Honda sau Subaru; nu sunt asa cum imi doresc eu... nu sunt stilate... nu au clasa!
Sper sa nu creez polemici si sa intelegeti ca astea sunt doar parerile mele, nu neg ca ceea ce pentru mine reprezinta o problema, pentru oricare dintre voi poate fi ceva normal.
Treaba cu instalatia de gaz cade din start.
Nu sunt snob, sa tin o masina pe care nu mi-o pot permite.
Eu vreau doar sa fac economii acolo unde se poate, daca se poate, fara sa apelez la variante extreme.
Si daca citesti ultimele posturi, o sa vezi ca problema consumului nu ma mai deranjeaza asa de tare...
Daca as fi fost adeptul gazului, pastram Porsche-ul Cayenne si ii puneam GPL.
Multumesc, dar NU!
Nu sunt snob, sa tin o masina pe care nu mi-o pot permite.
Eu vreau doar sa fac economii acolo unde se poate, daca se poate, fara sa apelez la variante extreme.
Si daca citesti ultimele posturi, o sa vezi ca problema consumului nu ma mai deranjeaza asa de tare...
Daca as fi fost adeptul gazului, pastram Porsche-ul Cayenne si ii puneam GPL.
Multumesc, dar NU!
daca nu te deranjeaza consumul, nu lua diesel.
chiar nu se merita daca nu faci macar 30.000km pe an. asta e poveste veche si super discutata, despre cand se renteaza sa ai diesel. ia masina mai confortabila, cum vrei tu, dar pe benzina. o sa-ti permiti una mai noua, mai dotata la aceeasi bani.
ai mentionat ca honda si toyota nu te intereseaza ca nu au clasa. asta e o chetiune de gust. Honda Accord de ex are super clasa dupa pararea mea si la clasa ei sta f bine la toate capitolele (sa nu mai zic fiabilitate). daca o incerci cred ca iti schimbi opinia.
la fel, as zice daca gasesti o Honda CRV de 3 ani aia ar fi o super masina care daca iti si place iti ofera ceea ce vrei.
chiar am fost curios cat e una in romania SH si am gasit asta:
http://www.autovit.ro/honda-cr-v-C17909252.html
cu ceva negociere s-ar putea sa ajungi unde vrei tu.
pararea mea este sa nu dai Lancerul tau ca sa iei vreo masina obosita care are piele si alte chestii care te impresioneaza la vedere. incearca mai multe masini inainte sa le tai de pe lista din start.
chiar nu se merita daca nu faci macar 30.000km pe an. asta e poveste veche si super discutata, despre cand se renteaza sa ai diesel. ia masina mai confortabila, cum vrei tu, dar pe benzina. o sa-ti permiti una mai noua, mai dotata la aceeasi bani.
ai mentionat ca honda si toyota nu te intereseaza ca nu au clasa. asta e o chetiune de gust. Honda Accord de ex are super clasa dupa pararea mea si la clasa ei sta f bine la toate capitolele (sa nu mai zic fiabilitate). daca o incerci cred ca iti schimbi opinia.
la fel, as zice daca gasesti o Honda CRV de 3 ani aia ar fi o super masina care daca iti si place iti ofera ceea ce vrei.
chiar am fost curios cat e una in romania SH si am gasit asta:
http://www.autovit.ro/honda-cr-v-C17909252.html
cu ceva negociere s-ar putea sa ajungi unde vrei tu.
pararea mea este sa nu dai Lancerul tau ca sa iei vreo masina obosita care are piele si alte chestii care te impresioneaza la vedere. incearca mai multe masini inainte sa le tai de pe lista din start.
QUOTE (alexutzu @ Sep 15 2011, 04:23 PM) Superbe...superbe....dar sa nu uitam ca la noi "iarna,nu-i ca vara" !
Si daca in Germania te poti bucura 12 luni de o tractiune spate ...in Romanica noastra cea de toate zilele,iarna esti victima 100%.
Ai condus masini cu tractiune spate, cu roti de iarna si cu ESP? Eu am condus si am facut experimente sa vad daca sunt probleme sau nu, concluzia a fost ca nu sunt. Este o impresie veche cum ca masinile cu tractiune spate au probleme iarna pe zapada. Vorbesc de un Mercedes E 280 CDI cu roti Nokian de iarna, cu care m-am dat destul ca sa imi fac o idee. Nici daca esti nebun nu poti derapa sau sa ai probleme cu ea. Anul acesta o sa am ocazia sa testez E-ul nou cu 4Matic. Nu imi fac iluzii ca o sa fie misto cu 4x4.
Si daca in Germania te poti bucura 12 luni de o tractiune spate ...in Romanica noastra cea de toate zilele,iarna esti victima 100%.
Ai condus masini cu tractiune spate, cu roti de iarna si cu ESP? Eu am condus si am facut experimente sa vad daca sunt probleme sau nu, concluzia a fost ca nu sunt. Este o impresie veche cum ca masinile cu tractiune spate au probleme iarna pe zapada. Vorbesc de un Mercedes E 280 CDI cu roti Nokian de iarna, cu care m-am dat destul ca sa imi fac o idee. Nici daca esti nebun nu poti derapa sau sa ai probleme cu ea. Anul acesta o sa am ocazia sa testez E-ul nou cu 4Matic. Nu imi fac iluzii ca o sa fie misto cu 4x4.
2dor din cate ma stii tu pe mine...cand ti s-a parut ca ma trezesc vorbind fara sa am o experienta proprie ?
Caz concret :
Revelionul trecut l-am facut pe Valea Doftanei. Masinile noastre erau: Lancer-ul meu, Mini-ul Cristinei si un amarat de C3. Ca sa ajungem la cabana era un drum forestier FOARTE accesibil dar acoperit cu zapada pe care noi l-am trecut cu masinile incarcate si fara nici o problema.
Timp de 5 zile cat am stat acolo ce masina crezi tu ca era sa cada intr-o rapa ???? Simplu ...un Bmw care datorita tractiunii spate nu putea sa mearga drept. Avea cauciucuri....avea tot ce vrei tu si era si un sofer care stia cum sa isi conduca masina dar oricat ar fi incercat sa urce panta spatele masinii pleca stanga-dreapta fara sa ii poata face nimic.
Pe langa asta, am avut ocazia sa conduc eu personal iarna, masina cu tractiune spate si la fiecare plecare de pe loc o simteam cum ii fuge spatele.
Caz concret :
Revelionul trecut l-am facut pe Valea Doftanei. Masinile noastre erau: Lancer-ul meu, Mini-ul Cristinei si un amarat de C3. Ca sa ajungem la cabana era un drum forestier FOARTE accesibil dar acoperit cu zapada pe care noi l-am trecut cu masinile incarcate si fara nici o problema.
Timp de 5 zile cat am stat acolo ce masina crezi tu ca era sa cada intr-o rapa ???? Simplu ...un Bmw care datorita tractiunii spate nu putea sa mearga drept. Avea cauciucuri....avea tot ce vrei tu si era si un sofer care stia cum sa isi conduca masina dar oricat ar fi incercat sa urce panta spatele masinii pleca stanga-dreapta fara sa ii poata face nimic.
Pe langa asta, am avut ocazia sa conduc eu personal iarna, masina cu tractiune spate si la fiecare plecare de pe loc o simteam cum ii fuge spatele.
Sa stii ca exista exemple si de masini 4x4 in situatia descrisa de tine, concret un Audi Q7 care a cazut pur si simplu intr-un sant. Insa un ML si o Skoda Octavia cu tractiune fata, nu au cazut. Apoi nu uit o faza cu E-ul nostru de la firma, mergeam in parcare la Metro acum 2 ierni, si la un moment dat s-a facut curba la stanga, masina nu a luat curba sub nici o forma si am intrat in ditamai mormanul de zapada. Aveam evident cauciucuri de iarna. Ruperea aderentei la tractiunea spate nu are nici o treaba, exista ESP care iti taie puterea si ajuta masina sa plece de pe loc. Si oricum acelasi lucru se intampla si la tractiunea fata.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori