Lancer 1.8 D-id Vs Cruze 2.0d
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Si eu am auzit mai degraba de rau despre Cruze de la amici/colegi care au facut test-drive cu el si au urmarit si topicurile de probleme de pe forumurile specifice marcii. Nu as recomanda Cruze. La Lancer e clara, antifonarea. Altceva serios n-ar trebui sa te deranjeze, decat poate la nivel de gust.
Corect. Dar, oricum, noul diesel este mai silentios si mai lipsit de vibratii decat predecesorul lui, deci oricum va fi mai liniste.
@AndreiGabur - Mitsubishi ofera la toate modelele entry(chiar si cele cu motorizari mai mici) o paleta foarte bogata de dotari standard comparat cu alte marci. Ceea ce este foarte bine, as zice.
@AndreiGabur - Mitsubishi ofera la toate modelele entry(chiar si cele cu motorizari mai mici) o paleta foarte bogata de dotari standard comparat cu alte marci. Ceea ce este foarte bine, as zice.
Eu zic ca este o decizie grea... asta poate si din prisma faptului ca am cate unul din fiecare marca (adica eu am acum ASX, iar nevasta-mea un Kalos). Nu stiu cum e Cruize, dar Kalosul a fost la nivelul asteptarilor, nu am avut probleme cu el si il are din 2004. Adevarat ca nu are decat vreo 70.000 km. Daca si Cruize-ul se ridica la nivelul acesta de fiabilitate, ar trebui sa merite.
Pe de alta parte in mod normal 1.8 de pe lancer ar trebui sa fie mai economic decat motorul de 2.0 litri. Banuiesc ca are AS&G inclus, ceea ce cruize probabil ca nu are. De asemenea, eu imi aduc aminte ca acum vreun an m-a captivat si pe mine Cruize si am observat cu uimire ca nu exista decat in 5 trepte de viteza.... Asa este si acum ?
Pe de alta parte in mod normal 1.8 de pe lancer ar trebui sa fie mai economic decat motorul de 2.0 litri. Banuiesc ca are AS&G inclus, ceea ce cruize probabil ca nu are. De asemenea, eu imi aduc aminte ca acum vreun an m-a captivat si pe mine Cruize si am observat cu uimire ca nu exista decat in 5 trepte de viteza.... Asa este si acum ?
QUOTE (ssTour @ Oct 31 2010, 12:52 PM) Eu cand vindeam Lancere Inform (entry) ...altii sa laudau ca vand Clio-uri sau Megane FULL dar avea dotari mai putine ca Lanceru
Deci sa nu intelegem gresit.... "cheala" la unii poate insemna "full" la altii ....chiar si in aceiasi bani
Exact asta incercam si eu sa spun.
@gica - Da, manuala de la Cruze are 5 trepte, iar automata are 6. Vorbesc, evident de motorizare diesel de 150cp.
Deci sa nu intelegem gresit.... "cheala" la unii poate insemna "full" la altii ....chiar si in aceiasi bani
Exact asta incercam si eu sa spun.
@gica - Da, manuala de la Cruze are 5 trepte, iar automata are 6. Vorbesc, evident de motorizare diesel de 150cp.
- AndreiGabur
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 30, 2010 12:09 pm
Ce inseamna AS&G ?
Varianta Invite are cam asa (in ordine alfabetica) :
Aer conditionat automat •
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer •
Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager •
ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii •
Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 / cotiera centrala cu suport pentru pahare •
Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei •
Centuri de siguranta cu 3 puncte de ancorare fata (pretensionate) / spate •
Computer de bord cu display central multifuntional •
Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare •
Cruise control •
Faruri halogen reglabile pe inaltime cu functie de stingere automata •
Finisaj argintiu pentru panou bord si comenzi electrice geamuri •
Geamuri cu tenta verzuie •
Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer •
Grila radiator cromata •
Imobilizator electronic •
Inchidere centralizata cu telecomanda •
Inchidere centralizata cu telecomanda prevazuta cu buton pentru deschiderea portbagajului •
Jante aliaj usor 16” x 6,5” cu pneuri 205/60R16 •
Lampa ceata spate cu functie de stingere automata •
Lampa stop centrala pe luneta •
Levier cutie de viteze si levier frana de parcare imbracate in piele (doar varianta M/T) •
Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei •
Manere interioare usi cromate •
Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei •
Ornamete cromate la orificiile de ventilatie •
Placute de frana de tip sport (AMS) •
Radio-CD player cu redare MP3 / 6 difuzoare •
Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime •
Servodirectie •
Sistem de franare cu ABS (Anti-Lock Braking System) si EBD (Electronic Brake-force Distribution) •
Tapiterie din material textil •
Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime •
Torpedou cu refrigerare •
Volan imbracat in piele - model cu trei spite / comenzi audio pe volan
Varianta Invite are cam asa (in ordine alfabetica) :
Aer conditionat automat •
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer •
Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager •
ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii •
Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 / cotiera centrala cu suport pentru pahare •
Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei •
Centuri de siguranta cu 3 puncte de ancorare fata (pretensionate) / spate •
Computer de bord cu display central multifuntional •
Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare •
Cruise control •
Faruri halogen reglabile pe inaltime cu functie de stingere automata •
Finisaj argintiu pentru panou bord si comenzi electrice geamuri •
Geamuri cu tenta verzuie •
Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer •
Grila radiator cromata •
Imobilizator electronic •
Inchidere centralizata cu telecomanda •
Inchidere centralizata cu telecomanda prevazuta cu buton pentru deschiderea portbagajului •
Jante aliaj usor 16” x 6,5” cu pneuri 205/60R16 •
Lampa ceata spate cu functie de stingere automata •
Lampa stop centrala pe luneta •
Levier cutie de viteze si levier frana de parcare imbracate in piele (doar varianta M/T) •
Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei •
Manere interioare usi cromate •
Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei •
Ornamete cromate la orificiile de ventilatie •
Placute de frana de tip sport (AMS) •
Radio-CD player cu redare MP3 / 6 difuzoare •
Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime •
Servodirectie •
Sistem de franare cu ABS (Anti-Lock Braking System) si EBD (Electronic Brake-force Distribution) •
Tapiterie din material textil •
Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime •
Torpedou cu refrigerare •
Volan imbracat in piele - model cu trei spite / comenzi audio pe volan
- AndreiGabur
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 30, 2010 12:09 pm
salut
eu am 2.0 motorina generatie veche ( vag) pot sa-ti spun ca ultimul drum facut a fost de 530 km ( pitesti rucar bran brasov sighisoara sibiu valea oltului pitesti ) consum mediu 5.2 l si nu a fost menajata 4 persoane si fiecare cu geanta lui .....deci ar trebui ca noul dizel sa fie tot pe aici .
dupa 35.000 km facuti din 2008 ( nu foarte multi recunosc ) motorul nu mai este asa de galagios (conteaza si motorina eu bag numai petrom sau rompetrol alto) si chiar este o placere ( binenteles ca asta dupa ce s-a incalzit ca altfel este tractor ) ---s-a mai lasat .... are super stabilitate pt o masina din clasa ei
legat de revizie : pana acum nu am dat mai mult de 800 ron la nici o revizie ( parca asa imi amintesc) iar dupa per. de garantie va fi cu mult mai ieftina mai ales ca multe op le voi face chiar eu .
deci presupun ca noul 1.8 trebuie sa fie cel putin la fel cu acest motor / masina .......alte evenimente nu au fost ....
citeste atent problemele de pe aceste 2 forumuri .
inca un aspect .... modelul meu de nou pe timp de criza la dealer era cu 1500 - 2000 euro mai ieftin .....fata de 50% la fiat linea de exemplu. o sa-ti fie greu sa te hotarasti insa multa bafta !!!
eu am 2.0 motorina generatie veche ( vag) pot sa-ti spun ca ultimul drum facut a fost de 530 km ( pitesti rucar bran brasov sighisoara sibiu valea oltului pitesti ) consum mediu 5.2 l si nu a fost menajata 4 persoane si fiecare cu geanta lui .....deci ar trebui ca noul dizel sa fie tot pe aici .
dupa 35.000 km facuti din 2008 ( nu foarte multi recunosc ) motorul nu mai este asa de galagios (conteaza si motorina eu bag numai petrom sau rompetrol alto) si chiar este o placere ( binenteles ca asta dupa ce s-a incalzit ca altfel este tractor ) ---s-a mai lasat .... are super stabilitate pt o masina din clasa ei
legat de revizie : pana acum nu am dat mai mult de 800 ron la nici o revizie ( parca asa imi amintesc) iar dupa per. de garantie va fi cu mult mai ieftina mai ales ca multe op le voi face chiar eu .
deci presupun ca noul 1.8 trebuie sa fie cel putin la fel cu acest motor / masina .......alte evenimente nu au fost ....
citeste atent problemele de pe aceste 2 forumuri .
inca un aspect .... modelul meu de nou pe timp de criza la dealer era cu 1500 - 2000 euro mai ieftin .....fata de 50% la fiat linea de exemplu. o sa-ti fie greu sa te hotarasti insa multa bafta !!!
- AndreiGabur
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 30, 2010 12:09 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori