noul lancer instyle sau octavia II rs TDI?
QUOTE (paul.todea)dar ma gandesc sa imi pun cip pe lancer si il duc la 170 cp.Exact la fel.
170cp sau 167cp ?
oricum nu e mare diferenta, dar eu l-as lasa la 140cp ai lui si as zice sarumana sa nu imi faca probleme pe termen lung.
Passatul echipat cu motorul asta a oferit destul suprize legate de turbina...care cica e made in Romania (Turbomecanica).
Tuning ii mai trebuie...
Acum ceva timp cand am fost in service...erau niste probleme la niste outlandere (acelasi motor) cu chip ralliart.
QUOTE (paul.todea)Deci ambele aceeasi motorizare, acelasi pret, aceleasi performante.
Eu nu as fi foarte sigur.
QUOTE (paul.todea)lancer sta mai bine la fiabilitate, ca doar e japoneza, sau ma insel?
Japonezele s-au remarcat in special prin fiabilitatea motoarelor...in cazul acesta nu discutam de un motor japonez.
Confort, articulatii, bucse...aici octavia nu are cum sa fie sub lancer.
Sa nu mai zic de pachet drumuri grele.
QUOTE (paul.todea)Oricum din cate am inteles in lancer nu vibreaza plasticele dupa 50 de mii km ca in octavia, eu cel putin asa am inteles.
Te referi la cel nou sau la cel vechi ?
Ca e mare diferenta de plastice intre ele...
QUOTE (paul.todea)Rezumat:la motor scorul e 1:1, dupa analiza pretului scorul e 2:2, dupa analiza designului exterior scorul ar fi 3:3 (ambele sunt f frumoase), dupa analiza interiorului scorul e 4:3 pt octavia, dupa analiza fiabilitatii, scorul cred eu ca ar fi 4:4.Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
Asa o fi, dar nici nu as putea face o evaluare la modul acesta.
Parerea mea...ia-ti masina care iti place si gata.
170cp sau 167cp ?
oricum nu e mare diferenta, dar eu l-as lasa la 140cp ai lui si as zice sarumana sa nu imi faca probleme pe termen lung.
Passatul echipat cu motorul asta a oferit destul suprize legate de turbina...care cica e made in Romania (Turbomecanica).
Tuning ii mai trebuie...
Acum ceva timp cand am fost in service...erau niste probleme la niste outlandere (acelasi motor) cu chip ralliart.
QUOTE (paul.todea)Deci ambele aceeasi motorizare, acelasi pret, aceleasi performante.
Eu nu as fi foarte sigur.
QUOTE (paul.todea)lancer sta mai bine la fiabilitate, ca doar e japoneza, sau ma insel?
Japonezele s-au remarcat in special prin fiabilitatea motoarelor...in cazul acesta nu discutam de un motor japonez.
Confort, articulatii, bucse...aici octavia nu are cum sa fie sub lancer.
Sa nu mai zic de pachet drumuri grele.
QUOTE (paul.todea)Oricum din cate am inteles in lancer nu vibreaza plasticele dupa 50 de mii km ca in octavia, eu cel putin asa am inteles.
Te referi la cel nou sau la cel vechi ?
Ca e mare diferenta de plastice intre ele...
QUOTE (paul.todea)Rezumat:la motor scorul e 1:1, dupa analiza pretului scorul e 2:2, dupa analiza designului exterior scorul ar fi 3:3 (ambele sunt f frumoase), dupa analiza interiorului scorul e 4:3 pt octavia, dupa analiza fiabilitatii, scorul cred eu ca ar fi 4:4.Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
Asa o fi, dar nici nu as putea face o evaluare la modul acesta.
Parerea mea...ia-ti masina care iti place si gata.
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
ma refer la lancerul nou.Despre el zic ca am auzit ca nu o sune plasticele.In cel vechi sunau?In care este mai de calitate interiorul?Cel vechi sau cel nou?Speedy, ai dreptate cu optionalele.Aici am cam dat cu bata in balta.Va rog lamuriti-ma si pe mine un pic cu tinuta de drum.Din cate am inteles, sasiul de lancer e ff solid, adugand si suspensie sport, rezulta o tinuta de drum exceptionala.Asa e, sau se umfla in pene dealerul?Intr-adevar fata de octavia mea cu pachet drumuri grele e mare diferenta.Dar fata de octavia RS? Cu octavia RS nu am mers niciodata, si nu este la reprezentanta in CJ, cei care au testat-o ce imi puteti spune?Care dintre cele doua e mai stabila?
O parere nu foarte precisa ar fi ca lancerul este mai stabil decat octavia iar octavia este mai confortabila si suporta mai bine drumurile noastre.
Pentru ceea ce stiu sa faca aceste doua masini, nici una, nici alta nu pun probleme de stabilitate pana la un punct....
Lancerul e o medie...si puncteaza la capitolele stabilitate, design exterior, pret daca ziceti voi, insa Skoda vine din start cu performante superioare si automat stabilitatea, siguranta "ajustate" la cei 170CP ai sai.
"Octavia RS TDI sprinteaz? de la 0 la 100 km/h ?n numai 8.5 secunde ?i atinge o vitez? maxim? de 225 km/h."
Sportivul Lancer, benzinar sau diezelar cam ramane fara aer langa banala Skoda... )
Dintre dieseluri, apreciez in mod real Mercedes si Honda.
PS. http://www.mitsubishibucuresti.ro/Versi ... i_269.html
A aparut 1.8u in oferta
Pentru ceea ce stiu sa faca aceste doua masini, nici una, nici alta nu pun probleme de stabilitate pana la un punct....
Lancerul e o medie...si puncteaza la capitolele stabilitate, design exterior, pret daca ziceti voi, insa Skoda vine din start cu performante superioare si automat stabilitatea, siguranta "ajustate" la cei 170CP ai sai.
"Octavia RS TDI sprinteaz? de la 0 la 100 km/h ?n numai 8.5 secunde ?i atinge o vitez? maxim? de 225 km/h."
Sportivul Lancer, benzinar sau diezelar cam ramane fara aer langa banala Skoda... )
Dintre dieseluri, apreciez in mod real Mercedes si Honda.
PS. http://www.mitsubishibucuresti.ro/Versi ... i_269.html
A aparut 1.8u in oferta
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
Nu vreau sa deviem de la subiect, insa co tot ai adus vorba sincer imi surade ideea unui benzinar, dar parca mai mare, 2L, ceea ce nu este.(inca).Dar din pacate combustibilul il alege tata, eu aleg restul, de la masina pana la optionale.Dar parca nu imi vine sa cred ca suspensia de pe octavia RS e mai sport decat cea de pe lancer (stock ce-i drept). Totusi lancerul e o masina cu multa traditie in ceea ce priveste sportivitatea.Ma intereseaza destul de mult acest aspect al tinutei de drum.
QUOTE (paul.todea)Dar parca nu imi vine sa cred ca suspensia de pe octavia RS e mai sport decat cea de pe lancer (stock ce-i drept).
Pai asta am spus si eu.
"O parere nu foarte precisa ar fi ca lancerul este mai stabil decat octavia iar octavia este mai confortabila si suporta mai bine drumurile noastre."
QUOTE (paul.todea)Totusi lancerul e o masina cu multa traditie in ceea ce priveste sportivitatea.
Da, asa stiam si eu.
La capitolul asta se bate pasul pe loc daca discutam de ultimul model de lancer care in afara de design exterior, o stabilitate mai buna si gadgeturi, nu se ridica prin nimic deasupra celui vechi, dimpotriva.
Dar e o masina misto! Asta e cuvantul care o cacterizeaza cel mai bine, "misto".
Pai asta am spus si eu.
"O parere nu foarte precisa ar fi ca lancerul este mai stabil decat octavia iar octavia este mai confortabila si suporta mai bine drumurile noastre."
QUOTE (paul.todea)Totusi lancerul e o masina cu multa traditie in ceea ce priveste sportivitatea.
Da, asa stiam si eu.
La capitolul asta se bate pasul pe loc daca discutam de ultimul model de lancer care in afara de design exterior, o stabilitate mai buna si gadgeturi, nu se ridica prin nimic deasupra celui vechi, dimpotriva.
Dar e o masina misto! Asta e cuvantul care o cacterizeaza cel mai bine, "misto".
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori