Diferential Blocabil Mitshubisi L200

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
Bamboo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 9:51 am

Mesaj de Bamboo » Dum Oct 24, 2010 12:31 pm

In primul rand vreau sa salut toti membrii acestui forum sunt proaspat venit aici.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat, vreau sa cumpar si sa montez pe un L200 facut pentru tarile arabe din 2007 acest produs ARB Airlocker
http://www.pakistan.tv/videos-instal...MHpDsSI%5D.cfm

Orice sfat de la cunsocatori este binevenit, multumesc.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Oct 24, 2010 9:24 pm

Pai.... ce sfat te-ar interesa ? Ca din link, nu apare nimic interesant.
Daca ar fi dupa mine, decat sa dau peste 1.000 E pe un blocant, prefer sa dau 500 E pe un troliu care e de 100 de ori mai folositor.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Sâm Oct 30, 2010 10:54 am

Parerea mea este ca un autoblocant este mai bun ca un Airlocker. Sau mai sunt si blocante cu comanda electrica (dar mai scumpe - pe la 800 USD). La astea ai avantajul ca nu cumperi si montezi un compresor si le poti folosi din mers. La airlocker trebuie sa te opresti, sa d-ai drumul la compresor apoi la blocant. In plus autoblocantul e mai ieftin(de la 300 la 500 USD). L200-le ce l-am avut, avea blocant spate din fabrica si pot spune ca m-a ajutat de cateva ori. E mai usor sa blochezi spatele (poate chiar si fata) decat sa tragi cablu de la troliu si sa te troliezi 10 minute. Dar e bine sa le ai pe amandoua.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Oct 30, 2010 6:52 pm

Autoblocant 100 % ? Sau autoblocant 20-40%, mai pe rom-angleza LSD ?

Autoblocantul 100% nu e recomandat deloc pt "road use". De exemplu pe zapada pe asfalt, la cel mai mic viraj cu putina acceleratie, faci opt-uri fara nici o jena.
Legat de blocantul electric, am retineri. Totusi, prefer ceva pneumatic decat electric. Cu cat mai simplu si mai spartan, cu atat mai rezistent de-a lungul timpului.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Sâm Oct 30, 2010 8:25 pm

Si ala pneumatic poate ramane blocat, poate sparge diferentiale, etc. Mie mi se pare scump un ARB locker.
Cred ca problema la autoblocant pe zapada este ca ai subvirare la greu. Ca de intors pe soseaua cu zapada la tractiune spate nu e greu.

Avatar utilizator
Bamboo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 9:51 am

Mesaj de Bamboo » Dum Oct 31, 2010 12:32 am

Sincer si mie mi se pare cam scump: ARB Air Locker pentru spate, compresor si motaj am primit o oferta pe la 1250 Euro plus TVA.
Daca m-ati putea ajuta cu alte ideei mai putin costisitoare, eventual in privat daca nu se poate pe forum direct, eu sunt cam pe langa subiect din punct de vedere tehnic.
Intre timp am luat un troliu, trebuie sa soseasca saptamana viitoare.

Multumesc.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Oct 31, 2010 1:58 am

Pai cu orice blocant care e blocat (ON), in viraj scurt pe asfalt (aderenta maxima), ai aproape toate sansele sa rupi o planetara, difful, cardanul si alte minuni...
Dezavantaj la autoblocante 100% e ca nu e nevoie sa uiti tu butonul ON pornit, in momentul cand i-ai dat gaz in viraj pe asfalt, ori derapeaza in drift, ori pica ce pica mai sus.
@ Bamboo, acuma ai LSD sau e chel ?

Avatar utilizator
Bamboo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 24, 2010 9:51 am

Mesaj de Bamboo » Dum Oct 31, 2010 8:45 am

Nu are, are doar 2H/4H/4L . Primul lucru cand am ramas intepenit cu ea a fost sa ii schimb anvelopele cu unele BFGoodrich mud terrain TA si s-a simtit o diferenta in bine la aderenta.

Avatar utilizator
Flash4x4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 28, 2010 9:51 am

Mesaj de Flash4x4 » Mar Feb 08, 2011 12:41 pm

Nu stiu in ce stare esti cu modernizarea, dar eu ti-as recomanda un blocant spate de fabrica!
Exista solutii de montaj si se gasesc la preturi nu tocmai prohibitive!!!

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mie Feb 08, 2012 7:05 pm

QUOTE (Bamboo @ Oct 24 2010, 11:31 AM) In primul rand vreau sa salut toti membrii acestui forum sunt proaspat venit aici.
Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat, vreau sa cumpar si sa montez pe un L200 facut pentru tarile arabe din 2007 acest produs ARB Airlocker
http://www.pakistan.tv/videos-instal...MHpDsSI%5D.cfm

Orice sfat de la cunsocatori este binevenit, multumesc.
Daca nu vrei si diferential blocabil fata nu iti recomand airlocker.
Exista solutii asa cum ti-au recomandat altii sa cauti unul electric ca cel din fabrica.
Oricum daca nu esti pe sleau ai toate sansele sa te arunce un diferential blocat chiar si pe zapada sau noroi
si sa ajungi in pozitii mai ciudate decat inainte de folosirea blocarii.
Asa ca daca vrei sa dai bani cauta unul electric si de restul i-ati un troliu si iti spun din experienta ca
esti mult mai pregatit de evenimente
Ceea ce vezi pe unele reclame de la ARB iti prezinta comportarea unui dif blocabil un LSD care e mult mai
scump. Deasemenea e de retinut ca dif blocabile cu LSD au consumabil sistemul de alunecare limitata
adica alti bani alta distractie daca e forjat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori