L200 Vs Isuzu Dmax
- alexandrub
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm
Salut,
Vad ca este un post vechi..., dar as dori sa redeschid aceasta discutie. Si eu sunt in dilema initiatorului in 2011. Doresc sa achizitionez un pickup, buget 25.000 - 30.000 si din tot ce am facut test drive-uri, am ramas pe L200 sau Isuzu Dmax. Incerc sa ma detasez de partea financiara ( atat pret de achizitie cat si variante de finantare, unde Isuzu conduce detasat) , dar vroiam sa intreb posesorii de l200 a 5-a generatie daca-s multumiti de masinile lor. Ca si feeling la condus mi-au placut aceste 2 modele plus Hilux, dar Toyota iese din ecuatie deoarece este peste bugetul meu. Din punctul meu de vedere, la interior L200 este peste Dmax, dar in februarie apare noua generatie Dmax, care din poze si clipuri arata foarte bine. La L200 sunt foarte multe zvonuri ( primite de la dealerii concurentei, auzite-n piata pe diverse forumuri, etc ) legate de planetare, care se rup destul de usor la rularea pe asfalt si asta m-a facut sa astept lansarea noii generatii Dmax, pentru a ma documenta suplimentar despre L200 si a-l putea compara cu o masina de generatie noua, nu ca acum cu o masina aparuta in 2010.
Vad ca este un post vechi..., dar as dori sa redeschid aceasta discutie. Si eu sunt in dilema initiatorului in 2011. Doresc sa achizitionez un pickup, buget 25.000 - 30.000 si din tot ce am facut test drive-uri, am ramas pe L200 sau Isuzu Dmax. Incerc sa ma detasez de partea financiara ( atat pret de achizitie cat si variante de finantare, unde Isuzu conduce detasat) , dar vroiam sa intreb posesorii de l200 a 5-a generatie daca-s multumiti de masinile lor. Ca si feeling la condus mi-au placut aceste 2 modele plus Hilux, dar Toyota iese din ecuatie deoarece este peste bugetul meu. Din punctul meu de vedere, la interior L200 este peste Dmax, dar in februarie apare noua generatie Dmax, care din poze si clipuri arata foarte bine. La L200 sunt foarte multe zvonuri ( primite de la dealerii concurentei, auzite-n piata pe diverse forumuri, etc ) legate de planetare, care se rup destul de usor la rularea pe asfalt si asta m-a facut sa astept lansarea noii generatii Dmax, pentru a ma documenta suplimentar despre L200 si a-l putea compara cu o masina de generatie noua, nu ca acum cu o masina aparuta in 2010.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- alexandrub
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- alexandrub
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (alexandrub @ Oct 15 2016, 10:43 PM) Stiu filmuletele si articolul... dar asta e ceva press release. As fi vrut feedback de la un posesor
Ce anume te intereseaza la modelul nou. Clasa Intense te costa 29350 fata hardtop . Poti obtine macar 500 Eu la plata integrala.
Programul rabla anul asta s-a incheiat . Eu l-am prins si am luat-o mai ied=ftin cu 1450 EU . Cu 1950 EU am luat hardtop de la Pick-up.
Personal nu ascompara Mitsu cu Isuzu . Isuzu sunt specialisti mai ales pe motoare . La aceiasi bani ai si alt sistem de tractiune superior .
Garantia e 5 ani sau 150000km . Oferta comerciala e superioara . Sincer motorul de 154 CP de pe asta noua pare superior celui de Navara de 174 CP
de pe cea veche . Are reprizele foarte bune si clar sta bine in curbe . Personal am sa-i pun distantiere de 30 mm si jante care au un ET 30 . Fata de original se mai "lateste"
la sol cu 8cm . Poti sa citesti topic-ul de la L200 despre modelul nou deschis de mine . Nu am probat inca offroad decat in drive test .
Ce anume te intereseaza la modelul nou. Clasa Intense te costa 29350 fata hardtop . Poti obtine macar 500 Eu la plata integrala.
Programul rabla anul asta s-a incheiat . Eu l-am prins si am luat-o mai ied=ftin cu 1450 EU . Cu 1950 EU am luat hardtop de la Pick-up.
Personal nu ascompara Mitsu cu Isuzu . Isuzu sunt specialisti mai ales pe motoare . La aceiasi bani ai si alt sistem de tractiune superior .
Garantia e 5 ani sau 150000km . Oferta comerciala e superioara . Sincer motorul de 154 CP de pe asta noua pare superior celui de Navara de 174 CP
de pe cea veche . Are reprizele foarte bune si clar sta bine in curbe . Personal am sa-i pun distantiere de 30 mm si jante care au un ET 30 . Fata de original se mai "lateste"
la sol cu 8cm . Poti sa citesti topic-ul de la L200 despre modelul nou deschis de mine . Nu am probat inca offroad decat in drive test .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator