Pagina 2 din 5

Scris: Vin Feb 17, 2012 7:57 pm
de body
De ce nu te uiti si la noua Elantra , o iei la 13.000 euro + 3 tichete rabla. Ai 5 ani full garantie si altele. Eu am fost incantat de masinuta asta de la inceput. Motor super economic. Uita-te un pic sa vezi.

Scris: Sâm Feb 18, 2012 7:39 am
de santto
arsenal 17 : poti lua linistit lancer cu jenti de 16 ...are o ff buna stabilitate aia de 18 are o fff buna stabilitate iar cu alea de 20 etc deja levitezi
despre consum : lancerul are soft mai special . conduci ca mosu ai consum mic , te dai la ea respecti cartea si ceva in plus.
atentie si la pretul reviziilor -indiferent unde le faci - , casco , rca si impozite ( aici un TSI de 1.4,1.6 de la VW rezolva problema )
cu tractiune fata sau spate sau 4x4?

oricum bafta ..

Scris: Sâm Feb 18, 2012 12:32 pm
de VooN
Dc vrei masina sa o ai 10-15 ani Lancer scrie pe tine. pentru ca are valoare la revanzare 0 si tragi de ea pana o duci la Remat sau o donezi

Dc Octavia nu ti se pare tineresca eu zic sa te gandesti la Octavia2 RS.
Eu si acum plang dupa ea....dar pt ca nu am vandut Coltul a trebuit s-o dau paia.....

Scris: Sâm Feb 18, 2012 1:12 pm
de arsenal17
Tractiune fata sau spate, nu 4x4 pt ca ar rezulta un consum mult prea mare pt ce pot eu, de preferat motor pe benzina. Punctul meu de vedere e ca la Vag calitatea a scazut considerabil, fiabilitatea fiind slabuta si masinile ( in afara de Audi si poate VW ) nu ies cu nimic deosebit in evidenta. M-as baga la un lancer full, instyle, 1.8 sau 2.0 di-d.Asta, ori o Honda Accord 2.0 manuala. Culmea e ca in banii astia, gasesc un Mercedes clasa E 2007 sau pe acolo, ceea ce mi se pare destul de ok. Vreau o masina sigura, cu rezerve de putere, care sa fie fiabila si piesele sa nu fie extraordinar de scumpe, gen nubira mea cu toba de 15 milioane si galeria de 20... la mertz un bratz e 7 milioane...

Scris: Sâm Feb 18, 2012 11:15 pm
de arsenal17
Apropo, cum e motorul de 2.0 Di-D? e la fel de problematic ca cele de pe passat? Ar trebui sa iau benzina de 1.8 in schimb..?


Citeam de Honda civic sedan 1.8i-vtec, a reusit un individ sa scoata un consum record de 3.9% mi se pare extraordinar, pt un motor de 1.800 cm3 si 140 cai..

Scris: Dum Feb 19, 2012 7:28 am
de DaniD25
Eu stiu ca in general honda sta foarte bine la consum dar nu spectaculos...1,8l cu 140co si 3,9 parca nu suna firesc. Cred ca i-a batut si vantul din spate sau era si un pic la vale. Sau e scos intr-adevar pe o distanta foarte scurta.

Motorul diesel de pe lancerul de acum este foarte reusit. Eu il folosesc de cateva mii de km si sunt tare multumit de el. Am fost la un drive test si cu asx cu motorul asta. Iti recomand sa gasesti o modalitate in care sa-l incerci. Cred ca vei ramane placut impresionat.

Daca totusi vrei masina pentru mult timp revin la postarea mea anterioara: gandeste-te la ceva nou.

Scris: Dum Feb 19, 2012 7:39 am
de arsenal17
s.a pus 2.0 di.d pe asx? Honda are 6 trepe, avea ceva gen 60 kmh i tr a 6a ..

Scris: Dum Feb 19, 2012 9:30 am
de santto
2.0 did nu mai gasesti nou http://www.mitsubishi-motors.ro/modele/ ... si-preturi
dar poti sa-ti iei linistit unul sh .
este ok si cel de 1.8 , DAR te sfatuiesc sa il testezi inainte . sa testezi lancerul cu motor de 1.8 si nu ASX-ul cu motor 1.8


2.0 nu are nici o problema nici al meu si nici din discutiile de aici nu am vazut sa fie problematic . din cate stiu cei de la mitsu au rezolvat problemele .

Scris: Dum Feb 19, 2012 1:23 pm
de DaniD25
@arsenal17: Eu ma referisem la motorul diesel de pe lancerul de acum (1,8l), n-ai fost tu atent la reply-ul meu...acum nu mai ai motor diesel de 2.0l pe lancer iar pe asx n-a fost niciodata. Iar dieselul de 1,8l de pe lancer este conceptie si productie mitsu 100%, si-ti recomandam sa-l incerci. Mie mi se pare tare reusit. Transmisiile sun diferite intre lancer si asx dar motorul e acelasi. Spre buna cunoastere e bine sa incerci ambele variante.

Acum la honda daca intr-a 6-a ai 60km la ora poate scoti consumul de 3,9% dar, cand intri intr-o depasire, te intrece si un caine care sprinteaza dupa o pisica.

Scris: Dum Feb 19, 2012 2:24 pm
de arsenal17
care.i faza cu motorina care intra in baia de ulei la regenerarea dpf-ului? e vreo rezolvare? de asta am intrebat pt ca eu vreau 2.0 di-d probabil, sau asta ma interesa si tu ai zis ca e si pe ASX ori asta stiu ca n0a avut niciodata 2.0 diesel. ZIcand ca il ai si tu... in fine, am inteles ideea.