Diferential Blocabil Mitshubisi L200

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
dr_apostol
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 11, 2012 4:57 pm

Mesaj de dr_apostol » Joi Mai 24, 2012 4:25 pm

Am intrebat si eu la Mitsubishi Ploiesti daca se poate monta un blocant spate (blocabil la comanda, din buton) ca cel din fabrica pe un Mitsubishi L200 de Arabia (are ABS, airbaguri)
Raspunsul a fost ca este complicat (trebuie schimbat tot diferentialul), ca se schimba rapoartele si trebuie schimbat si pinionul de atac...???
Eu credeam ca este mai simplu, se adauga mansonul de blocare sateliti si coroana (care este angrenata permanent cu cutia satelitilor).
Daca nu ma insel, blocantul este prin vacum, (sursa fiind galeria de admisie ????),actionat de o electro valva printrun buton din habitaclu.
Voi ce parere aveti?
Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Sâm Mai 26, 2012 8:35 pm

cauta la dezmembrari o punte spate cu blocant si esti mai castigat decat alte solutii.

Avatar utilizator
dr_apostol
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 11, 2012 4:57 pm

Mesaj de dr_apostol » Mie Sep 05, 2012 8:42 am

Salutare,

Stie cineva care este raportul de transmisie intr-un diferential spate cu blocant?
Daca o sa cumpar puntea spate, sa nu ma trezesc cu un raport de transmisie diferit pe cele doua punti.
Acum am 3.917 (asta scrie pe el, nu am numarat "dintii", diferential spate fara blocant).
Mai scrie si un 008, banuiesc ca este numarul de "dinti" ai pinionului de atac.

Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
dr_apostol
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 11, 2012 4:57 pm

Mesaj de dr_apostol » Joi Iun 05, 2014 11:13 am

Salut,

Dar de un diferential torsen ce ziceti?
Nu stiu daca exista pentru L200.


Avatar utilizator
Adrian 80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 12, 2015 9:17 pm

Mesaj de Adrian 80 » Mar Oct 13, 2015 7:36 am

Salut
La ce solutie ai ajuns pana la urma?
Am achizitionat si eu un L200 din 2004 si nu are diferential blocabil din buton.
Care e cea mai ieftina solutie pentru a putea bloca diferentialul?

Multumesc anticipat

Avatar utilizator
dr_apostol
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 11, 2012 4:57 pm

Mesaj de dr_apostol » Mie Noi 25, 2015 3:16 pm

Salut,

Parerea mea, cumparata puntea cu totul (atentie sa aiba acelasi raport) + ce mai lipseste (furtunase, butonase etc) si gasit meserias sa le imperecheze.
Ma tot bate gindul ca daca tot schimb puntea sa trec la discuri.
Nu stiu daca exista vreo versiune de L200 cu puntea spate pe discuri.
Daca nu exista, ce modificari trebuiesc facute, cine la face si cit de legale sint...
Eu nu am mai facut nimic pentru ca nu am gasit pe cineva sa-mi raspunda la intrebari.
Poate aici...
Multumesc anticipat.

Numai bine

Avatar utilizator
Misi Bikfalvi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 08, 2018 8:19 pm

Mesaj de Misi Bikfalvi » Joi Mar 08, 2018 8:25 pm

Buna ziua, detin un L200 din 1998 de 2 zile, masina a fost facuta din 2 una de anglia si una de romania,pe bord am buton de blocaj diferential dar nu ii legat,pe puntea din spate exista un cablu cu mufa neconectata,care iese din diferential. Daca ma poate ajuta cineva cu informatia e suficient sa conectez mufa la un butun sau mai am nevoie de ceva extra,eventul o poza cu puntea spate blocabil, Multumesc anticipat

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori