Opel Astra (new) vs. Mitsu' Lancer (new)
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
- andrei6510
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm
Salut!
Am citit disputa Astra vs Lancer si va spun ca eu nu-mi dau Lancerul 1.6 SDN (Clasic) pe noul Astra, model la care s-au grabit sa-i schimbe doar design-ul, insa pe partea tehnica l-au lasat ca inainte, cu multe probleme banale, chiar jenante (am un prieten in Craiova care s-a plans ca i-a "murit" bateria in fata blocului, iar cand s-a dus la dealer i s-a spus ca "nu stie sa exploateze masina", ca daca o porneste trebuie sa o incalzeasca, apoi sa mearga nu stiu cati zeci de km ca sa se reincarce bateria... blah! blah!... Auzi tupeu!). S-a rezolvat pana la urma in sensul ca i-au schimbat bateria, insa cu insistente, nervi si amenintari ca ii da in judecata. Parerea mea e ca cei de la Opel stiu ce produse comercializeaza si probabil si-au pierdut si ei cumpatul, insa sa-i spui clientului ca nu stie sa exploateze masina e pur si simplu nesimtire.
Despre partea cu motorizarile, Mitsubishi nu are nicio vina! E tampenia celor de la M Car Trading ca nu importa si motorul de 2.0l (ES-cel cu cap piston de Al) si nu pot sa-i inteleg sub nicio forma; ar face ravagii la capitolul dinamica! In USA Mitsubishi Lancer se vinde foarte bine. Masinile sunt apreciate (vorbesc numai dpdv tehnic, nu despre design) in special pentru fiabilitate si pentru dinamica. Cea mai mica versiune e cea de 2.0l DE (standard), urmeaza 2.0l ES (cu cap piston de aluminiu ce permite exploatarea in conditii de siguranta la turatii de 7000rpm; pistoanele fiind mai usoare permit motorului o urcare mai rapida in ture), apoi mai sunt GTS de 2.4l aspirat, Ralliart de 2.4l turbo si cele 3 modele Evo X care sunt si la noi. Preturile pleaca de la $13990 (2.0 DE). http://www.edmunds.com/mitsubishi/lance ... index.html
Pentru cei interesati s-ar putea ca un Lancer luat din SUA sa coste mai putin decat unul luat din Europa. In SUA taxele sunt cam de 6.5% (in Florida), in timp ce in Romania dai 19% numai pe TVA. Transportul se poate efectua pe vapor, cu container; inchirierea unui container costa cam $3000; asta pana in Germania (Hamburg). E cam mult de umblat, dar pentru un Mitsubishi Enthusiast se merita.
Multa bafta!
Am citit disputa Astra vs Lancer si va spun ca eu nu-mi dau Lancerul 1.6 SDN (Clasic) pe noul Astra, model la care s-au grabit sa-i schimbe doar design-ul, insa pe partea tehnica l-au lasat ca inainte, cu multe probleme banale, chiar jenante (am un prieten in Craiova care s-a plans ca i-a "murit" bateria in fata blocului, iar cand s-a dus la dealer i s-a spus ca "nu stie sa exploateze masina", ca daca o porneste trebuie sa o incalzeasca, apoi sa mearga nu stiu cati zeci de km ca sa se reincarce bateria... blah! blah!... Auzi tupeu!). S-a rezolvat pana la urma in sensul ca i-au schimbat bateria, insa cu insistente, nervi si amenintari ca ii da in judecata. Parerea mea e ca cei de la Opel stiu ce produse comercializeaza si probabil si-au pierdut si ei cumpatul, insa sa-i spui clientului ca nu stie sa exploateze masina e pur si simplu nesimtire.
Despre partea cu motorizarile, Mitsubishi nu are nicio vina! E tampenia celor de la M Car Trading ca nu importa si motorul de 2.0l (ES-cel cu cap piston de Al) si nu pot sa-i inteleg sub nicio forma; ar face ravagii la capitolul dinamica! In USA Mitsubishi Lancer se vinde foarte bine. Masinile sunt apreciate (vorbesc numai dpdv tehnic, nu despre design) in special pentru fiabilitate si pentru dinamica. Cea mai mica versiune e cea de 2.0l DE (standard), urmeaza 2.0l ES (cu cap piston de aluminiu ce permite exploatarea in conditii de siguranta la turatii de 7000rpm; pistoanele fiind mai usoare permit motorului o urcare mai rapida in ture), apoi mai sunt GTS de 2.4l aspirat, Ralliart de 2.4l turbo si cele 3 modele Evo X care sunt si la noi. Preturile pleaca de la $13990 (2.0 DE). http://www.edmunds.com/mitsubishi/lance ... index.html
Pentru cei interesati s-ar putea ca un Lancer luat din SUA sa coste mai putin decat unul luat din Europa. In SUA taxele sunt cam de 6.5% (in Florida), in timp ce in Romania dai 19% numai pe TVA. Transportul se poate efectua pe vapor, cu container; inchirierea unui container costa cam $3000; asta pana in Germania (Hamburg). E cam mult de umblat, dar pentru un Mitsubishi Enthusiast se merita.
Multa bafta!
2dor,
1. Toti au probleme, insa unii mai multe, iar altii mai putine: Opel sta mai prost decat Mitsubishi, cel putin asta e opinia mea; o sa revin cateva date de pe unele site-uri.
2. Este vorba de Mitsu Lancer 2.0 Turbo Ralliart de 235CP http://www.thetorquereport.com/2008/01/ ... shi_l.html (pe alte site-uri arata 240CP) si de 2.4 Turbo Ralliart 245CP, care este adus la comanda cu kit-ul de aici: http://www.roadracemotorsports.com/stor ... ucts_id=88
Scuze ca nu am dat toat einformatiile de la bun inceput.
Numai bine!
1. Toti au probleme, insa unii mai multe, iar altii mai putine: Opel sta mai prost decat Mitsubishi, cel putin asta e opinia mea; o sa revin cateva date de pe unele site-uri.
2. Este vorba de Mitsu Lancer 2.0 Turbo Ralliart de 235CP http://www.thetorquereport.com/2008/01/ ... shi_l.html (pe alte site-uri arata 240CP) si de 2.4 Turbo Ralliart 245CP, care este adus la comanda cu kit-ul de aici: http://www.roadracemotorsports.com/stor ... ucts_id=88
Scuze ca nu am dat toat einformatiile de la bun inceput.
Numai bine!
Deci Mitsubishi Ralliart model 2006 este un Lancer Clasic cu motor de 2.4 aspirat si cu 162 CP. Kitul de la Road Race e un simplu kit turbo aftermarket care duce motorul la 245 CP si costa 4500 de dolari. Dar problema ramane aderenta ca si la al meu Lancer Clasic. Eu am 136 CP doar si fara nici un sistem electronic, evident ca pierde aderenta. Nici nu vreau sa ma gandesc la 245 CP cum face...
http://www.netcarshow.com/mitsubishi/20 ... _ralliart/
http://www.netcarshow.com/mitsubishi/20 ... _ralliart/
Nu vreau sa intru in detalii in schimb pot spune ca mitsu' meu s-a batut cot la cot cu un ASTRA GTC TURBO.
Prima a fost de pe loc unde s-a vazut ca soferu era pe nicaieri....a doua a fost din mers unde m-a cam prostit, ca a lasat-o moale la plecarea de pe loc sa cred ca nu se baga si dupa a dat puternic ....m-a lasat cu o masina si jumatate in urma, am recuperat in 150-200m distanta de o masina si a venit semaforul...daca mai aveam 100 m pot spune ca ii dadeam una si din mers ...asa de control...
Pana acum m-am cam ferit sa ma incordez la cei cu gtc-uri turbo...ca ma gandeam ca cei 200 de caluti ai lor pe benzina si greutatea le da un avantaj multtttt prea mare.
Cam asta este configuratia care apare la ei pe site :
2.0 Turbo ECOTEC?, 147 kW / 200 CP
147kW / 200CP Benzină 1998 cm3
Prima a fost de pe loc unde s-a vazut ca soferu era pe nicaieri....a doua a fost din mers unde m-a cam prostit, ca a lasat-o moale la plecarea de pe loc sa cred ca nu se baga si dupa a dat puternic ....m-a lasat cu o masina si jumatate in urma, am recuperat in 150-200m distanta de o masina si a venit semaforul...daca mai aveam 100 m pot spune ca ii dadeam una si din mers ...asa de control...
Pana acum m-am cam ferit sa ma incordez la cei cu gtc-uri turbo...ca ma gandeam ca cei 200 de caluti ai lor pe benzina si greutatea le da un avantaj multtttt prea mare.
Cam asta este configuratia care apare la ei pe site :
2.0 Turbo ECOTEC?, 147 kW / 200 CP
147kW / 200CP Benzină 1998 cm3
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori